Strona 1 z 1

Pomoc w dokonaniu wyboru przy zakupie!

: 27 paź 2014, o 21:05
autor: lukelu
Siemanko ;)

Planuję zakup Okulara tylko potrzebował bym waszej pomocy. w dokonaniu wyboru a mam ich aż 3 na oku ;) i mam kilka pytań co do tego.

Do rzeczy żeby nie przynudzać 3 okulary , 3-rzy jednostki napędowe , 3-rzy różne silniki,różne wersje ale czy aż tak bardzo

1- silnik 3 litry diesel bez turbo w wersji Elegance , jakie opinie jakie spalanie , jaka awaryjność
2- silnik 3 litry diesel z turbo w.Avangard - j.w
3- silnik 2.9 diesel w.Avangard - j.w

Bardzo mi zależy na wypowiedziach bo ja już mam mętlik w głowie... Dlaczego tak a nie inaczej co może mnie spotkać , co jeśli w jednych z nich lekko buja się tylne zawieszenie tyle usłyszałem od sprzedającego. Co mnie może czekać z góry dziękuje za odpowiedzi. Jeśli nie tu coś napisałem proszę o wyrozumiałość :padam:

: 27 paź 2014, o 21:27
autor: kakadu
Najgorzej to być niezdecydowanym. :)
Jeśli będziesz tak podchodził do kupna auta to nic nie kupisz.
Auto kupujesz okazyjnie -nie interesuje cię nic poza kasą na niego wydaną.
Auto kupowane z rozsądku -kierujesz się względami ekonomicznymi
Auto marzeń -sprecyzowane dokładnie co i za ile ma w nim być.
Sam musisz zdecydować co chcesz bo za moment będziesz miał opinię posiadaczy wszystkich modeli i każdy będzie zachwalał swoje a ty nadal będziesz w czarnej d.... ;)
Gdybym ja wcześniej zasiągnął opinii na Forum na temat kupionego auta -to do dzisiaj jeździł bym Fordem Mondeo. :hyhy: :hyhy:

: 27 paź 2014, o 21:45
autor: lukelu
Napewno wiem że chce diesla :) Ale z jakim silnikiem to bozia jedna wie :padam: zagubiony jak dziecko w sklepie szukam na forach opini na temat silników , szukam jakieś małej namiastki na pokierowanie mnie na właściwą drogę i jestem w czarnej dupie już :/

: 27 paź 2014, o 21:51
autor: bartek4334
lukelu, Na sam początek to odpowiedz sobie jakiej mocy silnika potrzebujesz.
300TD to taka mała rakietka
300D to wielki muł
290TD rawie jak wyżej...konkretny wół roboczy bez zbytnio duzej mocy :/

: 27 paź 2014, o 21:57
autor: lukelu
hmmm a który silnik ma lepsza kulturę pracy?

: 27 paź 2014, o 21:59
autor: kakadu
lukelu pisze:hmmm a który silnik ma lepsza kulturę pracy?
300TD :)

Ten silnik ma wszystko naj
-najlepsza praca
-największa moc
-największe zużycie paliwa :hyhy:

: 27 paź 2014, o 23:24
autor: Muniek
Zapewne gdyby wyliczyć moc/spalanie to najlepiej wybrać 300TD.

: 27 paź 2014, o 23:28
autor: dawidows89
Odpowiedz sobie na jedno ważne zadwabiście pytanie, czy zależy Ci bardziej na osiągach czy na spalaniu. Aktualnie posiadam 300td spalanie w granicach 8-12, ale za to przy wyprzedzaniu brak problemów:) I ten dźwięk :) z 300d nie miałem do czynienia za to e290 do zwykłej jazdy wystarczy będziesz miał napewno niższe spalanie ale to już nie ta dynamika, róznica baaardzo odczuwalna. Mam nadzieję, że trochę pomogłem. A i masz jeszcze do wyboru e250td, miałem takiego wczesniej spalanie 7-10 zimą dynamika między 300td a 290 również bardzo udany silnik tylko już rzadziej spotykany

: 27 paź 2014, o 23:43
autor: kakadu
3-0 dla 300TD :)

: 28 paź 2014, o 06:39
autor: scibor1
Jestem w podobnej sytuacji, tzn. rozglądania się za takowym samochodem. I jeśli chodzi o wybór silnika z wyżej wymienionych (zakładając, że wszystkie są w podobnej kondycji), to wybrałbym ten z najzdrowszą "obudową":)

: 28 paź 2014, o 06:53
autor: stanleym210
Kolego kazdy z tych diesli jest juz wy..ny. Ile bedziesz robilmkilometrow?
Dlaczego ja nascie lat jeżdże tylko benzynami? Bo nie chce miec wiecznych problemów z pompami,wtryskami,urwanymi swiecami,letnią gnojowicą w mrozy,dymem czarnym z rury,itd,itd.
Z silnikami benzynowymi zadnego problemu. Korozja czy bujanie i takie tam to jest w kazdym aucie ale przynajmniej odpada bol glowy przez silnik.

: 28 paź 2014, o 07:47
autor: dawidows89
Masz racje w tych silnikach co chwile jest problem z wtryskami one sa takie delikatne, czy z pompami. Jak trafi na zajezdzony egzemplarz to bedzie mial problemy czy to bedzie on czy pb. O ile sie nie myle to bardzo rzadko trafiaja sie w silnikach wyzej wymienione problemy.

: 28 paź 2014, o 10:25
autor: Paweł Cz.
95% W210 z silnikami diesla ma przebiegi przekraczające 300tys km a często 500tys km.
To zupełnie normalne, że wtryski, pompy i turbiny zaczną prędzej czy później sprawiać problemy.
Benzyniaki często są znacznie mniej zajechane ale trudniej znaleźć ładny egzemplarz na sensowne pieniądze.
lukelu, właściwie dlaczego koniecznie chcesz diesla?
Nie licząc silnika 2,9 te auta wcale nie są oszczędne.

: 28 paź 2014, o 21:32
autor: lukelu
Siemanko! ;)

Stało się kupiłem jednak 3.0 Td To był chyba dobry wybór spalanie w miare jechałem do 120 km bo tłoczno na drogach już powoli się zaczyna , dzwięk silnika wkręcającego się na obroty mrrr :) Dziękuje wszystkim za rady. porady :) i odpowiedzi :) wstawiam fotki na forum

: 28 paź 2014, o 22:49
autor: kid
lukelu pisze:Siemanko! ;)

Stało się kupiłem jednak 3.0 Td
i dobrze, z tych 3ech najlepszy motor :hyhy:

Obrazek

coś oszczędnego kupisz jak będziesz miał 70 lat :rotfl: