UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum




Poprzedni temat «» Następny temat
Koszt wymiany uszczelki pod głowicą E220
Autor Wiadomość
Siedlak90 

Wiek: 24
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 5
Skąd: WGM
Wysłany: 2009-03-03, 21:47   Koszt wymiany uszczelki pod głowicą E220

Witam.
Na wstępie chciałbym się przywitać gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.
Natomiast to do czego zmierzam to pytanie ile może kosztować wymiana uszczelki pod głowicą w mercedesie W210 E220 D z 1996 roku. Ostatnio zauważyłem u ojca wyciek z silnika, mechanik stwierdził że poszła uszczelka pod głowicą, a kosz jej wymiany to ponad 1000zł. Zdziwiło mnie to o tyle że jest pełno ofert sprzedaży uszczelek do tego modelu niemieckich firm w cenach od 200 do 300zł max. Więc chciał bym się zapytać czy robocizna za wymianę uszczelek to aż 700zł??
Proszę o konkretną odpowiedź, może któryś z użytkowników forum ma warsztat i orientuje się ile taka wymiana mogła by kosztować.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez fabek 2009-03-04, 19:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
lysyzlota 
VIP

Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 336
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-03-03, 21:57   

podczas wymiany uszczelki często wymienia się jeszcze inne rzeczy dla spokoju więc 1000 jest możliwe
_________________
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd

Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
 
 
     
noc 
Doradca VIP


Auto: MB
Pomógł: 767 razy
Wiek: 102
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 7812
Skąd: Sypialnia stolicy
Wysłany: 2009-03-03, 22:10   

Dlaczego tak drogo oto podpowiedź.Po zdjęciu głowicy należy oddać ją do splanowania
czyli wyrównania powierzchni.Należy oddać ją do sprawdzenia czy nie jest pęknięta.
Należy wymienić uszczelniacze zaworowe.Należy sprawdzić i ewentualnie wymienić przeszlifować i dotrzeć zawory.To samo dotyczy gniazd zaworowych w głowicy.Należy
sprawdzić sprężyny zaworowe.Należy wymienić śruby głowicy.Należy wymienić filtr oleju i olej.
Należy wymienić uszczelki pomocnicze np.kolektorów ssącego i wydechowego.Należy wymienić
płyn chłodniczy.I dalej należy,należy wszystkiego nie wymieniłem bo po co.Cała naprawa z
kontrolą wtrysków wymianą np. rozciągniętego łańcucha,jednego-dwóch zaworów, sięga czasem 4-5 tys. Ktoś kto podjął się tej operacji za tysiąc zł. jeżeli tylko będzie uczciwy
nic nie zarobi ,a prawdopodobnie zażąda na koniec dopłaty.
_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes.
S210 320CDI 00'
WDB2102261B135709, rdza-suvenir, Helmut włożył co mógł, ja resztę i serce.
.
Nie wszystkim jestem w stanie pomóc.
Niektórym nie, innych przegapię.
.
 
     
Siedlak90 

Wiek: 24
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 5
Skąd: WGM
Wysłany: 2009-03-03, 22:30   

W tej chwili doskonale rozumiem i doceniam to co Pan napisał, ale zawsze wolałem się upewnić zanim wstawił bym samochód do warsztatu. Ojciec przez wiele lat wstawiał samochód to tego samego mechanika i był z niego zadowolony, ale ostatnio wyciągał pieniądze za coś czego nie zrobił. Dla przykładu ojciec wstawił do niego samochód bo coś stukało w przednim zawieszeniu, mechanik podobno oddał cały wahacz do regeneracji ale usterka cały czas się powtarzała. Naprawa kosztowała 800zł, natomiast po wstawieniu do innego mechanika okazało się że wahacz w ogóle nie był ruszany a to co było do wymiany to końcówka drążka, a koszt naprawy to 145zł. Ale bogatszy o te doświadczenia postanowiłem dowiedzieć się czegoś od bardziej doświadczonych posiadaczy tego Mercedesa.
Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuje i pozdrawiam.
 
     
Master 

Wiek: 44
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 68
Skąd: WZ
Wysłany: 2009-03-03, 22:41   

Można taniej :lol: :lol: Książka "Sam naprawiam"+ uszczelka,klucze w dłoń i wymianiasz. Zaoszczędzisz i nikt cię nie oszuka!!!!Są Fachowcy i są Fachury (bez obrazy),każdy inaczej się ceni. Zapytaj w 2-uch innych warsztatach. Będzie rozbieżność :shock: :shock: :shock:
_________________
W210 E250td '98 a-garde
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 486 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8854
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-03-03, 22:50   

wszystko sprowadza sie gdzie bedziesz naprawial swoj samochod. w duzym serwisie w duzym miescie naturalnie policza wiecej niz w malym, a robota ta sama.

koszt uszczelki kolo 200zl do Twojego silnika, mozesz kupic ERLINGA, naprawde dobre zamienniki. do tego dochodzi koszt uszczelki pod pokrywe zaworow, kolo 50zl rowniez ERLINGA. uszczelke pod kolektor ssacy mozesz sobie darowac, jest metalowa i nic jej nie bedzie przy demonatazu. w dodatku silnik bez turbo nie ma takiego cisnienia.

glowice nalezy splanowac. samo planowanie to koszt 50-70zl i trwa chwile, ale zeby splanowac nalezy przygotowac do planowania. wyjac komory wstepne, zawory, wykrecic wtryski. a to juz koszt kolo 100-150zl w zaleznosci od roboty. zaworow nie trzeba docierac jezeli beda opisane i wlozone do tych samych gniazd. uszczelniacze zaworow wymienic tylko na oryginaly, jezeli sa uszkodzone lub silnik bierze olej. srub od glowicy nie musisz kupowac nowych, jezeli to pierwszy demontaz glowicy.

no i robocizna w granicach 300-400zl max.

razem po szybkiej kalkulacji okolo 700-900zl i to jest normalna cena przy oszczednosciach, ktore napisalem. czyli te 1000zl ze wszystkim to nie tak duzo.
_________________
BMW E23 3.5 '84
MERCEDES W210 3.0d '96
VW PASSAT B6 2.0d '07

MB24.TK - NOWY, PIĘKNY, CENNIK 2014
 
     
noc 
Doradca VIP


Auto: MB
Pomógł: 767 razy
Wiek: 102
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 7812
Skąd: Sypialnia stolicy
Wysłany: 2009-03-03, 23:09   

To 96 rok przebieg minimum 260-300 zawory w 100% wypalone itd.
_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes.
S210 320CDI 00'
WDB2102261B135709, rdza-suvenir, Helmut włożył co mógł, ja resztę i serce.
.
Nie wszystkim jestem w stanie pomóc.
Niektórym nie, innych przegapię.
.
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 486 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8854
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-03-03, 23:55   

koszty moga sie wahac, po zdjeciu glowicy wszystko sie okaze.
_________________
BMW E23 3.5 '84
MERCEDES W210 3.0d '96
VW PASSAT B6 2.0d '07

MB24.TK - NOWY, PIĘKNY, CENNIK 2014
 
     
baca 


Auto: E300td 1998
Pomógł: 33 razy
Wiek: 57
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 3697
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2009-03-04, 00:41   

I pamiętaj aby ci nowe świeczki wkręcili na jakiej paście wysokotemp. Hej!
_________________
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
 
     
dzahym 
VIP

Auto: 2.9 TD
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 178
Skąd: LZA
Wysłany: 2009-03-04, 19:49   

po co?
_________________
WDB2100171A2223..
2.9 TD, AUTOMAT 722.6, ELEGANCE (96r)Pierwszy mój samochód którego VIN znam na pamięć..
-Suzuki Vitara 4x4 1.6 16v LPG
-124 2.0 LPG, (87r)
-Vito 2.2 CDI, (0.1r)
-WSK 125x2
-M 72, MT 9
  
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 486 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8854
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-03-04, 19:56   

zmienilem Ci nazwe tematu troche.

ps. nie pisz wielkimi literami.
_________________
BMW E23 3.5 '84
MERCEDES W210 3.0d '96
VW PASSAT B6 2.0d '07

MB24.TK - NOWY, PIĘKNY, CENNIK 2014
 
     
trocin 


Auto: W140 500SEL USA
Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 863
Skąd: Puławy/Poznań
Wysłany: 2009-03-04, 20:38   

baca napisał/a:
I pamiętaj aby ci nowe świeczki wkręcili na jakiej paście wysokotemp. Hej!


Mozesz powiedziec, po [cenzura] wymieniac swiece zarowe :?:

fabek: pisz normalnie do czlowieka.
_________________
Czarna W140 500SEL '93 USA - wielkość ma znaczenie ;-)
W202 C250D Elegance '94
C208 CLK 200 Sport '98
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
Yamaha XTZ 750 SuperTENERE '90 & KTM LC4 640 '00
XTZ 660 '92 - ex
C124, S210 E290TD 165KM 370Nm - ex
Ostatnio zmieniony przez fabek 2009-03-04, 22:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
lysyzlota 
VIP

Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 336
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-03-05, 06:54   

Master napisał/a:
Można taniej :lol: :lol: Książka "Sam naprawiam"+ uszczelka,klucze w dłoń i wymianiasz. Zaoszczędzisz i nikt cię nie oszuka!!!!Są Fachowcy i są Fachury (bez obrazy),każdy inaczej się ceni. Zapytaj w 2-uch innych warsztatach. Będzie rozbieżność :shock: :shock: :shock:


Żeby Wymienić uszczelkę głowicy na same narzędzia wydałby 1000 zł ;-)

[ Dodano: 2009-03-05, 06:58 ]
fabek napisał/a:
uszczelke pod kolektor ssacy mozesz sobie darowac, jest metalowa i nic jej nie bedzie przy demonatazu.


Kolektor ssący jest uszczelniany oringami ;-)

fabek napisał/a:
srub od glowicy nie musisz kupowac nowych, jezeli to pierwszy demontaz glowicy.


Śruby powinno się jednak wymienić zwłaszcza w Diesel-u
 
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 486 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8854
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-03-05, 09:03   

lysyzlota napisał/a:
Kolektor ssący jest uszczelniany oringami


tak zgadzam sie jezeli chodzi o 2.2 diesel. uszczelki kolo 6zl x 4szt.

lysyzlota napisał/a:
Śruby powinno się jednak wymienić zwłaszcza w Diesel-u


dlugosc kazdej sruby nalezy zmierzyc suwmiarka i porownac z danymi fabrycznymi. jezeli nie sa przeciagniete mozna montowac. ot filozofia.
_________________
BMW E23 3.5 '84
MERCEDES W210 3.0d '96
VW PASSAT B6 2.0d '07

MB24.TK - NOWY, PIĘKNY, CENNIK 2014
 
     
baca 


Auto: E300td 1998
Pomógł: 33 razy
Wiek: 57
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 3697
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2009-03-05, 09:03   

trocin napisał/a:
Mozesz powiedziec, po [cenzura] wymieniac swiece zarowe
--a po to, że jak masz wszystko na stole to operacja ta to pikuś.A naczytałem sie tutaj jakie to radosne jak przy wykręcaniu jedna sie urwie. Ile kosztują świeczki??? Przy takiej rozpierdusze to ja bym zrobił.
A jakby mi żal tyłek ściskał to przynajmniej te stare bym wykręcił , oczyścił ,przesmarował jakim smalcem termicznym, gwinty poprawił i skręcił. Wówczas przy następnym de montarzu było by łatwiej. Hej!

[ Dodano: 2009-03-05, 09:05 ]
fabek napisał/a:
dlugosc kazdej sruby nalezy zmierzyc suwmiarka i porownac z danymi fabrycznymi. jezeli nie sa przeciagniete mozna montowac. ot filozofia.
--a co piszą w Piśmie Świętym nt. temat???
Urwała sie komu taka śrubka??
Hej!
_________________
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


części mercedes





naprawa turbosprężarek warszawa

Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa