Strona 10 z 13

: 21 lut 2012, o 19:05
autor: fedorek
z jakiegoś powodu gazu nie ma; na pewno nabicie i uszczelnienie kompresora; to już co najmniej kilkaset złotych; ja wychodze z założenia, że skoro nie działa, to tak jakby jej nie było; jeżeli kompresor jest zatarty - to już idzie w tysiące

: 21 lut 2012, o 19:09
autor: Damian86 w210
gorzej jak parownik klimy ten obok nagrzewnicy dziurawy i cały kokpit trzeba rozbierać koszty roboty+ parownik też < 1000zł a jeszcze potem jak źle poskładane wnętrze będzie grać solówkę :hyhy:

: 22 lut 2012, o 14:59
autor: złotek75
Koledzy jak juz jestesmy przy klimie.Mam klimatronik i 300td.Gdzie sa zawory do napelnienia czynnika.Znalazlem tylko jeden w okolicy kolektora ssacego a drugiego ani widu ani slychu.Pomozcie.

: 22 lut 2012, o 15:19
autor: kris_lodz200E
A od przodu przy wentylatorach nie masz czasem kolego drugiego zaworu..... Nie pamiętam już dokładnie ale tam powinien być drugi.

PS: jednym też można nabić.

: 22 lut 2012, o 15:34
autor: romek61
złotek75 pisze:a drugiego ani widu ani slychu.Pomozcie.
Z przodu pod plastikową osłoną między lampą lewą a chłodnicą. Trzeba zdjąć plastykową osłonę.

: 22 lut 2012, o 19:56
autor: złotek75
oki.Dziękuję za pomoc.Jutro po pracy zacznę szukać :)Pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-02-23, 21:23 ]
już jestem po napełnieniu klimy...niestety sprężarka nie załącza się...za jakiś czas się tym zajmę...

: 27 mar 2012, o 18:17
autor: raul_lodz
Witam, podpinam się bo miałem podobny problem z klimą i dopiero go rozwiązałem. "Złotek75" sprawdź czy przypadkiem nie przeolejowali Ci układu przy tym dobijaniu?
U mnie układ był szczelny, załączały się wentylatory na skraplaczu a mimo to klima nie chciała pracować. okazało się, że było zbyt dużo oleju, który zblokował zawór na sprężarce.

Tu znalazłem sporo wartościowych informacji w tym temacie:
http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyz ... em-serwis/

: 27 mar 2012, o 18:50
autor: złotek75
Sam napełniałem klimę...oleju nie dawałem zbyt dużo. Już wiem czemu klima nie załącza.Elektromagnes załącza ale nie mam sprzęgiełka odkręciło się..mam tylko nadzieję ,że gdy założę sprzęgło nie okaże się ,że sprężarka jest zatarta. Nie mam czym pokręcić wałkiem.

: 3 kwie 2012, o 19:26
autor: raul_lodz
to niezły numer... są podobno takie kleje do śrub na sprzęgłach, które zapobiegają przed wykręcaniem się tarczy.

: 3 kwie 2012, o 19:31
autor: noc
Jak masz szczęście to tarczka leży na osłonie silnika.Klej do śrubki to o ile dobrze napiszę Loctite 80.

: 3 kwie 2012, o 20:36
autor: złotek75
Niestety nie mam tyle szczęścia...nie mam osłony pod silnikiem...ale chociaż sprawdziłem ,że sprężarka nie jest zatarta :) (to jednak jestem szczęściarzem)
Mam jeszcze małe pytanie..w wałku sprężarki jest jakiś wydziwiany gwint? wkręcałem śrubkę ze zwykłym gwintem ale weszła tylko na dwa zwoje...nie wiem czy mogę gwintować zwykłym gwintownikiem...nie mam jak podejrzeć a nie chcę wyciągać sprężarki.

[ Dodano: 2012-04-03, 20:41 ]
jakie sprężarki do Naszych fur montowali? Mam zniszczoną naklejkę i nie jestem pewien czy nie jest to Denso..chciałbym dokupić tarczkę...

: 4 kwie 2012, o 14:53
autor: jjankiello
Na 99% masz Denso 7SB16C...

: 4 kwie 2012, o 20:26
autor: noc
Jeżeli to klimatyzacja i sprężarka oryginał, to gwint M6 niestety pokryty klejem Loctite chyba 80.Samo oczyszczenie z kleju to czasem "fajna zabawa".
Powodzenia. :hyhy:

: 9 maja 2012, o 19:34
autor: achcys
witam
moja sprezarka po zimie nie zalacza sie pomimo ze nabilem ja na nowo. przez panel klimy stwierdzilem blad 419 czyli sprzeglo elektromagnetyczne-cewka. bylem u fachowca ktory potwierdzil ze jest to cewka. Mam pytanie jaki powinien byc podawany prad na sprezarke??? bo na sprezrke podawany jest prad 8v a powininen byc chyba 12v. Gdzie ewentualnie szukac przyczyny??

: 22 maja 2012, o 16:11
autor: lancer
potrzebuje jakieś info czy w w210 wstawiali różne sprężarki? Moja jest zatarta zdemontowane sprzęgło. Mam u sąsiada anglika 2,4 benzyna i nie wiem czy to te same. W tym angliku jest climatronic. a mój zwykły