korozja w niektorych modelach w210 przed liftem

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

w140s
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2008, o 21:29
Lokalizacja: miasto

korozja w niektorych modelach w210 przed liftem

Post autor: w140s »

witam
slyszal kots moze o takim czyms ze wychodzily tkaie modele w210 ktore byly bardziej podatne na rdze i niby jest to wada fabryczna i mozna oddac go do serwisu w ramach reklamacji i oni to zrobia??
pozdraiwam
w210*E320*Avantgarde*
Awatar użytkownika
Mały v8
Posty: 333
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:53
Lokalizacja: Siedlce (WS)
Kontakt:

Post autor: Mały v8 »

Wątpliwa sprawa, nawet ocynkowane modele aut dawały max 10 lat gwarancji na perforacje, a te leciwe statki w których występował problem korozji mają już ponad 10 latek i są niejednokrotnie podmalowywane, podratowywane , bite , klepane itd.
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
waldimas
Posty: 108
Rejestracja: 22 maja 2008, o 11:29
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: waldimas »

znajomy kiedys wyslal im do niemcowni takie pismo i dokumentacje foto o rdzewiejacym mercu E pod uszczelkami i odeslali mu cos w stylu amsory ale ten typ juz tak ma

co do rdzewienia tych przed liftem i tych po lifcie to moje zdanie jest takie ze te po lifcie tez beda rdzewialy ale za jakies 3-4 lata bo teraz sa jeszcze za mlode na ruda
pozdrawiam
Waldi
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

:mrgreen: Nie są za młode,rudy już tam grasuje i w niektórych to widać.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Puppet_Master
Posty: 151
Rejestracja: 21 maja 2008, o 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Puppet_Master »

Trzeba przyznac, ze faktycznie te tureckie blachy w tych naszych W/S210 sa zenujace.

01', bez wypadku (no poza przednim zderzakiem) i mam juz na prawym tylnym nadkolu 2 cm ruda kreske, a na dachu dwie moze 2-3 mm kropki i wcale dobrze to nie wrozy na przyszlosc;]

Teraz jeszcze mam zamiar oczyscic z rdzy i wylozyc jakas guma podloge pod akumulatorem, bo jego obecnosc na niej (pod kanapa) przyprawila ja o ospę.
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Tak rudzielec jest problemem w oczkach, zaczyna się pod uszczelkami drzwi i u mnie się zaczęło :cry: (już zabezpieczyłem). Widziałem również porządnie skorodowane drzwi i klapy bagażników w kombi. Szkoda, że Helmuty nie pomyślały o zabezpieczeniu antykorozyjnym. Teraz to my się musimy martwić bo oni to już W220 i W211 śmigają ;-) .
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
nosek
Posty: 3
Rejestracja: 14 cze 2008, o 21:24
Lokalizacja: Nysa

rdza w w210

Post autor: nosek »

Witam!

Kolega pyta o rdzę w w210 przed liftingiem. A co powiecie na rdzę w e200 kombi w wersji elegance z roku 2000!!!!!! Jestem właścicielem takiego modelu. Fakt! jest śliczny!!! Ale rdzę miał!!!! Piszę miał, gdyż już jej nie ma!!! Piszę z wykrzyknikami, ponieważ nie tak dawno zakończyłem batalię z Firmą Mercedes Polska!!! Batalię wygraną!!!. Jest niestety jeden warunek, który trzeba spełnić! Nasz mesio musi być serwisowany w autoryzowanej stacji Mercedesa. Zaczynam od początku!! W zeszłym roku w listopadzie pojechałem do Niemiec po samochód. Kupiłem E200 kompresor w kombi, elegance, w automacie, z książką serwisową. Kupując widziałem ogniska korozji pod znaczkiem na klapie bagaznika i na drzwiach. Na wszelki wypadek dołożyłem jeszcze 150 euro na badanie Dekry. Po przyjeżdzie do kraju udałem się do jednej ze autoryzowanych stacji Mercedes-a. Poprosiłem o pomoc i ustosunkowanie się do tematu rdzy w samochodzie, na którego powłoki lakiernicze mamy 8 lat gwarancji. Miałem zostać powiadomiony!! Co z tego wynikło opiszę za kilka dni. Zapowiada się powieść w odcinkach. Pozdrawiam i życzę dobrej lektury z posmakiem sensacji i tragikomizmu
nosek1
adaso1
Posty: 240
Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adaso1 »

Dzis widziałem C klase z początku 2007 od spodu. Już widać rudzielca na nadwoziu w okolicach tylnej belki :evil:
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r. :)
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają ;) :)
kiziek29
Posty: 73
Rejestracja: 9 lip 2008, o 23:00
Lokalizacja: szczecin

Post autor: kiziek29 »

e320 z 2001r nie bity korozja na rogach drzwi pod znaczkiem na klapie i w rynnach tylnej klapy przy zawiasach klapy weszla juz na dach i siedzi pod relingami porazka okrutna zeby w takim aucie byly tak zle ocynkowane blachy
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Standart.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Puppet_Master
Posty: 151
Rejestracja: 21 maja 2008, o 22:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Puppet_Master »

avandgarde pisze:Standart.
Dokladnie, zauwazylem jeszcze u siebie z czasem malenkie (mikroskopijne) rude kropki na progach z tylu pod dzwiami, cos mi sie wydaje, ze bede z tym walczyl kiedy podrosna, bo im pozniej tym gorzej.
Pocieszam sie tym co dzieje sie z nowszymi modelami. Moja przyjaciolka to co przezyla z elektryka w W203, spowodowalo, ze pozbyla sie tego auta czym predzej. Takie miala koszty napraw. Ja wtedy kiedy kupowalem W210 ogladalem jeszcze W203 z 2003 czy tam 2004 roku, to <uwaga> ten 5 czy 4 letni samochod mial skorodowane nadkola i to juz powaznie. Moj wyglada przy tamtym po prostu swierzutko. Mam niestety swiadomosc, ze taki stan dlugo nie potrwa, bo Mercedes przestal sie starac i to kompletnie. Kwintesencja tego psucia marki bylo wyrzucenie S. Zasady z grupy MB, zainteresowani wiedza o czym mowie, a mam na mysli MB Vito, ktorego montowal ten jegomosc w Polsce ;]

Przerazajace jest, ze b. wiele aut skladaja teraz byle gdzie. Przykladowo taka Toyota nie ma juz nic wspolnego z Japonia. Yaris Turcja, Corolla W.Bryt, Corolla Verso Turca itd. itd. Z innymi firmami jest zupelnie tak samo. Wlasciciele W211 narzekaja na plastiki trzeszczace po paru latach jak w starych japonczykach. Przykre, ale z drugiej strony producentow juz od dawna interesuje tylko trwalosc "do trzech lat" kiedy jest gwarancja, potem samochod ich nie interesuje, a wlasciciel i tak zaplaci i tak zaplaci.
MB CDI270 S210 01'
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

mi zjada błotnik tak na wysokości zderzaka , raz zeskorobałem szpachla , podkład baza klar , mineły 2 mc i wyszło znowusz
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
davmix
Posty: 216
Rejestracja: 25 maja 2008, o 19:17
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: davmix »

Z w210 nie jest jeszcze tak najgorzej popatrzcie sobie na sprintery na ulicach kiedyś były białe a teraz są rude :/
Awatar użytkownika
Tomek77
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2008, o 23:44
Lokalizacja: Opole

Re: rdza w w210

Post autor: Tomek77 »

nosek pisze:Witam!

Kolega pyta o rdzę w w210 przed liftingiem. A co powiecie na rdzę w e200 kombi w wersji elegance z roku 2000!!!!!! Jestem właścicielem takiego modelu. Fakt! jest śliczny!!! Ale rdzę miał!!!! Piszę miał, gdyż już jej nie ma!!! Piszę z wykrzyknikami, ponieważ nie tak dawno zakończyłem batalię z Firmą Mercedes Polska!!! Batalię wygraną!!!. Jest niestety jeden warunek, który trzeba spełnić! Nasz mesio musi być serwisowany w autoryzowanej stacji Mercedesa. Zaczynam od początku!! W zeszłym roku w listopadzie pojechałem do Niemiec po samochód. Kupiłem E200 kompresor w kombi, elegance, w automacie, z książką serwisową. Kupując widziałem ogniska korozji pod znaczkiem na klapie bagaznika i na drzwiach. Na wszelki wypadek dołożyłem jeszcze 150 euro na badanie Dekry. Po przyjeżdzie do kraju udałem się do jednej ze autoryzowanych stacji Mercedes-a. Poprosiłem o pomoc i ustosunkowanie się do tematu rdzy w samochodzie, na którego powłoki lakiernicze mamy 8 lat gwarancji. Miałem zostać powiadomiony!! Co z tego wynikło opiszę za kilka dni. Zapowiada się powieść w odcinkach. Pozdrawiam i życzę dobrej lektury z posmakiem sensacji i tragikomizmu
Słyszałem od kolegi który pracuje w ASO MB że wymienili komuś tylna klape i drzwi(nie pamiętam ile sztuk) ze względu na rdze w W210 kombi po liftingu blacha jeszcze na gwarancji, ale był cały czes serwisowany w ASO.
W210 2,9 ex
waldimas
Posty: 108
Rejestracja: 22 maja 2008, o 11:29
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: waldimas »

kiziek29 pisze:e320 z 2001r nie bity korozja na rogach drzwi pod znaczkiem na klapie i w rynnach tylnej klapy przy zawiasach klapy weszla juz na dach i siedzi pod relingami porazka okrutna zeby w takim aucie byly tak zle ocynkowane blachy

czyli norma we wszystkich

ale na marginesie i tak jest to marka ktora sie kocha od pierwszego zajecia miejsca za kierownica
pozdrawiam
Waldi
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 15 gości