Lukas wymiana oringów-błędy P1223,P1230

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: fabek, elspasoo, kichcio

bizarr1
VIP
Posty: 99
Rejestracja: 8 lip 2008, o 21:14
Lokalizacja: nysa
Kontakt:

Lukas wymiana oringów-błędy P1223,P1230

Post autor: bizarr1 » 11 sty 2019, o 09:34

Witam, muszę o tym napisać bo już nie wiem gdzie szukać pomocy. Kolega ma W 210 z nieszczęsnym lukasem i od kilku tygodni falowały mu obroty. Po podłączeniu do SD wyskoczyło, że przycina się 1 z zaworów w pompie, ale wartości nie są jeszcze skrajne, palił od strzała tylko po rozgrzaniu i to też nie zawsze raz falowały raz nie a ostatnio nawet gasł na wolnych. Miksol i dodatki nic nie dały. Pompa z krótkim kablem. Przejścia od połączenia kostki pompy do sterownika sprawdzone, z płytki pompy do gniazda też, wszystkie bezpieczniki ok. Postanowiliśmy rozebrać elektrozawory aby wymienić oringi. Po dwukrotnym starannym założeniu nowych, resecie kompa poprzez odłączenie akumulatora wyskakują (bez odpalenia) błędy P1223 i P 1230. Auto odpalić odpala od razu ale teraz chodzi jakby ktoś mu zapłon przestawił strasznie dymi i wciąż świeci EPC, gdzie wcześniej mimo falowania nie włączało się na stałe a jeśli raz na czas się zaświeciło potem samo gasło. I teraz pytanie bo czytam od 3 dni i już brak mi pomysłów. Czy powinniśmy coś w tej pompie ustawiać?, bo przecież nie wyciągaliśmy jej, czy potrzeba jeszcze odpowietrzyć poprzez odkręcenie przewodów ciśnieniowych przy wtryskach, bo niektórzy w internecie tak sugerują czy coś należy ustawić dodatkowo (chociaż żadną śrubą regulacyjną absolutnie nie kręciliśmy, jeśli tak to w jaki sposób? Dziękuje z góry za wszelkie sugestie i porady.
MB E-250 rok 1996 ELEGANCE VIN WDB2100101A236232
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości