pilna pomoc z mercedesem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Dopisałem w poprzednim. Dokładnie musi być ten sam nr typu silnika, nie wiem czy przed i po lifcie nie ma zmian. No i starą blokadę trzeba rozwalić, bo sama nie zejdzie. Najlepiej wyjąć całą kolumnę kierownicy i działać na stole.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2015, o 15:13 przez kmtaxi, łącznie zmieniany 1 raz.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
to wystarczy że u mnie będą te same numery części ? będę miał szybę to otwieram auto i sprawdzam zaraz jakie mam numery tych części.
było:
golf 2 1.3; seicento 0,9; mondeo I 1,6; golf II 1,8; polo 1,4; golf III 2,0 i golf II 1,8 gti; e36 1,6; omega 2,0; passat IV 1,9tdi; e34 2,5TDS...
teraz mamy new beetle 2,0 (moja kobieta) i ja E320 CDI kombi
golf 2 1.3; seicento 0,9; mondeo I 1,6; golf II 1,8; polo 1,4; golf III 2,0 i golf II 1,8 gti; e36 1,6; omega 2,0; passat IV 1,9tdi; e34 2,5TDS...
teraz mamy new beetle 2,0 (moja kobieta) i ja E320 CDI kombi
Zaraz, zaraz... po co bić szybę, skoro to Twoje auto i stoi u Ciebie na podwórku? Wsadź klin w drzwi, weź długi drut, zrób haczyk i odciągnij klamkę. Tylko odegnij uszczelkę i izolację naklej tam gdzie będziesz wbijał. Dużo nie trzeba, tylko tyle co by drut wszedł. Trochę się pobawisz i otworzysz, przednie drzwi, tylne nie chcą współpracować
no spróbuję z drutem chociaż ciężko to widzę ale spróbować można. oby się udało mi pomimo nerwów jakie mam od wczoraj...
było:
golf 2 1.3; seicento 0,9; mondeo I 1,6; golf II 1,8; polo 1,4; golf III 2,0 i golf II 1,8 gti; e36 1,6; omega 2,0; passat IV 1,9tdi; e34 2,5TDS...
teraz mamy new beetle 2,0 (moja kobieta) i ja E320 CDI kombi
golf 2 1.3; seicento 0,9; mondeo I 1,6; golf II 1,8; polo 1,4; golf III 2,0 i golf II 1,8 gti; e36 1,6; omega 2,0; passat IV 1,9tdi; e34 2,5TDS...
teraz mamy new beetle 2,0 (moja kobieta) i ja E320 CDI kombi
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
http://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-750092
Tu ma gość fajne sprzęty do awaryjnego otwierania zamków jednak w Twoim przypadku zakup nie opłacalny.
Rób tak jak Ci radzi kid.
Tu ma gość fajne sprzęty do awaryjnego otwierania zamków jednak w Twoim przypadku zakup nie opłacalny.
Rób tak jak Ci radzi kid.
udało mi się z tym klinem otworzyć drzwi. Auto opróżniłem w razie czego. Chociaż było ciężko bo nie miałem w miarę sztywnego druta ale drugim pomogłem sobie i auto otworzone. Akku od razu wyciągnąłem i schowałem do szopy. Teraz musze się zastanowić co dalej, czy dzwonić do hipolla czy zamówić stacyjkę z blokadą, kluczem i komputerem silnika. Najważniejsze teraz że fotelik syna mam już w aucie mojej kobiety.
było:
golf 2 1.3; seicento 0,9; mondeo I 1,6; golf II 1,8; polo 1,4; golf III 2,0 i golf II 1,8 gti; e36 1,6; omega 2,0; passat IV 1,9tdi; e34 2,5TDS...
teraz mamy new beetle 2,0 (moja kobieta) i ja E320 CDI kombi
golf 2 1.3; seicento 0,9; mondeo I 1,6; golf II 1,8; polo 1,4; golf III 2,0 i golf II 1,8 gti; e36 1,6; omega 2,0; passat IV 1,9tdi; e34 2,5TDS...
teraz mamy new beetle 2,0 (moja kobieta) i ja E320 CDI kombi
jak jechać jak jedyny klucz teściowa mi straciła i auta nie odpalę...
to bym musiał na lawecie jechać hehehe
to bym musiał na lawecie jechać hehehe
było:
golf 2 1.3; seicento 0,9; mondeo I 1,6; golf II 1,8; polo 1,4; golf III 2,0 i golf II 1,8 gti; e36 1,6; omega 2,0; passat IV 1,9tdi; e34 2,5TDS...
teraz mamy new beetle 2,0 (moja kobieta) i ja E320 CDI kombi
golf 2 1.3; seicento 0,9; mondeo I 1,6; golf II 1,8; polo 1,4; golf III 2,0 i golf II 1,8 gti; e36 1,6; omega 2,0; passat IV 1,9tdi; e34 2,5TDS...
teraz mamy new beetle 2,0 (moja kobieta) i ja E320 CDI kombi
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Dzwoń do Hippolla.
Sterownik silnika, stacyjka i kluczyk z drugiego auta nie dadzą rady odpalić Twojego, musisz mieć jeszcze IFZ a koszta większe niż dorobienie kluczyka
Sterownik silnika, stacyjka i kluczyk z drugiego auta nie dadzą rady odpalić Twojego, musisz mieć jeszcze IFZ a koszta większe niż dorobienie kluczyka
Ostatnio zmieniony 29 lis 2015, o 18:27 przez yellowstone2012, łącznie zmieniany 1 raz.
Radze zatelefonowac. Poda Ci dokladna instrukcje demontazu stacyjki. Wysylasz i po 2-3 dniach bedziesz mial zwrot z kompletem kluczy.dav_87 pisze:. Teraz musze się zastanowić co dalej, czy dzwonić do hipolla czy zamówić stacyjkę z blokadą, kluczem i komputerem silnika.y.
U mnie dorobiony kluczyk dziala juz ponad 3 lata
[ Dodano: 2015-11-29, 18:28 ]
Pogonic tesciowa za jej kapcie spadnadav_87 pisze:jak jechać jak jedyny klucz teściowa mi straciła e
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
a co to jest ten IFZ ?? to ten moduł sterowania centralnym zamkiem tak ? bo nie wiem czy dobrze wyczytałem. więc pozostaje mi jedynie dorobienie klucza ?
narazie czekam aż tel Hipolla będzie dostępny bo ma wyłączony lub poza zasięgiem.
narazie czekam aż tel Hipolla będzie dostępny bo ma wyłączony lub poza zasięgiem.
było:
golf 2 1.3; seicento 0,9; mondeo I 1,6; golf II 1,8; polo 1,4; golf III 2,0 i golf II 1,8 gti; e36 1,6; omega 2,0; passat IV 1,9tdi; e34 2,5TDS...
teraz mamy new beetle 2,0 (moja kobieta) i ja E320 CDI kombi
golf 2 1.3; seicento 0,9; mondeo I 1,6; golf II 1,8; polo 1,4; golf III 2,0 i golf II 1,8 gti; e36 1,6; omega 2,0; passat IV 1,9tdi; e34 2,5TDS...
teraz mamy new beetle 2,0 (moja kobieta) i ja E320 CDI kombi
hipollo z tego co wiem to w Anglii siedzi
Aktualnie: w210 e420 1996 Avantgarde
ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM
ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości