Zablokowany kluczyk plus kierownica

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Obejrzyj pod lupą i pomierz dokładniej jeszcze raz ten, w którym cewka nie ma przejścia... Może wystarczy poprawić lutowanie ceweczki...

Choć będzie ciężko, cewki szukaj w sklepach z elementami elektronicznymi... ja parametrów nie znam.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
darekczarny
Posty: 56
Rejestracja: 7 sty 2009, o 06:42
Lokalizacja: Wawa

Post autor: darekczarny »

napisalem ze nie ma przejscia
wylutowalem i mierzylem ,widze nawet gdzie jest urwany przewod
ale to jest taki mikroskopijny element ze trudno cos z tym zrobic
jutro podjade do pana co telefonami sie zajmuje ,zapytam
moze on cos wymysli
ciekaw jeszcze jestem czy jak cewke wreszcie znajde /od innego auta
sprawna oczywiscie
czy zadziala wtedy stacyjka
jak jest z tymi kodami?
kto wie ?
moze tez ktos wie gdzie takowa mozna kupic nową/chodzi o cewkę
dzieki
E200CDI 2000r WDB2100071B210023
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

darekczarny pisze:jak jest z tymi kodami?
kto wie ?
Kodów jest cala kupa, ale zestaw: stacyjka, sterownik silnika i kluczyki od danego auta jest wzajemnie zależny i niewymienny z takim zestawem z innego auta. Tzn. pojedyncze elementy takiego zestawu nie będą pracować w innym zestawie.
Samą cewkę podejrzewam, że śmiało można wymienić z innego, trwale uszkodzonego klucza.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
darekczarny
Posty: 56
Rejestracja: 7 sty 2009, o 06:42
Lokalizacja: Wawa

Post autor: darekczarny »

poznalem gostka co naprawia
koszt wlutowania jego cewki 150 zeta/i gra
sprawdza odrazu na kompie
ma tez nowe kluczyki
polecam
w Łomiankach urzeduje
a tak nawiasem mowiac,piszac,to kiepskie rozwiazanie z tym pilotem
jesli chodzi o cewke
bardzo delikutasne urzadzenie
jak z niemowlakiem trza sie obchodzic
pozdrawiam
ale jeszcze apeluje ,jak ktos wie gdzie taka cewke kupic
to bardzo prosze
tylko konkretnie,tu i tu są ,i po tyle/nie w sklepie z czesciami/bo to jasne
z gory dzieki
E200CDI 2000r WDB2100071B210023
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

daj jakis namiar na te Łomianki
Gerri
Doradca
Posty: 459
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 00:09
Lokalizacja: Limerick - IRELAND

Post autor: Gerri »

darekczarny pisze:jak ktos wie gdzie taka cewke kupic
ZAPOMNIJ - jedynie drogą demontażu z innego kluczyka. Czyli np. Allegro.
Jak będziesz mieć szczęście - to trafisz na tą właściwą. Bo płytek elektronicznych i tych cewek do kluczyków było kilka rodzajów.
darekczarny
Posty: 56
Rejestracja: 7 sty 2009, o 06:42
Lokalizacja: Wawa

Post autor: darekczarny »

Łomianki ul Warszawska 61
a z tymi plytkami /z r 2000 jest tylko jedna plytka ,cewki rzeczywiscie sa rozne ale w sumie
pasuja a/w moim typie akurat musi miec wyjscia z jednej strony/ale i ta na obie strony mozna dopasowac
wiec jaka by nie byla ta cewka ,aby sprawna to poprosze namiar
tylko konkretny namiar ,juz bez zadnych debat
widzialem wszystkie plytki jakie sa i cewki u tego pana
jeszcze jedno ,rybki po liftingu nie koncza sie nigdy
moj ma juz powyzej 700 tys wkladek i nadal dziala
w warsztacie ma gosc program gdzie to widac
Ostatnio zmieniony 7 gru 2009, o 16:57 przez darekczarny, łącznie zmieniany 1 raz.
E200CDI 2000r WDB2100071B210023
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

No to mnie pocieszyłes bo mam jeden kluczyk ale auto po lifcie ale czy na 100%tak jest morze ktos jeszcze potwierdzi
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

darekczarny pisze:moj ma juz powyzej 700 tys wkladek i nadal dziala
To możliwe? Aż trudno uwierzyć. Przy 700tyś kodowań prze 9 lat trzeba by wkładać kluczyk 212 razy dziennie :-/
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
darekczarny
Posty: 56
Rejestracja: 7 sty 2009, o 06:42
Lokalizacja: Wawa

Post autor: darekczarny »

rzeczywiscie ,tez przekalkulowalem
tyle pokazywal komp/nawet cos powyzej
przyznam ze troszke to naciagniete ale...
impulsy wysylane z cewki na stacyjke
nieraz zanim sie wlozy prawidlowo klucz ze dwa razy cos tam bzyknie
biorac pod uwage ze to autko jest po taxi i obecnie tez taxi
kazde wylaczenie silnika...
a najlepiej idz swoj daj do rozliczenia
nic nie zaplacisz,wtedy podyskutujemy
...i w dalszym ciagu czekam ..moze ktos wie gdzie kupic taką cewkę
mam jeszcze jeden do naprawy
dzięki
E200CDI 2000r WDB2100071B210023
nonmaximus
Posty: 899
Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: nonmaximus »

darekczarny pisze:a najlepiej idz swoj daj do rozliczenia
nic nie zaplacisz,wtedy podyskutujemy
Czyli usługa sprawdzenia "zużycia" rybki jest bezpłatna w ASO? :roll:

Pozdrawiam,

nonmaximus
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98

Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

Na Daimlera nie maja tego ustrojstwa. Przedmowca pisze o tym magiku w Lomiankach
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

darekczarny pisze:a najlepiej idz swoj daj do rozliczenia
nic nie zaplacisz,wtedy podyskutujemy
Daleko mam do Wawy ;-)
darekczarny pisze:biorac pod uwage ze to autko jest po taxi i obecnie tez taxi
kazde wylaczenie silnika...
Wyłączenie silnika nic nie zmienia jeśli kluczyk nie zostanie wyciągnięty ze stacyjki.

pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości