Strona 2 z 5
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 10 maja 2018, o 15:25
autor: Piasek
Na dużym wzniesieniu nie przypominam sobie ale na niewielkich podjazdach i zapiętym D stało w miejscu.
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 11 maja 2018, o 12:58
autor: azael
Ten egzemplarz już sobie odpuściłem, szukam dalej. Dzięki za uwagi.
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 11 maja 2018, o 17:53
autor: Piasek
W211 to zawsze kompromis:
albo kupujesz przedlifta z poczciwymi jednostkami napędowymi z W210 (tylko co to za różnica czy śmigasz W210 z `03 lub nawet `04r bo i takie się zdarzają vs. W211 z `02) albo kupujesz polifta ale tam bezpieczne są tylko "stare" 2.2CDI lub E500 albo AMG
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 11 maja 2018, o 19:01
autor: korni8808
M272 po korektach producenta tez jest przerażający?
Poliftowe E500 to też M273 z wadliwymi wałkami w początku produkcji, więc warto to sprawdzić.
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 11 maja 2018, o 20:22
autor: tonidriver
Po lifcie nie ma już tego 2,2 150ps. Chyba.
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 12 maja 2018, o 05:05
autor: Piasek
No właśnie jak czasami przeglądam to trafiają się `07r z tym silnikiem jeszcze ale i ze 170-konnym którego jak sami pisaliście były dwie odmiany: na jednym turbo który był kolejną modyfikacją w zasadzie elektroniczną starego poczciwca oraz ten "cudowny" bi-turbo już powszechnie pakowany do W212 na panewkach z gównolitu.
W W212 tego 150KM przechrzcili na E200 (2143cm3 i 136KM) a E220 miał ten sam silnik ale w odmianie bi-turbo 170KM.
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 13 maja 2018, o 21:29
autor: Driv3r
Możesz daj link do tego biturbo 2.2, bo sam nie widziałem, żadnego W211 z OM651... ?
2.2 w W211 to ciągle 646, w polficie, EVO, 170KM.
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 13 maja 2018, o 23:15
autor: tonidriver
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 13 maja 2018, o 23:18
autor: tonidriver
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 14 maja 2018, o 01:21
autor: maskek
Jeśli 211 to wg mnie przed lift bo cena lepsza, jakość wykonania lepsza i więcej opcji komfortowych. Za to sbc w pakiecie, które jest na prawdę świetne pomijając naprawę
. Z kolei w 211 są dwa silniki pb, które można brać 3,2 v6 i 5,0 v8. 3,5 czy 5,5 mają kłopot z rozrzadami, kompresory też. Wszystkie te informacje dostałem od dwóch różnych, nie znających się wzajemnie, mechaników ASO mercedesa. Posluchalem się i mam 211 5,0 2003r ze skrzynia 7G ( tu akurat obaj sugerowali 5G, ale wiadomo w końcu używanym aucie nie ma co wybrzydzac). Jeżdżę od sierpnia, zrobiłem 10,000km i jestem zadowolony, tylko że małe to auto porównaniu z s210...
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 14 maja 2018, o 08:36
autor: Piasek
A to też odczułem wsiadając do W211 - jest mniejsze
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 14 maja 2018, o 10:20
autor: azael
Widzę, że co do rozmiarów mamy podobne zdanie
Nie ma jednak tragedii.
Również coraz częściej spoglądam na przedlifty, nie mam noża na gardle, nie potrzebuję na już, więc czekam na gwiazdę gwiazd.
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 14 maja 2018, o 10:50
autor: Driv3r
tonidriver, Pierwszy to 211 (czyli to o co chodzi w temacie) z silnikiem 646, drugi to 212, czyli to co tutaj nie ma znaczenia.
Nie zauważyłem, by polift był gorzej zrobiony (może dlatego, żę interesowały mnie konkretnie wyposażone egzemplarze)-, to legenda mechaników- naganiaczy by kupować przedlifta by zarabiać na regeneracji sbc i naprawie innych bugów których nie ma w poliftach.
Takie moje zdanie.
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 14 maja 2018, o 14:25
autor: korni8808
To ja mam dziwnego mechanika.
Mówił żeby jak już, to brać polifta.
Re: [W211] Szukam nastepczyni mojej damy
: 15 maja 2018, o 09:58
autor: azael
korni8808 pisze:To ja mam dziwnego mechanika.
Mówił żeby jak już, to brać polifta.
Tylko się cieszyć