JAMEX ma jeszcze niższą cenę, ale na czym Ci zależy? Na cenie czy jakości i bezpieczeństwie?gizmo pisze:Kyb 97zl
NIVO PYTANIE
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
OK, widzę że z niektórymi nie ma w ogóle dyskusji.
Samochód po kilkakrotnym załadowaniu rozładowaniu ok 150kg wstał do poprzedniej wysokości (tzn jak na orginalnych sprężynach)
Przód i tak stoi wyżej jak tył (uprzedzam - z przodu sprężyny z ASO)
Więc w czym problem.
Samochód po kilkakrotnym załadowaniu rozładowaniu ok 150kg wstał do poprzedniej wysokości (tzn jak na orginalnych sprężynach)
Przód i tak stoi wyżej jak tył (uprzedzam - z przodu sprężyny z ASO)
Więc w czym problem.
S210 3.0 TD Avantgarde 1997 r.
WDB2102251A457581
WDB2102251A457581
Już się rozpisałem wcześniej, żeby Ci coś doradzić i tuż przed wysłaniem posta zobaczyłem Twoją ostatnią odpowiedź w temaciegizmo pisze:Samochód po kilkakrotnym załadowaniu rozładowaniu ok 150kg wstał do poprzedniej wysokości (tzn jak na orginalnych sprężynach)
Przód i tak stoi wyżej jak tył (uprzedzam - z przodu sprężyny z ASO)
Czyli teraz tył stoi tak wysoko jak przed wymianą sprężyn?
Amortyzatory i springi na przód brałeś w ASO - jak mniemam - po nr VIN do Avy?
Dużo płynu Ci wyleciało? Wymieniałeś?GOW pisze:Właśnie zamontowałem amortyzatory po regeneracji dolnego mocowania - nic już nie stuka ( tak , aż dziwnie cicho ) ale, żeby mi nie było za dobrze to tył usiadł na ziemi i ani myśli się podnieść.
Jak podnieść d..ę do góry ?
Wymieniłeś gruszki, a nie możesz znaleźć pod autem kawałka blaszki?Qrius pisze:wymieniłem gruchy [...] Próżno mi szukać tej nieszczęsnej dźwigienki
Dźwignia regulatora jest przykręcona do tylnego stabilizatora - musisz to widzieć.
Witam kolegów, posiadam S210 98r, elegance. Podejrzewam że nivo nie działa tak jak powinno (lub wcale), gdyż auto po załadowaniu bagażnika mocno siada i nie podnosi się. Amortyzatory są ok.
Chciałbym się dowiedzieć od czego zacząć sprawdzanie nivo? Gdzie zajrzeć i w jaki sposób sprawdzić?
Jak sprawdzić poziom oleju? Gdzie znajdują się gruszki? Wyczytałem tu że w W124 są prawdopodobnie pod kanapą, a gdzie są w W210? Wyczytałem że regulator przymocowany jest do tylnego drążka stabilizatora. Muszę go też jakoś sprawdzić?
Będę wdzięczny za pomoc
Chciałbym się dowiedzieć od czego zacząć sprawdzanie nivo? Gdzie zajrzeć i w jaki sposób sprawdzić?
Jak sprawdzić poziom oleju? Gdzie znajdują się gruszki? Wyczytałem tu że w W124 są prawdopodobnie pod kanapą, a gdzie są w W210? Wyczytałem że regulator przymocowany jest do tylnego drążka stabilizatora. Muszę go też jakoś sprawdzić?
Będę wdzięczny za pomoc
Tak, wstał i stoi tak samo jak przed wymianą.qoompel pisze:Już się rozpisałem wcześniej, żeby Ci coś doradzić i tuż przed wysłaniem posta zobaczyłem Twoją ostatnią odpowiedź w temaciegizmo pisze:Samochód po kilkakrotnym załadowaniu rozładowaniu ok 150kg wstał do poprzedniej wysokości (tzn jak na orginalnych sprężynach)
Przód i tak stoi wyżej jak tył (uprzedzam - z przodu sprężyny z ASO)
Czyli teraz tył stoi tak wysoko jak przed wymianą sprężyn?
Amortyzatory i springi na przód brałeś w ASO - jak mniemam - po nr VIN do Avy?
Prawy tył tłucze, zakładam albo siłownik albo/i gruszkę, bo rzucą troche na dołach.
Samochód niby sam w sobie równo stoi, ale prześwity między oponą a nadkolem są różne. tzn z przodu większe z tyłu mniejsze, ale tak też jest od kiedy go mam ( 4 lata)
Regulator wysokości zapięty na środkową dziurę.
S210 3.0 TD Avantgarde 1997 r.
WDB2102251A457581
WDB2102251A457581
Kolego Gizmo regulator wysokości ze środkową "dziurą" służy do regulacji poziomowania reflektorów ksenonowych, ten właściwy jest tuż nad mostem
[ Dodano: 2013-09-17, 19:21 ]
Kolego Gizmo regulator wysokości ze środkową "dziurą" służy do regulacji poziomowania reflektorów ksenonowych, ten właściwy jest tuż nad mostem
[ Dodano: 2013-09-17, 19:21 ]
Kolego Gizmo regulator wysokości ze środkową "dziurą" służy do regulacji poziomowania reflektorów ksenonowych, ten właściwy jest tuż nad mostem
[ Dodano: 2013-09-17, 19:21 ]
Kolego Gizmo regulator wysokości ze środkową "dziurą" służy do regulacji poziomowania reflektorów ksenonowych, ten właściwy jest tuż nad mostem
[ Dodano: 2013-09-17, 19:21 ]
Kolego Gizmo regulator wysokości ze środkową "dziurą" służy do regulacji poziomowania reflektorów ksenonowych, ten właściwy jest tuż nad mostem
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
już zgłupiałem co wymieniać ;-) przewertowałem wszystkie tematy odnośnie stuków na dziurach lub progach ;-)
Może ktoś pomoże bo nie lubię wydawać pieniędzy na marne a u mnie w mieście nie ma mechanika od MB jedynie zaprzyjaźniony mechanik którego nieraz naprowadzam ;-)
Problem jest taki :
- na dziurach lub progach/nierównościach poprzecznych tył wali ( taki głuchy dźwięk ) mogę dopisać że autko "delikatnie" pływa
na dzień dzisiejszy zrobiłem:
- tuleje( poduszki ) przednie wózka tylniego zawieszenia ( poprawiło się minimalnie )
W poniedziałek wstawiam auto i nie wiem za co się zabrąć czy wymieniać:
- górne mocowanie amortyzatora
- olej w NIVO
- gruchy NIVO
- czy demontować amory i regenerować dolne mocowanie
Jak dokładnie sprawdzić co jest przyczyną tych stuków ?? ( na trzepakach nic nie wyszło ) a sprawdzałem z moim znajomym z 2h wszystko .
za tuleje z wymianą 200zł to nie pieniądz ale nie lubię wymieniać czegoś co jest sprawne ;-) ale nie zaszkodziło ;-)
Może ktoś pomoże bo nie lubię wydawać pieniędzy na marne a u mnie w mieście nie ma mechanika od MB jedynie zaprzyjaźniony mechanik którego nieraz naprowadzam ;-)
Problem jest taki :
- na dziurach lub progach/nierównościach poprzecznych tył wali ( taki głuchy dźwięk ) mogę dopisać że autko "delikatnie" pływa
na dzień dzisiejszy zrobiłem:
- tuleje( poduszki ) przednie wózka tylniego zawieszenia ( poprawiło się minimalnie )
W poniedziałek wstawiam auto i nie wiem za co się zabrąć czy wymieniać:
- górne mocowanie amortyzatora
- olej w NIVO
- gruchy NIVO
- czy demontować amory i regenerować dolne mocowanie
Jak dokładnie sprawdzić co jest przyczyną tych stuków ?? ( na trzepakach nic nie wyszło ) a sprawdzałem z moim znajomym z 2h wszystko .
za tuleje z wymianą 200zł to nie pieniądz ale nie lubię wymieniać czegoś co jest sprawne ;-) ale nie zaszkodziło ;-)
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
na dziurach lub progach/nierównościach poprzecznych tył wali ( taki głuchy dźwięk ) mogę dopisać że autko "delikatnie" pływa
na 99% stawiam na tuleje tzw pływające wachacza dolnego /przy kole/
na 99% stawiam na tuleje tzw pływające wachacza dolnego /przy kole/
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
a masz jakiś schemat podglądowy ?? i czy da się to wymienić ??hammond24 pisze:stawiam na tuleje tzw pływające wachacza dolnego /przy kole/
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
jak po wymianie bedzię OK to wysyłam flaszkę ;-)
[ Dodano: 2013-09-25, 08:21 ]
tuleje OK jednak nie to było .. dziś jeszcze wymienie drążki wachacza
Amory sprawdzone
- nie ma luzów na mocowaniu amora
- górne i dolne mocowanie "pływajace" jak to mechanik powiedział też ok
Jedynie minimalnie upocony amor ale to widac na łaczeniu "węza/rurki" od nivo
wymieniam te drążki i zobaczymy
później zabiore się za olej do NIVO
prosiłbym o jakąś szczegółową instrukcje krok po kroku wymiany oleju NIVO ( jak zlać gdzie wlać ile , jak odpowietrzyć "
pozdrawiam i dziękuje
[ Dodano: 2013-09-25, 20:10 ]
tuleje były ok
wymieniłem łączniki i jest to samo ;// może ciut lepiej
w Poniedziałek znów mechanik tym razem wymiana oleju w NIVO
[ Dodano: 2013-09-25, 08:21 ]
tuleje OK jednak nie to było .. dziś jeszcze wymienie drążki wachacza
Amory sprawdzone
- nie ma luzów na mocowaniu amora
- górne i dolne mocowanie "pływajace" jak to mechanik powiedział też ok
Jedynie minimalnie upocony amor ale to widac na łaczeniu "węza/rurki" od nivo
wymieniam te drążki i zobaczymy
później zabiore się za olej do NIVO
prosiłbym o jakąś szczegółową instrukcje krok po kroku wymiany oleju NIVO ( jak zlać gdzie wlać ile , jak odpowietrzyć "
pozdrawiam i dziękuje
[ Dodano: 2013-09-25, 20:10 ]
tuleje były ok
wymieniłem łączniki i jest to samo ;// może ciut lepiej
w Poniedziałek znów mechanik tym razem wymiana oleju w NIVO
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
- maverick200
- Posty: 146
- Rejestracja: 2 lip 2011, o 13:35
- Lokalizacja: PIERDZISZEWO GÓRNE
na 99,9% dolne mocowanie siłownika...
jak to sprawdzić?! - jak zdemontujesz siłownik, sprawdź jak zachowuje się dolne mocowanie (te na 2 śruby do wahacza), trzeba sprawdzić czy się lekko "kręci" na "jabłku"...
jesli lekko - to siłownik do wywalenia, bądź zregenerowania
jesli ciężko - to mocowanie ok.
jesli wystepuje głuche tłuczenie w tylnej osi - stawiam na własnie to mocowanie...
ktoś wie może gdzie to regenerują na dolnym śląsku i ile taka zabawa kosztuje?!
jak to sprawdzić?! - jak zdemontujesz siłownik, sprawdź jak zachowuje się dolne mocowanie (te na 2 śruby do wahacza), trzeba sprawdzić czy się lekko "kręci" na "jabłku"...
jesli lekko - to siłownik do wywalenia, bądź zregenerowania
jesli ciężko - to mocowanie ok.
jesli wystepuje głuche tłuczenie w tylnej osi - stawiam na własnie to mocowanie...
ktoś wie może gdzie to regenerują na dolnym śląsku i ile taka zabawa kosztuje?!
- NIE PISZĘ MODELU MERCEDESA, BO TO SIĘ CAŁY CZAS ZMIENIA
- NIE PISZĘ ILE ICH MIAŁEM, BO BYŚ SIĘ PRZEWRÓCIŁ
- JESTEM FASCYNATEM TEJ MARKI (nie handlarzem) I MIAŁEM ICH DUŻO, A NA TĄ CHWILĘ MAM ICH KILKA
- NIE PISZĘ ILE ICH MIAŁEM, BO BYŚ SIĘ PRZEWRÓCIŁ
- JESTEM FASCYNATEM TEJ MARKI (nie handlarzem) I MIAŁEM ICH DUŻO, A NA TĄ CHWILĘ MAM ICH KILKA
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
juz zrobiłem cisza ;-) regenerwoałem w nangas w gdansku 255zł + 400zł kaucja ktora zwracaja po odesłaniu swoich mocowan
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
- maverick200
- Posty: 146
- Rejestracja: 2 lip 2011, o 13:35
- Lokalizacja: PIERDZISZEWO GÓRNE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości