Tylny most - JAKI OLEJ DO JAKIEGO MOSTU
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
ktoś mi wyjaśni o co chodzi z uszczelnieniem tylnego mostu?ponoć trzeba w niektórych przypadkach wymieniać ,,szfer-ę,, a to kosztuje 450 zł w ASO. gdzie sam simmering w ASO 37 zł.
Czy do mojego będzie dobry olej o gęstości 80W-90 ?
Czy do mojego będzie dobry olej o gęstości 80W-90 ?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, o 13:50 przez olaf, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E290 TD, 97 r Classic
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:55
- Lokalizacja: Poznan
ja zrezygnowalem z usczelnienia mostu kupilem oryginalny olej i co jakis czas bede sobie uzupelnial z 200 ml , nie ryzykuje wiekszosc mechanikow nie wie co gada mowiac ze wystarczy tylko dokrecic nakretke w te samo polozenie co wczesniej ,, bzdura !! moj most jest cichutki nawet nie zaszumi nie mam zamiaru puki sie tylko poci gnoic sobie mostu tam sa takie dokladnosci ze juz zaden mechnik nawet aso nie zrobi tak jak fabryka
[ Dodano: 2013-05-08, 20:14 ]
olej 80 90 jest niedobry fabryka mowi ze do twojego modelu ma byc 235.7 norma moze byc fuchs sintopoid 75w85 synetyk albo oryginal z aso
[ Dodano: 2013-05-08, 20:14 ]
olej 80 90 jest niedobry fabryka mowi ze do twojego modelu ma byc 235.7 norma moze byc fuchs sintopoid 75w85 synetyk albo oryginal z aso
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:55
- Lokalizacja: Poznan
nie przesadzam skrzynie naprawisz i bedzie dzialac most naprawisz i bedzie wyć jak nie po 1 tys km to napewno po 30 tys km bylem dzisiaj na konsultacji u mechaniora ktory zajmuje sie tylko naprawa MB , nawet ASO do niego automaty do naprawy przywozi
powiedzial mi krotko most to najprecyzyjniejsza rzecz w aucie on zrobi zeby nie cieklo z ataku ale nie daje zadnej gwarancji ze most nie zacznie pomrukiwac
powiedzial tak jedzic od czasu do czaus uzpelniac nowym olejem
dopkoki nie kapie w garazu na beton to nic nie ruszac bo moze byc tylko gorzej , a czesto po wymianie tego simmeringu nie przestaje leciec poniewaz zajechany jest juz wałek ma rowek wytarty , dokladnosci na zebach to nie setne milimetra a mikronowe , ruszysz most i mozesz sie pozegnac z błogą ciszą , kazal mi przyjechac jak bedzie zostawiac po sobie plamy tyle w temacie
powiedzial mi krotko most to najprecyzyjniejsza rzecz w aucie on zrobi zeby nie cieklo z ataku ale nie daje zadnej gwarancji ze most nie zacznie pomrukiwac
powiedzial tak jedzic od czasu do czaus uzpelniac nowym olejem
dopkoki nie kapie w garazu na beton to nic nie ruszac bo moze byc tylko gorzej , a czesto po wymianie tego simmeringu nie przestaje leciec poniewaz zajechany jest juz wałek ma rowek wytarty , dokladnosci na zebach to nie setne milimetra a mikronowe , ruszysz most i mozesz sie pozegnac z błogą ciszą , kazal mi przyjechac jak bedzie zostawiac po sobie plamy tyle w temacie
brzmi to trochę dziwnie z ust mechanika. Czyli naprawiać wtedy, kiedy stanie i nie pojedzie? Gdybym tak robił mój byłby pewnie jednym wielkim sztruclem. Tak czy tak uszczelnię , mam nadzieję że uda się bez wymiany tej całej ,,szfery,,macbookpro pisze:dopkoki nie kapie w garazu na beton to nic nie ruszac bo moze byc tylko gorzej
W210 E290 TD, 97 r Classic
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
ten jego mechanik to jakiś wariat...
- most to najprecyzyjniejsza rzecz w aucie
- zrobi zeby nie cieklo z ataku ale nie daje zadnej gwarancji ze most nie zacznie pomrukiwac
- powiedzial tak jedzic od czasu do czaus uzpelniac nowym olejem
-dopkoki nie kapie w garazu na beton to nic nie ruszac bo moze byc tylko gorzej
-dokladnosci na zebach to nie setne milimetra a mikronowe
-kazal mi przyjechac jak bedzie zostawiac po sobie plamy
.........kozak
- most to najprecyzyjniejsza rzecz w aucie
- zrobi zeby nie cieklo z ataku ale nie daje zadnej gwarancji ze most nie zacznie pomrukiwac
- powiedzial tak jedzic od czasu do czaus uzpelniac nowym olejem
-dopkoki nie kapie w garazu na beton to nic nie ruszac bo moze byc tylko gorzej
-dokladnosci na zebach to nie setne milimetra a mikronowe
-kazal mi przyjechac jak bedzie zostawiac po sobie plamy
.........kozak
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:55
- Lokalizacja: Poznan
W210 4Matic jakie oleje
Prosiłbym o informacje, jakie oleje powinienem (i na ile jest sens wymieniać) zastosować do dyferencjałów oraz skrzynki redukcyjnej. Autko ma 430tys. przebiegu a mam je 6mcy, więc co mogłem już wymieniłem, ale planuje wyjazd na 3tys. km w jedną stronę i nie chciałbym zostać zaskoczony w trasie. Jak spuszczę, bo będzie zużyty np. szlam a nie olej albo okaże się, że jest za mało w którymś, więc chciałbym wiedzieć, jaki muszę dokupić?
WDB2102811X001255 W210 4matic 2,8 B+LPG
Panowie przyszedł czas na wymianę simmeringu w moście od strony wału (aso W-wa - 37 pln), oczywiście chciałbym też wymienić oliwę. Ale nie wiem jaka lepkość i ile do mojego mostu. Może pomożecie, albo podpowiecie gdzie tego szukać? Czy to może być też na tej stronce co można było dobrać sprężyny do wozu? Nie mogę jej teraz namierzyć.
Z góry dzięki.
Z góry dzięki.
W210 E320 CDI Avantgarde 2000
WDB2100261B245648
WDB2100261B245648
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości