Prośba o opinie i ocenę W211 320cdi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- RadekMBCLK270
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 lip 2010, o 01:19
- Lokalizacja: Śląsk
Czy ja muszę mieć zawsze pod górkę...
Wszedłem w to "engineering menu" finalnie. Okazało się, że muszę to zrobić bez kluczyka w stacyjce. Rejestrowałem moją damę w wydź.komunikacji, była taka kolejka w urzędzie, numerek odległy więc bawiłem się navi. Zapomniałem włożyć kluczyka do stacyjki i odpalił tryb inżynieryjny (sekwencja którą podał tonidriver w linku powyżej). Jak mam przekręcony klucz w pozycję 1 to nie zadziała-dziwne... Pozostaje tylko problem jak dostać się do tego menu odblokowania DVD (# + * + lewy kursor) nie działa.
Wszedłem w to "engineering menu" finalnie. Okazało się, że muszę to zrobić bez kluczyka w stacyjce. Rejestrowałem moją damę w wydź.komunikacji, była taka kolejka w urzędzie, numerek odległy więc bawiłem się navi. Zapomniałem włożyć kluczyka do stacyjki i odpalił tryb inżynieryjny (sekwencja którą podał tonidriver w linku powyżej). Jak mam przekręcony klucz w pozycję 1 to nie zadziała-dziwne... Pozostaje tylko problem jak dostać się do tego menu odblokowania DVD (# + * + lewy kursor) nie działa.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, o 21:11 przez RadekMBCLK270, łącznie zmieniany 1 raz.
MB E 320 Cdi 2007 Avantgarde
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- RadekMBCLK270
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 lip 2010, o 01:19
- Lokalizacja: Śląsk
Ale mojego staruszka odpicowali, zostawiłem go w rozliczeniu...hheehe. Car Spa jak nic..
CLK 270cdi
Trochę przekłamania w opisie (ISOFIX, bluetooth i tłumik sportowy), chyba, że gdzieś zahaczyli podwoziem i tłumik stał się sportowy
CLK 270cdi
Trochę przekłamania w opisie (ISOFIX, bluetooth i tłumik sportowy), chyba, że gdzieś zahaczyli podwoziem i tłumik stał się sportowy
Ostatnio zmieniony 18 lut 2015, o 18:49 przez RadekMBCLK270, łącznie zmieniany 1 raz.
MB E 320 Cdi 2007 Avantgarde
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- RadekMBCLK270
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 lip 2010, o 01:19
- Lokalizacja: Śląsk
tonidriver hehe.. nie nie nic nie skręcili, 188tyś z hakiem jak go odstawiałem. W 2008r miał 91tyś, jak go sprowadzałem. Mieszkając w Holandii miałem Civica na blachach NL, tym jeździłem tylko do PL i na dłuższe trasy więc nie robiłem dużo km rocznie.
Ogólnie nie był zmęczony ale parę rzeczy do naprawy/wymiany już się nadawało: (tarcze tył żyletki, przetwornica xenona czasem nie łapała, odprysk na przedniej szybie do "zatamowania", kierunkowskaz prawy nie trzymał-odbijał, z Vin-u wynika, że miał fabrycznie Commanda ale właścicielka od której go kupowałem gdzieś go "przepiła" i wstawiła JVC-a (niesterowalnego z kierownicy).
Więcej grzechów nie pamiętam...
Pewnie gdyby nie drugie dziecko to bym go nie oddał i gdybym nie przejechał się E-klasą też bym go nie oddał. Wiem, że jestem świeżo po zakupie i ekscytacja jeszcze nie zmalała ale mogę powiedzieć, że Clk i E-klasa to zupełnie inne auta. Nie ta bajka.
Sporo robi też skrzynia biegów, Clk jest w manualu więc po mieście trzeba było się "namieszać" ale z drugiej strony spalanie było śmieszne jak na 2,7l pojemności.
Jak patrzę na wskaźnik w obecnej V6 to kreseczki znikają w mgnieniu oka, mimo że bak 80litrów. Jednak wrażenia z jazdy wszystko rekompensują
Ogólnie nie był zmęczony ale parę rzeczy do naprawy/wymiany już się nadawało: (tarcze tył żyletki, przetwornica xenona czasem nie łapała, odprysk na przedniej szybie do "zatamowania", kierunkowskaz prawy nie trzymał-odbijał, z Vin-u wynika, że miał fabrycznie Commanda ale właścicielka od której go kupowałem gdzieś go "przepiła" i wstawiła JVC-a (niesterowalnego z kierownicy).
Więcej grzechów nie pamiętam...
Pewnie gdyby nie drugie dziecko to bym go nie oddał i gdybym nie przejechał się E-klasą też bym go nie oddał. Wiem, że jestem świeżo po zakupie i ekscytacja jeszcze nie zmalała ale mogę powiedzieć, że Clk i E-klasa to zupełnie inne auta. Nie ta bajka.
Sporo robi też skrzynia biegów, Clk jest w manualu więc po mieście trzeba było się "namieszać" ale z drugiej strony spalanie było śmieszne jak na 2,7l pojemności.
Jak patrzę na wskaźnik w obecnej V6 to kreseczki znikają w mgnieniu oka, mimo że bak 80litrów. Jednak wrażenia z jazdy wszystko rekompensują
MB E 320 Cdi 2007 Avantgarde
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Łohoho, no nic dzięki Toni
A czy w ogóle był 3.2 CDI z DPF? Czy dopiero zaczął się w momencie gdy 3.2CDI zastąpił 3.0CDI V6?
A czy w ogóle był 3.2 CDI z DPF? Czy dopiero zaczął się w momencie gdy 3.2CDI zastąpił 3.0CDI V6?
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości