ustawienie kąta pompy wtryskowej 2.9 td

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Daimler_WAWA
Posty: 424
Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Daimler_WAWA »

noc, dasz rade ustawić wszystkie kąty żebym był pewny że z pompą mam już spokój?
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
Mariusz5394
Posty: 132
Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Mariusz5394 »

Witam.Jak ustawic pompe wtryskową bosch po wymianie uszczelki w mercedesie w210 e300 td kombi rocznik 1997??.Auto niechce odpalac a jak już odpali to chodzi bardzo głosno i z rury wydechowej wydobywa sie czarny dym .
mercmilosnik
Posty: 26
Rejestracja: 23 mar 2009, o 16:53
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: mercmilosnik »

Witam wszystkich
przepraszam za 'odsnierzenie' tematu ale powiedzcie mi czy samochod bedzie jakos inaczej chodzil niz powinien jesli te zeby na pompie wtryskowej beda w pozycji odrwoconej o 180 st.?
pozdrawiam
..:WDB2100171A509722:..

idę Swym torem dlatego sprawy Swe biorę w łapy Swoje
orzell
Posty: 5
Rejestracja: 14 sty 2014, o 12:48
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: orzell »

Czy opisana wyżej procedura wstępnego ustawienia konta wtrysku dla silnika 2.9td jest identyczna dla silnika 300td ?
z góry dziękuję za informacje.
SajmonMB
Posty: 64
Rejestracja: 6 sty 2015, o 21:45
Lokalizacja: KONIN

Post autor: SajmonMB »

Rozszczelniła mi się pompa w silniku 2.9td i byłem zmuszony wyciągnąć ja aby wymienić uszczelniacz na wałku pompy. Więc cała operacja przebiegła po myśli pompa została dobrze ustawiona wał na 12 stopni silnik ładnie odpalił i bezproblemowo pracuje tak jak przed naprawą. Mój problem polega na tym, że auto ładnie jedzie 2-3 km po czym zaczyna tracić moc przerwać i mocniej kopcić. Podpinałem auto pod kompa i pokazuje błędy P1350, P1351, P1351. Gdy auto postoi trochę to znów na jakiś tam czas jest ok. Podczas składania gdy miałem go odpalonego odpiąłem tą zieloną kostkę dwu pinową i auto podobnie się zaczeło zachowywać po ponownym podpięciu było ok. Może ktoś spotkał się z podobnym problem. Ja podejrzewam ten czujnik do którego idzie ta kostka więc prosiłbym aby ktoś wskazał mi poprawną nazwę tego czujnika i jakieś wskazówki czego szukać liczę na wypowiedz użytkownika NOC. Z góry dziękuje i pozdrawiam
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Ja stawiam na pompę. ;) To nie pierwszy taki przypadek. Układ się nie zapowietrza ,sprawdzałeś.?
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
SajmonMB
Posty: 64
Rejestracja: 6 sty 2015, o 21:45
Lokalizacja: KONIN

Post autor: SajmonMB »

tak jak pisałem wcześniej ustwawienie pompy jest ok a układ się nie zapowietrza silnik odpala bez problemu
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

SajmonMB, NOC był tu ostatni raz rok temu także nie liczyłbym na jego
odpowiedź.


Uzupełnij vin w stopce.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
SajmonMB
Posty: 64
Rejestracja: 6 sty 2015, o 21:45
Lokalizacja: KONIN

Post autor: SajmonMB »

ok dzięki nie zwróciłem uwagi a może dysponujesz wiedzą jak ten czujnik się nazywa który wcześniej opisałem
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

SajmonMB, a jakbyś tak sprawdził kabelki w tej zielonej kostce :)
SajmonMB
Posty: 64
Rejestracja: 6 sty 2015, o 21:45
Lokalizacja: KONIN

Post autor: SajmonMB »

problem rozwiązany winowajcą okazała sie zupełnie inna sprawa zdemontowałem jeszcze raz pompę i zobaczyłem luźną nakrętkę na wałku pompy po jej dokręceniu na 85 Nm i ponownym ustawieniu kątu wtrysku okular powrócił do życia:)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości