Strona 3 z 26

: 14 cze 2010, o 00:50
autor: jjankiello
looqash pisze:nie wiem jaka kupic czy po nr vin dowiem sie jaka pompke potrzebuje?
Powinno dać się sprawdzić w EPC... ale trzeba mieć do tego VIN...

: 17 cze 2010, o 11:43
autor: looqash
nie bardzo rozumiem.:/ o co chodzi z tym EPC??

: 17 cze 2010, o 13:24
autor: szczypior87
looqash, to taki "katalog" gdzie wpisujesz nr VIN i możesz odnaleźć część która cię interesuje.

: 18 cze 2010, o 10:27
autor: looqash
tak sie domyslalem ale dzieki za odpowiedz bo teraz juz wiem:)czyli musze leciec do serwisu zeby mi rozkodowali? czy moze ktos z Was ma mozliwosc rozkodowac mi moj nr VIN i podac nr pompki??bede wdzieczny.

: 18 cze 2010, o 15:07
autor: jjankiello
looqash pisze:czy moze ktos z Was ma mozliwosc rozkodowac mi moj nr VIN i podac nr pompki??bede wdzieczny.
Możliwości są, tylko gdzie ten VIN?? :mrgreen:

: 18 cze 2010, o 20:06
autor: mesio14
Nie może poszukać :->

: 19 cze 2010, o 07:00
autor: looqash
szukac nie trzeba bo jest wklepany w dowodzie.niestety odpisuje w takich odstepach bo jak wiekszosc z Nas mam tez inne obowiazki:/niestety za lekko by bylo;)
WDB2100041A363386

: 19 cze 2010, o 14:07
autor: jjankiello
Oryginalny numer Twojej pompki: A2108000248. Obecnie zastąpiony przez A2108001248... szukaj wg tych dwóch...

: 19 cze 2010, o 16:51
autor: looqash
dziekuje:D

[ Dodano: 2010-06-20, 10:28 ]
mam jeszcze jedna prosbe.czy mozesz mi podac nr skrzyni biegów i jej sterownika?

: 26 cze 2010, o 14:29
autor: noc
Skrzynia nr.MB 2102707300, sterownik wewnętrzny nr.MB 1402700606, sterownik zewnętrzny
nr.MB 0215450432 , 0215450632, 0215451032, 0265459032.

: 29 cze 2010, o 21:35
autor: mayday2007
To ja się może też czymś podzielę.Z uwagi na to że moja dama nie jest już młoda to rożne rzeczy zaczęły z czasem szwankować co jest normalne w tym wieku .Pewnego dnia trafiło na pompkę pneumatyczną centralnego zamka.Objawem był kompletny brak reakcji na naciśnięcie kluczyka no i nie było słychać pompki.Wykręciłem ustrojstwo.Okazało się,że skończyły się szczotki w silniczku.Sęk w tym że nie są wymienne.
Jako że zarobasem nie jestem i nie miałem 2100 zł(tyle nowa pompa w ASO pytałem),a zamiennika nie znalazłem to postanowiłem naprawić.Silnik od wkrętarki wydał się idealnym pomysłem.Okazało się jednak że złożenie pierścieni, z których składa się ta pompka nie jest takie proste.Za pierwszym razem się pomyliłem przy składaniu i po założeniu spaliłem silniczek,dlatego bardzo ważne jest poprawne złożenie elementów pompki.Zasada jej działania jest prosta jak otwieramy drzwi to pompka na prawych obrotach działa jak mały kompresor dmucha powietrzem,jak zamykamy to ma lewe obroty i wytwarza próżnie.
Założyłem drugi silniczek od wkrętarki,okazało się jednak,że pomimo prawidłowego złożenia nie wytrzymuje silniczek obciążenia i się przepala(niestety wkrętarki nie były bosha).Poszedłem więc na całość i kupiłem na szrocie wentylator od jakiegoś starego auta chyba od fiata.Silniczek miał dużą moc no i był na 12V ale miał za to większy króciec.Dotoczyłem więc do odpowiednich rozmiarów,złożyłem do niego elementy pompki i działa do dziś jak nowa.
Oczywiście jeśli ktoś będzie próbował to radze nie przesadzić z mocą silniczka bo można uszkodzić zaworki sterujące a wtedy już większy problem.
U mnie oprócz centralnego pompka steruje także zagłówkami i wysokością świateł mijania.Możliwe,że wspomaga jeszcze coś dodatkowo bo nie raz przy zgaszonym radiu słychać,że się załącza na kilka sekund.
Pozdrawiam ;-)

: 21 lip 2010, o 02:24
autor: piqus
Bardzo proszę o podpowiedź co się sypnęło. Przestał blokować się zamek tylnej klapy (kombi po lifcie) jednocześnie pozostałe zamki zamykają się prawidłowo. W Carsoft wychodzi w module PSE błąd: B1436 - Central locking secure time too long, air capacity too high (choć część o zbyt wysokim ciśnieniu byłą raportowana i przed usterką). Jak myślicie gdzie szukać przyczyny?

: 21 lip 2010, o 08:11
autor: Gerri
Witam nowego Kolegę 8-)
W opisie błędu nie ma niczego o zbyt wysokim ciśnieniu. Dosłownie: "czas blokowania (zamykania) centralnego zamka zbyt długi, objętość powietrza zbyt duża"
Wskazuje to zazwyczaj na nieszczelność w układzie. Trzeba przykładać ucho i słuchać :lol:

[ Dodano: 2010-07-21, 08:16 ]
mayday2007 pisze: U mnie oprócz centralnego pompka steruje także zagłówkami i wysokością świateł mijania.
Światła są regulowane z układu podciśnieniowego silnika.

: 21 lip 2010, o 08:52
autor: mayday2007
[ Dodano: 2010-07-21, 08:16 ]
mayday2007 pisze: U mnie oprócz centralnego pompka steruje także zagłówkami i wysokością świateł mijania.
Światła są regulowane z układu podciśnieniowego silnika.[/quote]

A to ciekawe bo jak padła pompka to regulacja świateł nie działała a po naprawie wszystko było ok.

: 21 lip 2010, o 14:20
autor: piqus
@Gerri,
a są jakieś newralgiczne punkty gdzie najczęściej pojawiają się nieszczelności w kombi ? (w moim przypadku zamek klapy) i jeszcze możne masz sugestię jak dojść która rurka od pompy idzie do tego zamka?