Przekładka okulara?

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

tom_e240
Posty: 8
Rejestracja: 4 maja 2008, o 21:29
Lokalizacja: PL/UK

Przekładka okulara?

Post autor: tom_e240 »

Witam szanownych forumowiczow jako nowy na tym forum, chociaz Mercedesa E klasse posiadam (w zasadzie to moj tata) juz ponad rok.

Nie znalazlem nigdzie takiego tematu, wiec pisze.

Mam mozliwosc kupna po bardzo okazyjnej cenie, bo od mojego taty, Mercedesa E 240 Elegance, automat, 98 rok, przebieg: ok. 260 tys. km, z b. dobra sekwencyjna instalacja gazowa.

Cały pic polega na tym, ze to auto to anglik i ja chciałbym je przelozyc i zarejestrowac w Polsce.
Auto o tyle dobre, ze sprawdzone, nie dawno przeszlo duzy przeglad w serwisie w mercedesie i dodatkowo moj tato to jezdzi nim jak emeryt wiec zbytnio go nie sfatygowal. Mam tez bardzo dobrego i zaufanego mechanika, ktory moglby i go przelozyc i wiem ze zrobilby to dobrze.

I tu moje pytanie, jak Wy sie zapatrujecie na przekladke W210?
Ile kosztuje mniej wiecej zestaw do przekładki? Ja patrzyłem na allegro to 4-5 tys., ale nie wiem czy to caly, ktos sie orientuje?
Jak z technicznego punktu widzenia, czy W210 jest trudna do przekładki czy nie?
Jakie czesci podlegaja wymianie? I czy ktos z Was moze sie spotkał z przekładka W210?

Pozdrawiam, i licze na pomoc ;)
Ostatnio zmieniony 4 maja 2008, o 23:06 przez tom_e240, łącznie zmieniany 1 raz.
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

to reklama firmy która się takim czymś zajmuje. Wklejam, aby był wiadomy "rząd wielkości" kosztów. Nie mam żadnych innych danych o tej firmie - wklejam z innego forum.
jesteśmy firma zajmującą się sprowadzaniem oryginalnych części Mercedes-Benz do wszystkich modeli Mercedesa ( autobusy, ciężarowe, osobowe, dostawcze). Koszt przekładki do SPRINTERA CDI/TDI w granicach 3500 zł (bez maglownicy). W skład wchodzą wszystkie plastiki, wykładzina, nagrzewnica, ewentualnie mechanizm wycieraczek. Części do przekładki ATEGO kosztują ok 4500 zł(3 wykładziny, plastiki, 3 linki itd.). Jeśli są Państwo zainteresowani prosimy o kontakt tel , 517442668, gg 6460541

PRZEKŁADKA SPRINTER CDI:
-cała deska (A9016800506) 523zł
-nagrzewnica (kompletna to samo co w TDI), (A9018302662) 761zł
-wykładzina (A9016846603) 437zł
-wspornik na klucze (A9016800356) 58zł
-nakładka środkowa konsoli na radio i pokrętła nawiewów(A9016801807) 126zł
-nakładka górna na liczniki (A9016892808) 33zł
-schowek górny od str pasażera (A9016890291)38zł-nakładka plastikowa pod deską od strony kierowcy (A9016881606)23zł
--II- str pasażera (A9016882306) 21zł
-mieszek na dźwignię zmiany biegów (A0002684097) 70zł
-kaseta pod fotel kierowcy (A6906600340)335zł
-wygłuszenie ściany grodziowej (A9016823628) 447zł
-mechanizm wycieraczek z silniczkiem (A9018200081)367zł
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
tom_e240
Posty: 8
Rejestracja: 4 maja 2008, o 21:29
Lokalizacja: PL/UK

Post autor: tom_e240 »

Dziekuje za to bardzo, chociaz ceny sa podane dla Sprintera, ale jest do nich kontakt wiec sie czegos dowiem, dzieki.
adaso1
Posty: 240
Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adaso1 »

Najpierw dowiedz sie, czy przedstwiciel producenta auta wystawi Ci odpowiednie zaświadczenie o technicznej możliwości przekładki (auto ma tę samą homologacje do ruchu prawo jak i lewostronnego), bo niektóre wydziały komunikacji w PL wymagają czegoś takiego przy rejestracji.
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r. :)
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają ;) :)
tom_e240
Posty: 8
Rejestracja: 4 maja 2008, o 21:29
Lokalizacja: PL/UK

Post autor: tom_e240 »

Dzieki za te porady, czyli poprostu zadzwonic do Mercedesa czy moze udac sie tez tutaj i spytac o to?

W ogole to nie spodziewalem sie ze tak malo informacji bedzie na temat przekladki Mercedesow, jakos malo to popularne, a Wy jak sie na to zapatrujecie?
MichaŁ
Posty: 17
Rejestracja: 20 mar 2008, o 11:24
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: MichaŁ »

Ja osobiście o przekładkach okulara nie wiem nic, ale jeśli chodzi o inne marki to słyszałem o przypadkach zapalenia się samochodu z winy źle zrobionej przekładki czy np. po pewnym czasie takich awariach jak: włączając halogeny włącza Ci się wycieraczka :-P
Osobiście takie samochody traktuje z dużym dystansem i ja bym czegoś takiego nie kupił :-)
Pozdrawiam
MichaŁ ;-)
Awatar użytkownika
drv
VIP
Posty: 43
Rejestracja: 10 kwie 2008, o 21:02
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: drv »

MB 1999r. W210 E240 V6 Avantgarde
Obrazek
grand
Posty: 7
Rejestracja: 2 lis 2008, o 16:35
Lokalizacja: sieradz

Post autor: grand »

robia przekladki do okulara za7500zl w katowicach ale stracilem namiar do nich a chcialbym je odzyskac
ale to juz z czesciami robocizna sama okolo 3000zl
GRAND
ed.die
Posty: 98
Rejestracja: 25 wrz 2008, o 15:04
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: ed.die »

Jeśli chodzi o przekładke najgorzej jest ze ścianą grodziową dość skomplikowany temat ale wykonalny w warunkach warsztatowych dla kogoś kto ma pojecie o mechanice, najpierw trzeba wyciąć szybe przednia później wyciąć kawałek ściany grodziowej razem z podszybiem. jeśli chodzi o elektryke krążą rózne legendy ale jest dość łatwo rozpina się kostki i spina spowrotem po naszej stronie. z elektryką jest o tyle łatwiej ze w mercedesie nie ma rzeźbienia z szybami bo wszystko jest w tunelu a nie jak w innych na drzwiach. Części najlepiej kupić z allegro, okulara ciętego na progach i podłużnicy koszt około 2500zł Napisałem to co wiem, byłem świadkiem przekładki ale nie całego procesu ;) Sam mam Anglika ale narazie nie przekładam bo mi tak dobrze ;)
lysyzlota
VIP
Posty: 336
Rejestracja: 8 gru 2008, o 09:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lysyzlota »

zgadza się, trzeba przespawać ścianę grodziową do której trzyma się wspornik kokpitu razem z kolumną kierowniczą. żeby to wszystko działało jak należy trzeba zachować chirurgiczną precyzję przy spawaniu co w warunkach warsztatowych jest raczej dość skomplikowane. Moim zdaniem lepiej tego nie robić.
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd

Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Czy robić, czy nie robić to już wybór każdego użytkownika. Co do precyzji chirurgicznej to nie jest takie trudne, ponieważ mercedes ma komputerowo sterowanie zgrzewanie blach i odwiercenie zgrzewów części nie uszkodzonej i wstawienie na miejsce odwierconej tej części innego auta jest proste jak drut dla dobrego blacharza, a nie kowala 8-)
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
cyranek
Posty: 10
Rejestracja: 21 sty 2009, o 22:16
Lokalizacja: Polska

Post autor: cyranek »

My będziemy właśnie przkładać oko za około 1 miesąc.
Części już stoją, ściana odwiercona leży w kącie.
Ze ścianą będzie trochę zabawy ale damy rady.

pozdrawiam
Tomek
Awatar użytkownika
elegance
Posty: 758
Rejestracja: 7 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: elegance »

nie zapomnij zmienić przednich lamp
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2 :)

Na GG często niewidoczny :)

viewtopic.php?t=10309
cyranek
Posty: 10
Rejestracja: 21 sty 2009, o 22:16
Lokalizacja: Polska

Post autor: cyranek »

wiem wiem, klient ma sobie dokupić
peterka83
Posty: 1
Rejestracja: 10 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: kalisz

Post autor: peterka83 »

do "cyranek" a jak potem po przekladce ida sprawy rejestracyjne? bo slyszalem ze mercedes nie daje zaswiadczenia o homologacji po przekladce
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości