Strona 2 z 5

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 10 maja 2018, o 15:25
autor: Piasek
Na dużym wzniesieniu nie przypominam sobie ale na niewielkich podjazdach i zapiętym D stało w miejscu.

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 11 maja 2018, o 12:58
autor: azael
Ten egzemplarz już sobie odpuściłem, szukam dalej. Dzięki za uwagi.

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 11 maja 2018, o 17:53
autor: Piasek
W211 to zawsze kompromis:
albo kupujesz przedlifta z poczciwymi jednostkami napędowymi z W210 (tylko co to za różnica czy śmigasz W210 z `03 lub nawet `04r bo i takie się zdarzają vs. W211 z `02) albo kupujesz polifta ale tam bezpieczne są tylko "stare" 2.2CDI lub E500 albo AMG

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 11 maja 2018, o 19:01
autor: korni8808
M272 po korektach producenta tez jest przerażający?
Poliftowe E500 to też M273 z wadliwymi wałkami w początku produkcji, więc warto to sprawdzić.

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 11 maja 2018, o 20:22
autor: tonidriver
Po lifcie nie ma już tego 2,2 150ps. Chyba.

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 12 maja 2018, o 05:05
autor: Piasek
No właśnie jak czasami przeglądam to trafiają się `07r z tym silnikiem jeszcze ale i ze 170-konnym którego jak sami pisaliście były dwie odmiany: na jednym turbo który był kolejną modyfikacją w zasadzie elektroniczną starego poczciwca oraz ten "cudowny" bi-turbo już powszechnie pakowany do W212 na panewkach z gównolitu.
W W212 tego 150KM przechrzcili na E200 (2143cm3 i 136KM) a E220 miał ten sam silnik ale w odmianie bi-turbo 170KM.

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 13 maja 2018, o 21:29
autor: Driv3r
Możesz daj link do tego biturbo 2.2, bo sam nie widziałem, żadnego W211 z OM651... ?

2.2 w W211 to ciągle 646, w polficie, EVO, 170KM.

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 13 maja 2018, o 23:15
autor: tonidriver

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 13 maja 2018, o 23:18
autor: tonidriver

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 14 maja 2018, o 01:21
autor: maskek
Jeśli 211 to wg mnie przed lift bo cena lepsza, jakość wykonania lepsza i więcej opcji komfortowych. Za to sbc w pakiecie, które jest na prawdę świetne pomijając naprawę ;). Z kolei w 211 są dwa silniki pb, które można brać 3,2 v6 i 5,0 v8. 3,5 czy 5,5 mają kłopot z rozrzadami, kompresory też. Wszystkie te informacje dostałem od dwóch różnych, nie znających się wzajemnie, mechaników ASO mercedesa. Posluchalem się i mam 211 5,0 2003r ze skrzynia 7G ( tu akurat obaj sugerowali 5G, ale wiadomo w końcu używanym aucie nie ma co wybrzydzac). Jeżdżę od sierpnia, zrobiłem 10,000km i jestem zadowolony, tylko że małe to auto porównaniu z s210...

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 14 maja 2018, o 08:36
autor: Piasek
A to też odczułem wsiadając do W211 - jest mniejsze

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 14 maja 2018, o 10:20
autor: azael
Widzę, że co do rozmiarów mamy podobne zdanie :)
Nie ma jednak tragedii.

Również coraz częściej spoglądam na przedlifty, nie mam noża na gardle, nie potrzebuję na już, więc czekam na gwiazdę gwiazd. :)

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 14 maja 2018, o 10:50
autor: Driv3r
tonidriver, Pierwszy to 211 (czyli to o co chodzi w temacie) z silnikiem 646, drugi to 212, czyli to co tutaj nie ma znaczenia.

Nie zauważyłem, by polift był gorzej zrobiony (może dlatego, żę interesowały mnie konkretnie wyposażone egzemplarze)-, to legenda mechaników- naganiaczy by kupować przedlifta by zarabiać na regeneracji sbc i naprawie innych bugów których nie ma w poliftach.
Takie moje zdanie.

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 14 maja 2018, o 14:25
autor: korni8808
To ja mam dziwnego mechanika.
Mówił żeby jak już, to brać polifta.

Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy

: 15 maja 2018, o 09:58
autor: azael
korni8808 pisze:To ja mam dziwnego mechanika.
Mówił żeby jak już, to brać polifta.
Tylko się cieszyć :hurra:
:D