Strona 1 z 2

E420 Zabrze - oględziny

: 1 wrz 2015, o 14:37
autor: kamil662
Witam,

Jestem zainteresowany tym oto Okularem:
http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... bd7ffa4e9c

Jego Vin to WDB2100721A280925

Sprzedaje gość , który jest w Niemczech ale auto stoi w Zabrzu u siostry.
Chce puscić auto przez komis znajomego w PL. Twierdzi , że nie ma umowy kupna gdyż jest zameldowany w Niemczech a tam gotówka do ręki i brief tylko są potrzebne.
Ma do Auta mały i duży Brief i 3 kluczyki (2+1 serwisowy).
Ponoć auto bez rdzy, w stanie bdb-bezwypadkowe (1 element lakierowany).
Oryginalny przebieg-wnętrze jak nowe.

Problem polega na tym, iż kilka razy słyszałem już takie zapewnienia i ani razu nie było tak jak sprzedający mówił...

Koledzy co sądzicie o tym samochodzie? Może któś miałby "po drodze" aby obejrzeć auto?

: 1 wrz 2015, o 14:56
autor: mateusz_kr
jakby kosztowal 17.5 to bym rozważał, skoro jest 7.5 to coś musi być nie tak => odpuść sobie.

: 1 wrz 2015, o 15:07
autor: emil.86
wejdź sobie tutaj
masz podane wszystkie dokumenty i koszty
chyba że dostaniesz FAKTURE VAT MARŻA z tego komisu
ale coś mi się nie chce wierzyć 7500zł to za ile on go kupił ...


rozkodowany VIN w gratisie

Kod: Zaznacz cały

Order number	0 6 214 00776
Delivery date	12 11 1996
PAINT1	339 No code designation available
Interior color	201A CUIR NOIR/GRAPHITE/ANTRACITE
Engine	119985 12 013957
Gearbox	722625 00 171120

Parameter	Value
200A	LEATHER
201A	CUIR NOIR/GRAPHITE/ANTRACITE
220	PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249	INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
260	TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
304	ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET
314	TELEPHONE D-NET STANDARD
339	No code designation available
351	AUTOMOTIVE PILOT-SYSTEM (APS)
354	ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
404	MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405	MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
414	ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
431	3-POINT SEAT BELT REAR CENTER
472	ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
540	ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
543	SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
600	HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611	EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612	HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
655	SPORTS CHASSIS WITH L.A.WHLS, 5-HOLE
682	FIRE EXTINGUISHER
693	ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES
774	SHELL MODIFICATION FOR AMG-WHEELS
791	AMG-WHEELS: 18 INCH ALL-ROUND
807 	AEJ 06/1/M/X
807 *1	722.6__ 19960119 AEJ 06/1/M/X
807 *2	210____ 19960905 YEAR OF MODIFICATION
810	SOUND SYSTEM
819	CD CHANGER
872	REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
873	SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
954	EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988	VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)

: 1 wrz 2015, o 15:40
autor: hammond24
Cena jest jak najbardziej realna.Auto w tej konfiguracji,bez opłat,bez LPG i przedlift jest bardzo trudne do sprzedania,właściwie graniczy z cudem.

: 1 wrz 2015, o 18:14
autor: pawel85
mateusz_kr pisze:jakby kosztowal 17.5 to bym rozważał, skoro jest 7.5 to coś musi być nie tak => odpuść sobie.
17,5 za okulara przed liftem plus opłaty... litości!! :rotfl:
Zejdź na ziemię

: 1 wrz 2015, o 19:47
autor: GracKa
Dobra cena, można oglądać wygląda OK trza progi zobaczyć :hyhy:

: 2 wrz 2015, o 17:10
autor: mateusz_kr
wiem jak wyglaaja auta za 9-10 tys. Wiec jesli auto bedzie w takim stanie jak gosc opisał, to należy jechać po nie dziś, kupić i postawić pod kołdrą.

: 3 wrz 2015, o 14:43
autor: Havok
96 rok, 130 tyś przebiegu, bezwypadkowy, bez rdzy za jedyne 7500, po opłatach jakieś 10-11 tyś. Nic tylko jechać i brać w ciemno :P
Rocznie wychodzi jakieś 6-7 tyś. Na co dzień jeżdżę służbowym samochodem w lecie staram się śmigać na moto a tylko jak muszę przesiadam się do służbówki. Więc MB więcej stoi a i tak w roku nie mogę zejść poniżej 12 tyś km.
A tak poważnie, to ciekawe co z nim nie tak.

: 3 wrz 2015, o 15:01
autor: yellowstone2012
Havok pisze:A tak poważnie, to ciekawe co z nim nie tak
To spróbuj go sprzedać za więcej sprowadzonego, do opłat i bez gazu.

: 3 wrz 2015, o 15:39
autor: onev2
Już dość trochę stoi na sprzedaż. Ale tak jak koledzy piszą,większość ludzi woli mniejszą pojemność w gazie.

: 4 wrz 2015, o 12:41
autor: Havok
yellowstone2012 pisze: To spróbuj go sprzedać za więcej sprowadzonego, do opłat i bez gazu.
Czy gdybyś miał W210 bez rdzy z oryginalnym niskim przebiegiem, do tego byłbyś pewny że nic mu nie dolega. Sprzedałbyś go?
Ja bym go trzymał pod kołdrą i jeździł w niedzielne słoneczne dni.
Nawet gdybym miał go na handel i faktycznie byłby taki super jak w ogłoszeniu to prawdopodobnie za te pieniądze kupiło by go kilku moich znajomych którzy fanami mb wcale nie są.
Tak jak ktoś napisał, ciekawe za ile go nabył sprzedający.
Aż sam jestem ciekaw tego egzemplarza, może jednak ktoś jest z okolic i go obejrzy.

: 4 wrz 2015, o 14:20
autor: kondziak
pawel85 pisze:
mateusz_kr pisze:jakby kosztowal 17.5 to bym rozważał, skoro jest 7.5 to coś musi być nie tak => odpuść sobie.
17,5 za okulara przed liftem plus opłaty... litości!! :rotfl:
Zejdź na ziemię
Za swojego polifta dałem w kwietniu 16 z hakiem. AC,0C,rejestracja,podatek,nowe lato i masz 20 koła na dziś. Wiem że drogo ale wole zadbanego okulara za tą kasę niż padake W211.

: 5 wrz 2015, o 16:32
autor: kamil662
Koledzy ,
Sprawa jest już jasna, dziś wybrałem się (300km) obejrzeć auto.
Sytuacja wygląda następująco:
-zewnętrznie auto bez rdzy, ładny kolor, wszystko spasowane jak należy, progi całe
-auto ma w oryginale tylko maskę , dach i tylną klapę (odczyt z miernika ok. 110), drzwi, błotniki odczyty 170-230, bez szpachli. Na moje oko auto bez większych przygód.
-środek w stanie bdb bez przetarć, fotele nie wysiedziane, gałka/pedały i kierownica tak jak powinny być przy tym przebiegu
- cała elektryka sprawna, jedynie jedno światło mijania nie świeci-prawdopodobnie przepalona żarówka ksenonowa. Komunikat na komputerze o żarówce.

Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, to niestety brak... Samochód odpalił, bez niepokojących objawów i wyjechał z garażu. Od początku trochę , minimalnie falowały mu obroty.
Na postoju próbowałem rozgrzać auto do włączenia się wiatraka, po około 20 min auto zaczęło wpadać w wibrację a z okolic katalizatora wydobywał się dym, nawet od wewnątrz do kabiny. Zajrzałem pod auto a tam katalizator/tłumiki rozgrzane do czerwoności. Zgasiłem auto ale dym się jeszcze wydobywał ok 30 min, zrezygnowałem z dalszego czekania.

Pierwsza myśl, że katalizator zatkany i stąd wibracje/nierówna praca ale niepokoiły mnie "czerwony wydech", szybki telefon do zaprzyjaźnionego mechanika , który stwierdził że prawdopodobnie któryś cylinder nie pracuje i puszcza czyste paliwo do wydechu...

Darowałem sobie temat. Niby ma gość do mnie zadzwonić jak zdiagnozuje i naprawi ale pozostał duży niesmak.

Ktoś z Was miał coś takiego w swoim Okularze?

: 10 wrz 2015, o 07:53
autor: cerbera
O masz a tak fajnie sie zapowiadało ;-)

: 10 wrz 2015, o 09:42
autor: jwara99
no i wyszła igła z worka