Putek55-> E55 AMG
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Putek55, na czarnym lub ciemnym kolorze z pewnoscia, ja juz mam prysniete ramki relfketorow, zobaczymy.
We wstecznym napewno wyglada wscielke
We wstecznym napewno wyglada wscielke
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
Putek55, mialem to samo, rozbierz boczek, wyjmij kostki od szyb z modulu, i psiknij je preparatem kontaktowym od tamtej pory odpukac.
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
Od tych temperatur chyba wszystko tak głupieje.
Tydzień temu jak była ta fala upałów kumpel z rodziną wracał Fordem Mondeo z tygodniowego turnusu nad lodowatym Bałtykiem Auto 2012r - brał nowe z salonu, 2.0TDCI, 70tyś km przebiegu dopiero, no pewniejszego być nie może. 140km/h zapięte na tempomaciku, 38*C w biegu na zewnątrz, klima i spokojna jazda do domu. Nagle jak to bywa trafił się król lewego pasa jadący 110km/h, kumpel noga na sprzęgło a tu choinka na desce i zgon silnika. Zjechał na pobocze, 2x próba odpalenia, kręci ale ani myśli zapalić. Maska w górę, wszystko wygląda OK. Już go przyjechali obstawić pachołkami i wezwali lawetę, z 30 min trwało wszystko, podszedł spróbować raz jeszcze zakręcić - silnik pyknął od strzału, chodzi jakby nigdy nic. Zero kontrolek. Wrócili do domu. Następnego dnia podjechał do ASO na diagnozę co się mogło stać, przetrzepali całe auto, nawet kur*a jednego błędu że chociaż żarówka gdzieś spalona. Historia, cokolwiek, czysto.
Jeżeli u nas się takie cuda dziać potrafią co jak te samochody jeżdżą w Hiszpanii, Grecji, Południowych Włoszech gdzie takie temp. panują przez 6m-cy a w miesiącach letnich notują nawet i 10*C wyżej...
Tydzień temu jak była ta fala upałów kumpel z rodziną wracał Fordem Mondeo z tygodniowego turnusu nad lodowatym Bałtykiem Auto 2012r - brał nowe z salonu, 2.0TDCI, 70tyś km przebiegu dopiero, no pewniejszego być nie może. 140km/h zapięte na tempomaciku, 38*C w biegu na zewnątrz, klima i spokojna jazda do domu. Nagle jak to bywa trafił się król lewego pasa jadący 110km/h, kumpel noga na sprzęgło a tu choinka na desce i zgon silnika. Zjechał na pobocze, 2x próba odpalenia, kręci ale ani myśli zapalić. Maska w górę, wszystko wygląda OK. Już go przyjechali obstawić pachołkami i wezwali lawetę, z 30 min trwało wszystko, podszedł spróbować raz jeszcze zakręcić - silnik pyknął od strzału, chodzi jakby nigdy nic. Zero kontrolek. Wrócili do domu. Następnego dnia podjechał do ASO na diagnozę co się mogło stać, przetrzepali całe auto, nawet kur*a jednego błędu że chociaż żarówka gdzieś spalona. Historia, cokolwiek, czysto.
Jeżeli u nas się takie cuda dziać potrafią co jak te samochody jeżdżą w Hiszpanii, Grecji, Południowych Włoszech gdzie takie temp. panują przez 6m-cy a w miesiącach letnich notują nawet i 10*C wyżej...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Wbrew pozorom to dobre auto. 70 kilka tyś km i jak na razie pierwsza awaria która w zasadzie okazała się nią nie być.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
To tez dobre auto. Każde auto jest dobre jak je kupimy nowe z salonu. Problem z trwałością samochodów pojawił się kiedy pojawili się handlarze i korekty liczników dzięki którym każde odmłodniało o 100-300tyś km a niektóre nawet więcej.
Kupisz nowe, z salonu i olewasz zalecenia producenta odnośnie absurdalnie długich interwałów wymiany oleju i Fiat Ducato, Renault Master itp pół bańki pyknie bez większych niespodzianek w 5 lat (po polskich drogach i na polskim paliwie).
Ale żeby Wam łyżkę dziegciu w te Mercedesy wepchać
W212... mój meches już czwartego robi na remont główny silnika. Każdy 180-220 tyś km i motorschade. Te nowe silniki 2.2 BiTurbo siadają jak emeryt w przychodni.
Za słupek silnika na chodzie wołają... 12 tyś zł (goły słupek) a z kapitalnym jest problem bo nie ma dostępnych panewek na szlify (wszystko przez cudowny interwał 50 tyś km). Rzeźby takie odstawia żeby to złożyć i uruchomić. Turbiny 2 przy okazji też złom: regeneracja 1200zł jak masz układy. Jak nie to 3 stówy więcej...
I co... Mercedes, wcale nei A-gówno-klasa tylko "prawdziwy" Mercedes... E-klasa... A trwałość gorsza niż Fiata Pandy 1.3JTD bo te po 280tyś km przelatują bez remontu.
Kupisz nowe, z salonu i olewasz zalecenia producenta odnośnie absurdalnie długich interwałów wymiany oleju i Fiat Ducato, Renault Master itp pół bańki pyknie bez większych niespodzianek w 5 lat (po polskich drogach i na polskim paliwie).
Ale żeby Wam łyżkę dziegciu w te Mercedesy wepchać
W212... mój meches już czwartego robi na remont główny silnika. Każdy 180-220 tyś km i motorschade. Te nowe silniki 2.2 BiTurbo siadają jak emeryt w przychodni.
Za słupek silnika na chodzie wołają... 12 tyś zł (goły słupek) a z kapitalnym jest problem bo nie ma dostępnych panewek na szlify (wszystko przez cudowny interwał 50 tyś km). Rzeźby takie odstawia żeby to złożyć i uruchomić. Turbiny 2 przy okazji też złom: regeneracja 1200zł jak masz układy. Jak nie to 3 stówy więcej...
I co... Mercedes, wcale nei A-gówno-klasa tylko "prawdziwy" Mercedes... E-klasa... A trwałość gorsza niż Fiata Pandy 1.3JTD bo te po 280tyś km przelatują bez remontu.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Putek55-> E55 AMG
Po ostatnich mrozach mietasa nie myłem okrągły tydzień, także stał w garażu. Czarny lakier musi być czysty także pojechałem na myjnie . Po myjni wyszło co i jak z grilem Fotki strzelone łukiem brwiowym także wybaczcie
Następny dzień w pracy przygotowanie:
Malowanie:
Montaż:
So much better
Następny dzień w pracy przygotowanie:
Malowanie:
Montaż:
So much better
(Oo\=*=/oO)
Re: Putek55-> E55 AMG
Heh...ładnie
Ja będę robił grill w hydrografice
Ja będę robił grill w hydrografice
BYŁ ---> W210 320 CDI Avantgarde
BYŁ ---> W140 S500 Long
JEST ---> Karawan AMG W210 320 CDI
WDB2102261A975555
BYŁ ---> W140 S500 Long
JEST ---> Karawan AMG W210 320 CDI
WDB2102261A975555
Re: Putek55-> E55 AMG
jest czarny grill, musi byc czarny celownik
W210 E270 CDI
W210 E290 TurboD Rip
W124 E250 TurboD
Ssij mnie wydech liz mnie felge.
W210 E290 TurboD Rip
W124 E250 TurboD
Ssij mnie wydech liz mnie felge.
Re: Putek55-> E55 AMG
Myślałem nad tym, lecz wtedy wszystkie listwy i emblematy również by szły w czarny połysk. Zostawię tak jak Jestdone666 pisze:jest czarny grill, musi byc czarny celownik
Wcześniej grill był obklejony folią carbon 3D, lecz czarny połysk zdecydowanie wygląda lepiej.
(Oo\=*=/oO)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości