Strona 4 z 8

: 10 lut 2015, o 16:34
autor: Rusty_Cherry
RadekMBCLK270 pisze:Jeszcze jedna sprawa. Włącznik świateł oraz kierunkowskazy i tempomat. Czy one nie powinny być w kolorze kierownicy czy też tapicerki??
Nie muszą być ;)

: 10 lut 2015, o 18:41
autor: mesio14
Radek MB z tymi doradcami to Ty nigdy a nigdy auta nie kupisz , Jedz oblukaj ,pojedz do ASO i po sprawie

: 10 lut 2015, o 19:59
autor: kakadu
Sylwek_S pisze:EVO to zdaje sie włoski sport pakiet, wyróżniający sie m.in chromowanymi końcówkami wydechów
Evo to włoski odpowiednik AVY z Sport Pakietem.
Charakteryzuje się:
- kierownica z przyciskami zmiany biegów
- chromowane końcówki wydechowe
- felgi 18 cali MB podwójne ramiona
- większe zaciski hamulcowe
- chromowane nakładki na pedały
- zderzak przedni i gałka biegów w zależności od rocznika,inna niż w innych modelach.

EVO-powinno mieć to w wyposażeniu
428-łopatki lub przyciski do zmiany biegów
952-sport pakiet
R68-LA 18" 10 DOUBLE SPOKE DESIGN
+wydech podwójny chromowany z wycięciami w zderzaku.

Ten ma to.
954-EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
R11-LA 17" 5 DOUBLE SPOKE DESIGN

Więc to jest du....a a nie EVO. :P

A tak wygląda w oryginale niemieckie EVO. :)

viewtopic.php?t=27152&postdays=0&postorder=asc&start=45

: 10 lut 2015, o 22:21
autor: RadekMBCLK270
Jutro biorę go do ASO. Jedno już się wyjaśniło, to nie jest ten rozbity z oferty którą wcześniej wkleiłem.... Skontaktowałem się z gościem od oferty i rozbitek dalej stoi w Italii..ufff.
Dam znać jutro, co ASO na ten egzemplarz powie. Podpytałem tel. gościa z ASO podając mu VIN czy jest w ogóle sens go sprawdzać (czy jest historia w bazie danych itd..) powiedział, że historia jest i nieoficjalnie może mi potwierdzić iż ten przebieg akurat wydaje się realny. Tak by wynikało z bazy danych.

[ Dodano: 2015-02-10, 22:24 ]
kakadu pisze:Więc to jest du....a a nie EVO.
Racja nie jest to wypasiona wersja ale na chwilę obecną nie mam mocnej karty przetargowej :wstyd: aby wybrzydzać.

: 10 lut 2015, o 22:58
autor: Rusty_Cherry
RadekMBCLK270 pisze:Podpytałem tel. gościa z ASO podając mu VIN czy jest w ogóle sens go sprawdzać (czy jest historia w bazie danych itd..) powiedział, że historia jest i nieoficjalnie może mi potwierdzić iż ten przebieg akurat wydaje się realny. Tak by wynikało z bazy danych.
Proste w takim razie :hyhy: Powodzenia ;)

: 11 lut 2015, o 19:51
autor: --Arkadia--
i co wykazała wizyta w ASO?

: 11 lut 2015, o 23:36
autor: RadekMBCLK270
Hej, dopiero wróciłem z Krakowa, zmęczony jak pies ale warto było poświęcić 2 godziny na szczegółowe oględziny. Co wykazała wizyta w ASO:
1) Cała historia pojazdu z ASO MB z Włoch-naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne do 12.2013 roku kiedy stan licznika 134 000. Właściciel systematycznie serwisował auto (robiąc rocznie ok 20 tyś km.
2) Powłoka lakiernicza na całym aucie w normie do 160-180 mikrometrów.
3) Odkręcono wszystkie osłony silnika i podwozia- brak zauważalnych wycieków, silnik suchy.
4) Tarcze tył i przód do wymiany (klocki ok 25% zużycia, ktoś poskąpił na tarcze, bo mają wyraźny rant)
5) Poducha skrzyni biegów osiadła (do wymiany ale nie jest to pilne), tuleje metalowo-gumowe wahacza, przegub elastyczny wału tylny- zużyte ale nie jest pilne. Tyle spód.
6) Akumulator -pilna wymiana (od nowości), po zgaszeniu silnika wywaliło spadek napięcia w kompie diagnostycznym
7) Silnik- brak błędów (parametry rzeczywiste pracy w normie).
8) Skrzynia- brak błędów (parametry rzeczywiste ok).
9) Elektryczne zapisane w historii- pompka spryskiwacza (zwarcie do masy), kierunkowskaz prawy-brak styku lub zwarcie i parę innych rzeczy drobnych już nie pamiętam...
10) Filtr cząstek stałych 31% zużycia.

Przy każdym zabiegu byłem obecny, mogłem podpytać o stopień zużycia, usterkowość itd..

Za samo sprawdzenie 369zł brutto. Plus brakowało gumy w miejscu do podnoszenia auta więc założyli, wymienili ramkę halogenu prawego, bo była uwalona (halogen trochę się ruszał). Suma 438zł

Kosztorys naprawy ok 6000zł. Z czego 1200zł akumulator :rotfl: :rotfl:
Myślę, że jak kupię w normalnej cenie aku i tarcze z klockami ATE + to zawieszenie to w trójce się spokojnie zamknę.

Auto zaliczkowałem. Dokumenty auta zabrałem. Jutro wydz. komunikacji i rejestruję. Tablice próbne do przeglądu i jadę odebrać auto.

Uff. Tyle z mojej strony. Dziękuję wszystkim za spostrzeżenia i rady, bo to pozwoliło mi być czujnym. Tym razem wyszło ok.
P.S
Dobrze, że ten wrak z oferty to nie ten sam samochód. :oczami:
Pozdrawiam

: 11 lut 2015, o 23:51
autor: Paweł Cz.
Gratuluję!
Jak widać warto wydać niecałe 400zł na sprawdzenie auta w ASO.
Pewnie pomogło to też urwać coś z ceny ;)

: 12 lut 2015, o 05:13
autor: --Arkadia--
gratsy!!!

: 12 lut 2015, o 18:55
autor: mesio14
Gratuluję dobrego zakupu ,moje 8 lat mineło w lipcu przyjechało z Włoch i do tej pory brak na nim rdzy

: 12 lut 2015, o 19:56
autor: elspasoo
RadekMBCLK270 pisze: 3) Odkręcono wszystkie osłony silnika i podwozia - brak zauważalnych wycieków, silnik suchy.
10) Filtr cząstek stałych 31% zużycia.
Z czego 1200zł akumulator :rotfl: :rotfl:
Ad 1. A sprawdzili czy nie cieknie na chłodnicy oleju pomiędzy głowicami , tego od dołu nie widać a wymiana jest dość kosztowna.
Ad.2 Mowa o stopniu zapełnienia filtra a nie zużycia
Ad.3 Ja bym się nie śmiał tylko sprawdził ile kosztuje ,aku żelowe AGM o tych parametrach :)

: 12 lut 2015, o 20:29
autor: kid
elspasoo pisze: Ad.3 Ja bym się nie śmiał tylko sprawdził ile kosztuje ,aku żelowe AGM o tych parametrach :)
5 stów, więc 7 pak taniej niż w aso... kupowałem ostatnio pod wyciągarkę do Geli - 100ah

: 12 lut 2015, o 20:50
autor: Januszek
elspasoo pisze: Ad.3 Ja bym się nie śmiał tylko sprawdził ile kosztuje ,aku żelowe AGM o tych parametrach :)
Nie, żebym się czepiał ale co to żelowe AGM. Przypadkiem jak jedno to nie drugie ?
To i tak ciul, jak w ASO byłem po klucza to AMG GT ma aku li-ion. ciekawe ile taki to kosztuje :przestraszony:

: 13 lut 2015, o 09:45
autor: RadekMBCLK270
Wczoraj załatwiłem wszystkie formalności i wróciłem autkiem do domu. Wrażenia: No cóż, po powrocie chciałem jeszcze gdzieś pojeździć :hyhy: ale stwierdziłem, że czas na czteropak :rotfl: Auto jest zupełnie inne od Clk-i którą zostawiłem w rozliczeniu. Prowadzi się inaczej, Clka miała płytę podłogową z C-klasy, tutaj jest bajka. Kiedy wieczorkiem wyszedłem do sklepu po piwko, żona do mnie: "....tylko nie siedź w aucie 2 godziny!!!" Zeszło godzinkę :D

Z tego co zauważyłem brak mapy Polski w Navi. Będę musiał szukać kogoś kto wgra lub poczytać trochę aby zrobić to samemu. Poza tym wszystko działa, każda pierdołka funkcjonuje jak powinna...jestem pozytywnie zaskoczony.

: 13 lut 2015, o 10:45
autor: Januszek
Gratuluję dobrego zakupu.
Teraz czekamy na posty jak zacznie sie psuć i Cię irytować, a nie minie dużo czasu. U mnie było to jakieś 2 tygodnie :hyhy: :hyhy: