Używki też nieosiągalne?Kajtek1 pisze:Te poprzednie zostaly zastepione, wiec juz nie osiagalne.
Pompka centralnego zamka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
To gratuluję podejścia. Normalnie myśl tygodnia.Kajtek1 pisze:Dla mnie czesci Mercedesa i papier toaletowy maja wspolna ceche >>> uzywane smierdza.
Przykład pompka nr 2088001048. Ty byś kupił za 2500 euro, a ja za 30
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Kajtek to kiedy wymieniasz wszystkie części w twoim mercu na nówki Masz już wszystkie używki.Kajtek1 pisze:Dla mnie czesci Mercedesa i papier toaletowy maja wspolna ceche >>> uzywane smierdza.
Przecież nie będziesz w Ameryce kiblem jeździł.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Witam
Z góry przepraszam, że się tu podpiąłem, ale jestem nowicjuszem na forum.
Mam podobny problem. Otóż odpalając rano moją gwiazdę, wyskoczyło jakieś ostrzeżenie coś związane z akumulatorem i błąd BAS i kontrolka BAS ASR . Później okazało się że centralny się nie zamyka jak również nie działa żadne oświetlenie w środku i lampka w bagażniku (kluczyk scyzoryk, światełka w klamce i w lusterku wewnętrznym migają normalnie). Po włączeniu zapłonu można zamykać i otwierać przyciskiem na desce, wtedy słychać pracującą pompkę. Odłączyłem całkowicie aku i naładowałem, ale problem z oświetleniem i centralnym pozostał. Proszę o pomoc.
W210 E300D 136KM Classic 1996r.
_________________
Z góry przepraszam, że się tu podpiąłem, ale jestem nowicjuszem na forum.
Mam podobny problem. Otóż odpalając rano moją gwiazdę, wyskoczyło jakieś ostrzeżenie coś związane z akumulatorem i błąd BAS i kontrolka BAS ASR . Później okazało się że centralny się nie zamyka jak również nie działa żadne oświetlenie w środku i lampka w bagażniku (kluczyk scyzoryk, światełka w klamce i w lusterku wewnętrznym migają normalnie). Po włączeniu zapłonu można zamykać i otwierać przyciskiem na desce, wtedy słychać pracującą pompkę. Odłączyłem całkowicie aku i naładowałem, ale problem z oświetleniem i centralnym pozostał. Proszę o pomoc.
W210 E300D 136KM Classic 1996r.
_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy
Przerabialem podobny problem wymienilem pompke ale to nie za bardzo pomoglo znalazlem problem tak mysle drzwi pasazera w moim przypadku kierowcy silnik podnoszenia i opuszczania szyby nie dzialal prawidlowo nie wymienilem ale jesli nie zamykam szyby (kierowcy)do konca to caly system dziala bez zadnych klopotow ktos napisal na forum ze to modul komfortu i przychylam sie do opini choc go jeszcze nie zmienilem ale historia o slabym kondensatorze ma sens dla mnie .Sprubuj od sprawdzenia wszystkich stykow na pompce CZ powinna byc pod siedzeniem z tylu.
VIN WDB 2102252A656000
No niestety nie zgadzają się... 12 48 to pompka do golasa miała chyba tylko 3 wyjścia ciśnieniowe a reszta nie do sprawdzenia. zakładałem 27 48 jednak nie działał fotelkakadu pisze:aserweta pisze:Witam. Sprawdził by mi ktoś jakie pasują do mojej 210?
Wychodzi na to ze nie tylko jedna
A 208 800 12 48
Replaced_By: A 210 800 11 48 -
A 210 800 11 48
Replaced_By: A 210 800 19 48 -
A 210 800 19 48
Dodam że wczesniej miałem od kiedy go kupiłem 02 48.
W202 200CDI 99' WDB2021341A768042
W210 300TD 98' WDB2100251A614376
W210 300TD 98' WDB2100251A614376
Dziś podłączyłem pompę centralnego na krótko - i działa. Tzn. nie wiem czy prawidłowo, ale dmucha i ssa dość mocno (nie mam porównania bo od poczatku nie ma w aucie centralnego ani otwierania szyb). Wyczyściłem też pompkę ze śladów zawilgocenia - w sumie tylko piny na złączce od sterowania miały slady zawilgocenia. Ale podłaczyłem do auta i nic.
Jak sprawdzić czy do pompki dochodzi prąd z 4-pinowej kostki zasilającej?
Jak sprawdzić czy przepływa prąd do pompki jeśli naciska się przyciski od szyb czy centalnego?
Kupiłbym inną na allego ale skoro na krótko działa a w aucie nie daje znaku życia to coś nie tak z prądem. Czy sprawna pompka już pompuje od momentu przekręcenia kluczykiem czy jednak w momencie kiedy naciska się guzik np. od centralnego?
Jak sprawdzić czy do pompki dochodzi prąd z 4-pinowej kostki zasilającej?
Jak sprawdzić czy przepływa prąd do pompki jeśli naciska się przyciski od szyb czy centalnego?
Kupiłbym inną na allego ale skoro na krótko działa a w aucie nie daje znaku życia to coś nie tak z prądem. Czy sprawna pompka już pompuje od momentu przekręcenia kluczykiem czy jednak w momencie kiedy naciska się guzik np. od centralnego?
BAD BOY E200 1996 LPG STAG 300 PLUS
WDB2100351A121318
WDB2100351A121318
ale wiesz, że pompke od centralnego dobiera się po nr VIN? na krótko każda zadziała a założona niekoniecznie... najlepiej kupić taką samą jak miałeś... przewertuj ten temat - viewtopic.php?t=3398
A czy ktoś byłby tak miły i sprawdził mi gdzieś jaką ja powinienem mieć pompkę? Aktualnie zdaje się wszystko działać - lecz jest jedno niezagospodarowane wyjście na rurkę i jeden wtyk, chyba 4-ro pinowy.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
EDW ma problemy z działaniem. Możliwe, że to przez to.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości