ustawienie kąta pompy wtryskowej 2.9 td
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
noc, a mozesz albo moglbys moze moja ustawic?pali jak smok i dymi.zapala na dotyk i gasnie tez dobrze.ma duzo sily.na jalowym szarpie co jakis czas w rownych odstepach motorem ale na klimie to szarpanie ginie.szarpanie polega na tym za w rownych odstepach czasu czyli co kilka sec.zwieksza na jakies pol sec. obroty o minimum.na moje oko bedzie kolo 50 obr.pomoz bo juz mnie to w serce uwiera
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
noc, a jakie koszta?czy to moze byc ustawienie pompy jak?:
duzo pali
dymi
lekko faluja obroty na P ale na klimie juz nie
i jeszcze jedno?
turbo jak zapalam i od razu dam mu ognia to jest ale za chwile jak odpuszcze obroty ponizej 1500-1700 to odlacza sprezarke.ale to dopiero dzis tak sie zaczelo walic jak mylem przeplywke
Masz jakies diagnozy?
duzo pali
dymi
lekko faluja obroty na P ale na klimie juz nie
i jeszcze jedno?
turbo jak zapalam i od razu dam mu ognia to jest ale za chwile jak odpuszcze obroty ponizej 1500-1700 to odlacza sprezarke.ale to dopiero dzis tak sie zaczelo walic jak mylem przeplywke
Masz jakies diagnozy?
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
wymienilem przeplywomierz i sie troche poprawilo.Mniej kopci i lepiej jedzie mam wrazenie.a ustawiasz dawki paliwa na pompie i ustawiasz pompe?leci mi przy przelewie na wtrysku sterujacym.srubka co to dokreca nie ma oporu.to gwint w srubce czy we wtrysku puscil?
Przelewy zrobione.sucho juz jak na pustyni :-)
a ustawienie pompy i dawek paliwa to jakie koszta i czy ty to robisz?
NOC a dawki paliwa tez ustwiasz i juz bedzie wszystko oki z moja dama i bedzie spalanie normalne a nie jakies chore ilosci? ;-)
[ Dodano: 2011-09-25, 03:31 ]
dawka paliwa byla na okolo 1 a teraz jest ustawiona na okolo 3.8.czy to dobra dawka?jeszcze troche kopci.dlaczego?
i nie kopci dawka przestawiona na okolo 6,4 a powinna byc miedzy 5 a 9 mg na skok
[ Dodano: 2011-12-08, 14:02 ]
noc, ile czasu trwa ustawienie zapłonu.Kątów na pompie.Wszystkich kątów wyprzedzenia wtrysków itp związanych z pompą i jakie koszta orientacyjnie
Przelewy zrobione.sucho juz jak na pustyni :-)
a ustawienie pompy i dawek paliwa to jakie koszta i czy ty to robisz?
NOC a dawki paliwa tez ustwiasz i juz bedzie wszystko oki z moja dama i bedzie spalanie normalne a nie jakies chore ilosci? ;-)
[ Dodano: 2011-09-25, 03:31 ]
dawka paliwa byla na okolo 1 a teraz jest ustawiona na okolo 3.8.czy to dobra dawka?jeszcze troche kopci.dlaczego?
i nie kopci dawka przestawiona na okolo 6,4 a powinna byc miedzy 5 a 9 mg na skok
[ Dodano: 2011-12-08, 14:02 ]
noc, ile czasu trwa ustawienie zapłonu.Kątów na pompie.Wszystkich kątów wyprzedzenia wtrysków itp związanych z pompą i jakie koszta orientacyjnie
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
Witam,
mam problem z ustawieniem początku wtrysku w sprinterze 412 2.9 TD 97r. (pompa elektroniczna Bosch z nastawnikiem na górze),ale od początku,musiałem zdemontować pompę ponieważ ciekła,po uszczelnieniu przez pompiarza nadszedł czas na montaż,z samym montażem pompy nie było problemu,wszystko zrobiłem tak jak opisywał kolega Noc (12*przed OT, wycięcie w kole pompy pokryte z pierwszym wyjściem,koło zębate pompy przekręcone maksymalnie w prawa stronę)i teraz zaczyna się problem,ponieważ nie posiadam komputera do MB postanowiłem ustawić początek wtrysku czujnikiem zegarowym.Moje pierwsze pytanie brzmi ,czy mam ustawić wartość 0,9 od punktu 12* czy od OT
I drugie pytanie :próbowałem ustawić wartość 0,9 do OT ale za nic na świecie nie chciała mi wyjść ta wartość ,kręcąc wałem w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek czujnik zegarowy przesuwał się o 4mm zamiast jak sądzę o wartość 1mm
W czym tkwi problem
Dodam że nie raz tak ustawiałem początek wtrysku w T4 2.5 TDI i nigdy nie było problemu
Bardzo proszę o jakieś sugestie
mam problem z ustawieniem początku wtrysku w sprinterze 412 2.9 TD 97r. (pompa elektroniczna Bosch z nastawnikiem na górze),ale od początku,musiałem zdemontować pompę ponieważ ciekła,po uszczelnieniu przez pompiarza nadszedł czas na montaż,z samym montażem pompy nie było problemu,wszystko zrobiłem tak jak opisywał kolega Noc (12*przed OT, wycięcie w kole pompy pokryte z pierwszym wyjściem,koło zębate pompy przekręcone maksymalnie w prawa stronę)i teraz zaczyna się problem,ponieważ nie posiadam komputera do MB postanowiłem ustawić początek wtrysku czujnikiem zegarowym.Moje pierwsze pytanie brzmi ,czy mam ustawić wartość 0,9 od punktu 12* czy od OT
I drugie pytanie :próbowałem ustawić wartość 0,9 do OT ale za nic na świecie nie chciała mi wyjść ta wartość ,kręcąc wałem w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek czujnik zegarowy przesuwał się o 4mm zamiast jak sądzę o wartość 1mm
W czym tkwi problem
Dodam że nie raz tak ustawiałem początek wtrysku w T4 2.5 TDI i nigdy nie było problemu
Bardzo proszę o jakieś sugestie
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Silnik MB tylko w prawo (zgodnie z zegarem). Drgniecie do tyłu, to cała procedura od nowa.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Mógłbym prosić troszkę jaśniej ,bo nie kumam .Normalnie ustawiając na zegar ustawiam na OT następnie kręcę wałem odwrotnie do wskazówek zegara aż do momentu kiedy zatrzyma się zegar,następnie "zeruję: zegar i kręcę z powrotem do OT .,odczytuje wartość i ewentualnie koryguję na "fasolkach "pompy.dla pewności powtarzam próbę i tyle. A jak to wygląda w MB.Nie rozumiem ,jak mam ustawić początek wtrysku kręcąc tylko w prawo.I jeszcze jedno czy ustawiać początek od OT czy od 12*?
Poszukuję kogoś z Warszawy/okolic kto ustawił by pompę w moim bolidzie. Chodzi o mieszankę itd.. Wg. kolegi noc ( pompa była wymieniana niecały rok temu ) - jest źle ustawiona. ( silnik nie ma pełnej mocy - jest to odczuwalne przy przyspieszeniu głównie ).
Noc - Ty nadal się tego nie chcesz podjąć ?
Noc - Ty nadal się tego nie chcesz podjąć ?
W210 Classic 300 Turbodiesel. WDB2100251A845056
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Mało kolego masz do czynienia z MB.W damie nie potrzebny jest czujnik zegarowy.
Wystarczą znaki fabryczne (optyczne) do wstępnego ustawienia.Dalej elektronika, ale zwykle już zbędna.Auto ma prawie zawsze przy poprawnym manualnym ustawieniu 95-100% mocy.
Jeżeli chcesz szczegółów ustawienia i procedury, poproszę o nr.Vin, ale odpowiedź z mojej strony (kompletna) będzie poniedziałek/wtorek.Mam kolejkę kolegów/warsztatów z podobnymi problemami.
Wystarczą znaki fabryczne (optyczne) do wstępnego ustawienia.Dalej elektronika, ale zwykle już zbędna.Auto ma prawie zawsze przy poprawnym manualnym ustawieniu 95-100% mocy.
Jeżeli chcesz szczegółów ustawienia i procedury, poproszę o nr.Vin, ale odpowiedź z mojej strony (kompletna) będzie poniedziałek/wtorek.Mam kolejkę kolegów/warsztatów z podobnymi problemami.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Vin podeślę jutro bo autko(z wiadomych powodów) i papiery są u mnie w pracy.Oczywiście piszę się na kolejkę .Dziękuje za zainteresowanie moim problemem
[ Dodano: 2012-01-13, 21:00 ]
Musze się z Tobą zgodzić ,małe mam doświadczenie z MB ,więcej siedzę w grupie VAG ,no ale cóż,człowiek się całe życie uczy
Przepraszam za małe O.T.
[ Dodano: 2012-01-14, 18:02 ]
Podaję VIN:
WDB9044121P791566
[ Dodano: 2012-01-13, 21:00 ]
Musze się z Tobą zgodzić ,małe mam doświadczenie z MB ,więcej siedzę w grupie VAG ,no ale cóż,człowiek się całe życie uczy
Przepraszam za małe O.T.
[ Dodano: 2012-01-14, 18:02 ]
Podaję VIN:
WDB9044121P791566
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości