Pompka centralnego zamka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Z tego co slyszalem bebechy samych pompek sa te same. Wielu nawet potrafilo stara pompe reanimowac.
Glowny problem to to ze lopatki ktore powinny sie latwo wysuwac zachodza syfem i przestaja sie wysuwac.
Dobrze byloby numery na samym silniczku porownac, bo co sie nauczylem o Mercedesach, to to ze maja tak wiele roznych dostawcow i zmian nawet w ciagu tego samego roku ze nawet szukanie po VIN potrafi miec bledy.
Jak szukalem czujnika temperatury do W124 to doswiadczony sprzedawca wyszedl ze mna na parking zobaczyc, bo ten rocznik mial instalowane czujniki od 3 roznych producentow.
Glowny problem to to ze lopatki ktore powinny sie latwo wysuwac zachodza syfem i przestaja sie wysuwac.
Dobrze byloby numery na samym silniczku porownac, bo co sie nauczylem o Mercedesach, to to ze maja tak wiele roznych dostawcow i zmian nawet w ciagu tego samego roku ze nawet szukanie po VIN potrafi miec bledy.
Jak szukalem czujnika temperatury do W124 to doswiadczony sprzedawca wyszedl ze mna na parking zobaczyc, bo ten rocznik mial instalowane czujniki od 3 roznych producentow.
- krokodyl W210
- Posty: 132
- Rejestracja: 19 wrz 2012, o 20:33
- Lokalizacja: Dębica
Witajcie , dobry wieczór
Wysiadło mi oświetlenie przód wnętrza , centralny zamek , sterowanie zaworami ogrzewania,otwieranie bagażnika , do tego jeszcze chodzi na trybie awaryjnym.
Myślałem że to pompka bo raz tak miałem , więc kupiłem , sprawdziłem u kolegi chodzi , założyłem i nic bez zmian , sprawdziłem starą też chodzi bez zarzutu.
Teraz jeszcze mi głupieją i kierunki i otwieranie szyb , raz chodzi raz nie.
Sprawdziłem bezpieczniki pod kanapą . są ok , ale jak ruszyłem niechcąco przewodami od szyny z bezpiecznikami zaświeciło sie światło z przodu wewnątrz , gdy próbowałem zdiagnozować usterkę , zgasło i już nie zaświeciło .Sądzę że problem znajduje się tylko pod kanapą .Sprawdziłem szynę CAN , wszystkie połączenia na wtyczkach są ok. Czy te usterki mogą mieć wpływ na brak sygnału w czujniku temperatury powietrza zasilającego , bo właśnie tam nie ma , czujnik ok , wtyczka też , brak sygnału.
Proszę może wpadnie komuś jakaś myśl do głowy , właśnie siedzę i śledzę na AUTODATA-3.18 schemat elektryczny , ale w elektronice jestem minus licho , mechanicznie jestem dosyć dobry , wspawałem belkę poprzeczną pod chłodnicami ,-wymontowałem chłodnicę bez zdejmowania zderzaka i bez wyjmowania chłodnicy intercoolera i tym mogę się podzielić jeśli ktoś bedzie zainteresowany, mogę również podzielić się dokumentacją do wykonania urządzeń do wyciągania urwanych świec i wtryskiwaczy , można wg rys wykonać bez problemów bo taki komplet kosztuje ponad 3.ooo zł
Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie
Wysiadło mi oświetlenie przód wnętrza , centralny zamek , sterowanie zaworami ogrzewania,otwieranie bagażnika , do tego jeszcze chodzi na trybie awaryjnym.
Myślałem że to pompka bo raz tak miałem , więc kupiłem , sprawdziłem u kolegi chodzi , założyłem i nic bez zmian , sprawdziłem starą też chodzi bez zarzutu.
Teraz jeszcze mi głupieją i kierunki i otwieranie szyb , raz chodzi raz nie.
Sprawdziłem bezpieczniki pod kanapą . są ok , ale jak ruszyłem niechcąco przewodami od szyny z bezpiecznikami zaświeciło sie światło z przodu wewnątrz , gdy próbowałem zdiagnozować usterkę , zgasło i już nie zaświeciło .Sądzę że problem znajduje się tylko pod kanapą .Sprawdziłem szynę CAN , wszystkie połączenia na wtyczkach są ok. Czy te usterki mogą mieć wpływ na brak sygnału w czujniku temperatury powietrza zasilającego , bo właśnie tam nie ma , czujnik ok , wtyczka też , brak sygnału.
Proszę może wpadnie komuś jakaś myśl do głowy , właśnie siedzę i śledzę na AUTODATA-3.18 schemat elektryczny , ale w elektronice jestem minus licho , mechanicznie jestem dosyć dobry , wspawałem belkę poprzeczną pod chłodnicami ,-wymontowałem chłodnicę bez zdejmowania zderzaka i bez wyjmowania chłodnicy intercoolera i tym mogę się podzielić jeśli ktoś bedzie zainteresowany, mogę również podzielić się dokumentacją do wykonania urządzeń do wyciągania urwanych świec i wtryskiwaczy , można wg rys wykonać bez problemów bo taki komplet kosztuje ponad 3.ooo zł
Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie
od W115 do W211 (7 gwiazda )
1975 W115-KUBUŚ
1976 W116-PIASECZEK
1979 W123-ŻABKA
1981 W123-JUNIOR
1992 W124-LADY
2002 W210-KROKODYL
WDB2100071B467323
2005 W211-LALUNIA
WDB2112261A744694
1975 W115-KUBUŚ
1976 W116-PIASECZEK
1979 W123-ŻABKA
1981 W123-JUNIOR
1992 W124-LADY
2002 W210-KROKODYL
WDB2100071B467323
2005 W211-LALUNIA
WDB2112261A744694
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 14:37
- Lokalizacja: Wrocław
Witam. Z uwagi na mój pierwszy post chciałem zaznaczyć , że dopiero wróciłem z powitalni.
Podepnę się pod temat. Mam problem z centralnym zamkiem w E290 97r
Nagle przestał działać centralny zamek z pilota i wewnętrzne zamykanie. Po przeczytaniu postów w tym temacie wyjąłem dziś pompkę spod siedzenia tylnego , dostałem się do płytki z układem elektronicznym i silniczka pompki. Po wyjęciu płytki zauważyłem dużo czarnego pyłku. Pędzelkiem wyczyściłem płytkę i wymontowałem silniczek. Na krótko podpiąłem do akumulatora i zaczęły palić się przewody ( silniczek nie działa ).
Po rozebraniu okazało się , że jednej szczotki w ogóle nie ma (urwana lub wytarta blaszka ze szczotką i dotyka wirnika)- stąd zwarcie na silniczku
Moje pytanie do Szanownego Grona
1. czy można gdzieś dokupić sam silniczek , bo na Alledrogo takiej opcji nie znalazłem
2. Pompkę o jakim numerze musiałbym kupić , aby wszystko działało. Zamontowana teraz ma numer 2088000748 , ale nie wiem czy jest to oryginalna , gdyż jedno wyjście jest wolne ( SRU ) , a zajęte są 4 wyjścia ( Tank , FT , MKL , BFT/Fond )
mercedes e290 Vin WDB2102171A428556
Podepnę się pod temat. Mam problem z centralnym zamkiem w E290 97r
Nagle przestał działać centralny zamek z pilota i wewnętrzne zamykanie. Po przeczytaniu postów w tym temacie wyjąłem dziś pompkę spod siedzenia tylnego , dostałem się do płytki z układem elektronicznym i silniczka pompki. Po wyjęciu płytki zauważyłem dużo czarnego pyłku. Pędzelkiem wyczyściłem płytkę i wymontowałem silniczek. Na krótko podpiąłem do akumulatora i zaczęły palić się przewody ( silniczek nie działa ).
Po rozebraniu okazało się , że jednej szczotki w ogóle nie ma (urwana lub wytarta blaszka ze szczotką i dotyka wirnika)- stąd zwarcie na silniczku
Moje pytanie do Szanownego Grona
1. czy można gdzieś dokupić sam silniczek , bo na Alledrogo takiej opcji nie znalazłem
2. Pompkę o jakim numerze musiałbym kupić , aby wszystko działało. Zamontowana teraz ma numer 2088000748 , ale nie wiem czy jest to oryginalna , gdyż jedno wyjście jest wolne ( SRU ) , a zajęte są 4 wyjścia ( Tank , FT , MKL , BFT/Fond )
mercedes e290 Vin WDB2102171A428556
Silniczki są takie same więc można kupić za taniochę jakąś inna i przełożyć lub kupić pompkę o tym samym numerze jak masz (jeśli wszystko działało)artuurrooo pisze:1. czy można gdzieś dokupić sam silniczek , bo na Alledrogo takiej opcji nie znalazłem
2. Pompkę o jakim numerze musiałbym kupić , aby wszystko działało. Zamontowana teraz ma numer 2088000748 , ale nie wiem czy jest to oryginalna
Inna opcja to kupić zamiennik jeśli taki występuje.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 14:37
- Lokalizacja: Wrocław
tak do konca nie wiem czy wszystko działało poprawnie ( centralny zamek działał ). Mam jeszcze dwa przednie fotele pompowane , ale nie wiem czyta pompka odpowiedzialna jest też za pompowanie tych foteli
Dlatego wolałbym kupić całą pompkę taką jaka powinna być, gdyż poprzednia jak wspomniałem wyżej ma jedno wyjście nie wykorzystane i nie było ono zaślepione .
Mogło to spowodować awarię silnika???
Obecnie jeżdżę bez pomki (wyjęta ) i fotele nie pompują się, auto jeździ normalnie
Prosiłbym kolegów o podanie numeru właściwej pompki
e290 Vin WDB2102171A428556
Dlatego wolałbym kupić całą pompkę taką jaka powinna być, gdyż poprzednia jak wspomniałem wyżej ma jedno wyjście nie wykorzystane i nie było ono zaślepione .
Mogło to spowodować awarię silnika???
Obecnie jeżdżę bez pomki (wyjęta ) i fotele nie pompują się, auto jeździ normalnie
Prosiłbym kolegów o podanie numeru właściwej pompki
e290 Vin WDB2102171A428556
artuurrooo pisze:tak do konca nie wiem czy wszystko działało poprawnie ( centralny zamek działał ). Mam jeszcze dwa przednie fotele pompowane , ale nie wiem czyta pompka odpowiedzialna jest też za pompowanie tych foteli
Dlatego wolałbym kupić całą pompkę taką jaka powinna być, gdyż poprzednia jak wspomniałem wyżej ma jedno wyjście nie wykorzystane i nie było ono zaślepione .
Mogło to spowodować awarię silnika???
Obecnie jeżdżę bez pomki (wyjęta ) i fotele nie pompują się, auto jeździ normalnie
Prosiłbym kolegów o podanie numeru właściwej pompki
e290 Vin WDB2102171A428556
A 210 800 06 48
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 14:37
- Lokalizacja: Wrocław
Drodzy koledzy, czytam temat i odnoszę wrażenie, że trafiłem w dobry dział.
Miałem problem z oświetleniem wnętrza. Kupiłem więc nową pompkę. Oświetlenie nadal wariowało i działało jak chciało, ale zaczęły działać kierunki podczas zamykania i ryglowanie drzwi z przycisku na konsoli, wcześniej to również nie działało. Po paru dniach od wymiany pompki, przestały działać kierunki, ryglowanie drzwi, i otwieranie bagażnika. Zamontowałem z powrotem starą pompkę i bagażnik się otwierał, reszta nie działała jak wcześniej. Minęło parę dni i znowu bagażnik się nie otwiera. Dziś stukałem, pukałem pompkę dociskałem wpięte taśmy i jedynie co to kierunki podczas zamykania wróciły, cała reszta po staremu, bagażnik się nie otwiera, oświetlenie wnętrza działa jak chce.
I teraz moje pytanie, co powoduje awarię tej pompki? Dodam że obie były suche, jedna rozebrałem, w środku również była sucha, wiec nie jest to wina wilgoci.
I teraz trochę danych VIN: WDB2100351A893146
numer pompki która siedzi w aucie: 210 800 14 48 numer bosch'a: 0 132 006 360
Z góry dziękuję za pomoc
Miałem problem z oświetleniem wnętrza. Kupiłem więc nową pompkę. Oświetlenie nadal wariowało i działało jak chciało, ale zaczęły działać kierunki podczas zamykania i ryglowanie drzwi z przycisku na konsoli, wcześniej to również nie działało. Po paru dniach od wymiany pompki, przestały działać kierunki, ryglowanie drzwi, i otwieranie bagażnika. Zamontowałem z powrotem starą pompkę i bagażnik się otwierał, reszta nie działała jak wcześniej. Minęło parę dni i znowu bagażnik się nie otwiera. Dziś stukałem, pukałem pompkę dociskałem wpięte taśmy i jedynie co to kierunki podczas zamykania wróciły, cała reszta po staremu, bagażnik się nie otwiera, oświetlenie wnętrza działa jak chce.
I teraz moje pytanie, co powoduje awarię tej pompki? Dodam że obie były suche, jedna rozebrałem, w środku również była sucha, wiec nie jest to wina wilgoci.
I teraz trochę danych VIN: WDB2100351A893146
numer pompki która siedzi w aucie: 210 800 14 48 numer bosch'a: 0 132 006 360
Z góry dziękuję za pomoc
Witam,mam problem z centralnym zamkiem,czytam tamat ale nie mogę doszukać się odpowiedzi. Nie działały mi kierunki wycieraczka i centralny zamek. Poczytałem wyciągnełem pompkę centralnego zamka wysuszyłem wyczyściłem i działają kierunki wycieraczka ale central tylko zamyka drzwi z pilota, otworzyć już nie chce z panelu na konsoli nie działa ani zamykanie ani otwieranie .Proszę was o pomoc Z góry dzięki
Proszę http://allegro.pl/pompka-centralnego-za ... 08843.htmlZbyszek92 pisze:Witam koledzy poszukuję pompki o takich numerach 2108001948,2108002748,2108001148 nigdzie nie mogę tych numerów dostać znaleźć proszę o pomoc może ktoś ma pompkę o takich numerach
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 6 lip 2014, o 14:27
- Lokalizacja: Pomorskie
Widzę, że nie jestem sam. Nie czytałem całego tematu. Grzebię właśnie przy pompce. Nie działa central, nie mogę dostać się do bagażnika, wlewu paliwa itd. Wie ktoś czy można podłączyć na krótko tak żeby otworzyć wlew i bagażnik. Drzwi mam otwarte. Z tym podłączeniem chodzi mi o to czy 12 V nie narobi więcej szkód.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości