UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum




Poprzedni temat «» Następny temat
Duże cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym POMOCY
Autor Wiadomość
kozdron 

Auto: E200 1996r
Wiek: 30
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 20
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-07-19, 16:26   Duże cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym POMOCY

Witam mam taki problem z moim Oczkiem 2.3 z lpg (e230t) nagle jednego dnia dokładniej wczoraj zauważyłem że po odpaleniu auta na minute robi się bardzo wysokie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, po delikatnym odkręceniu słychać bulgoty i syk powietrza, zaczyna wypływać woda a gdy odkręciłem mocniej wyrwało mi korek z ręki i zalało całe auto i mnie. Co mnie zaskoczyło nie zostałem poparzony bo woda ze zbiorniczka wylatuje zimna!?
Puchnie przewód łączący zbiorniczek wyrównawczy z silnikiem i górny przewód od chłodnicy natomiast reszta węzy jest pusta:( Również grzanie reduktora nie działa, po chwili jazdy cały jest oszroniony.
Zrobiłem doświadczenie z termostatem, wyjąłem wlałem wodę bezpośrednio do silnika i na jakiś czas zaczął działać, reduktor nie zamarzał, temperatura jednak podnosiła sie pod 100 stopni i spadała do prawie 90. Następnego dnia jednak po odpaleniu efekt jest taki sam:(
Nie ma wody w większości przewodów.
Moje pytanko jest czy to może być uszczelka pod chłodnicą ewentualnie jak ją wykluczyć albo definitywnie na nią wskazać. Mam drugi silnik na części więc większość części mam na podmiankę oczywiście po za uszczelka:P
Po odpaleniu auta bez korka woda z niego nie wypływa przynajmniej nie odrazu, sprawdzałem tylko przez chwilkę.
Silnik cały niedawno wymieniałem na używany ale bez instalacji lpg i z małym przebiegiem.
_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy,

Elektornik, naprawiam układy zapłonowe i robię nowe wiązki silnikowe (stara potrzebna na dawcę wtyczek)

e200 1997r. kombi
Sekwencja AG
 
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 481 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8769
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-07-19, 16:44   

usczelka pod glowica moim zdaniem.

odkrec korek i zobacz czy bable powietrza sie pojawiaja w zbiorniczku.
_________________
BMW E23 3.5 '84
MERCEDES W210 3.0d '96
VW PASSAT B6 2.0d '07

WWW.MB24.TK - CENNIK CZĘŚCI ASO 2013
 
     
windykatorek 
Doradca VIP


Pomógł: 122 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 2625
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-07-19, 17:06   

bez watpliwości uszczelka pod głowca , kup oryginalna , lub uszkodzona głowica
_________________
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


części mercedes





naprawa turbosprężarek warszawa

Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa