UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum




Poprzedni temat «» Następny temat
Zaślepienie EGR W210 2.2D
Autor Wiadomość
ciapek 

Auto: 220 D W210
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-24, 21:17   Zaślepienie EGR W210 2.2D

Witam, przeszukałem całe firum lecz nie znalazłem pytania na moją odpowiedź, jak korzystnie zaślepić EGR?. Wyczytałem, że musimy odkręcić 2 śrubki ampulowe od kolektora i wmontować tam zaślepkę, ale nie zrozumiałe dla mnie jest, które przewody trzeba dodatkowo zablokować by miało to prawidłowy sens? Czy te które idą przy filtrze powietrza, czy ten przy przepustnicy? Proszę o odpowiedź.
_________________
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
 
     
ralfi89 

Auto: e220d 1996
Pomógł: 25 razy
Wiek: 24
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 1556
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-04-24, 21:35   

a nie lepiej zrobić jak fabryka dała?
_________________
Challenger na Lucasie...
e220 diesel, automat, 1996, elegance
WDB2100041A272858
 
     
ciapek 

Auto: 220 D W210
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-25, 07:19   

No właśnie, chyba nie bo są podejrzenia, że własnie przez to urządzenie samochód przełącza się w tryb awaryjny, wogóle wydaje mi się, że w moim przypadku to urządzenie nie działa. Dlatego chce spróbowac, by mieć chociaż jeden element z głowy. Zawsze można wrucić do nominału,

[ Dodano: 2013-04-25, 10:29 ]
http://img823.imageshack....beztytuusuo.jpg

prosze mi powiedziec, który przewód trzeba zaśliepic by dokończyć prace z zaślepieniem EGR?
_________________
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
 
     
ralfi89 

Auto: e220d 1996
Pomógł: 25 razy
Wiek: 24
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 1556
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-04-25, 19:11   

To działa czy nie działa? Przepustnica się otwiera i zamyka czy w ogóle nie reaguje? Może zawór walnięty?

Jak mi odmówił posłuszeństwa ten zawór to mechanik mi wyciągnał ten zawór bym miał na wzór i auto normalnie chodziło.
Jeśli chcesz zaślepić to wyciągnij przewody i tam gdzie miały być podłaczone to w w tych miejscach zaślep.

Najlepiej jedź do mechaniora kumatego z sd i ci to ogarnie. Może nawet uzdrowi ci ten egr.
_________________
Challenger na Lucasie...
e220 diesel, automat, 1996, elegance
WDB2100041A272858
 
     
ciapek 

Auto: 220 D W210
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-25, 21:22   

nie przepustnica wogóle się nie rusza. Aha czyli zaślepiamy blaszką EGR i całą reszte przewodów zaślepiamy tak?
_________________
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
 
     
delm 

Auto: E250 D 1997
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-04-25, 23:36   

Ja w swoim 250D wstawiłem blache pod EGR a poprzednik jeszcze wepchał kulki w przewody by podciśnienie nie ruszyło zaworem i przepustnicą.
_________________
s210 E250 Diesel Automat 97r. classic
WDB2102101A345987
 
     
ciapek 

Auto: 220 D W210
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-26, 13:24   

Dziękuje za odpowiedzi tak też zrobie i zobaczymy jaka reakcja, przynajmniej wiem wszystko co i jak.
Jeśli temat się przyda to prosze go zostawić jak nie można go śmiało usunąć, decyzja należy od szefostwa forum.

Moim zdaniem ten temat powinien zostań, bo tak naprawdę nie mam nigdzie opisane jak to zrobić w sposób zrozumiały dla osób nie dokońca znających się na układach tego typu urządzenia.
_________________
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192
 
     
zbed89 

Auto: e220 2002r
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-10-12, 14:10   

Panowie pozwólcie że podepnę się pod temat.

W moim w210 2.2 cdi odkryłem, że w przewodzie podciśnieniowym wchodzącym do EGR'u jest metalowa kulka. Po jej wyciągnięciu samochód zaczął odczuwalnie lepiej przyspieszać ale też równie mocno kopcić na czarno.
Sam zawór został wyczyszczony, zaślepek żadnych nie było więc pytanie po co ta kulka i dlaczego tak kopci po jej wyciągnięciu? Co ewentualnie zrobić/sprawdzić żeby było dobrze?
 
     
Bandit120080 


Auto: E220
Pomógł: 36 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1120
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-10-12, 15:41   

Kulką zaślepia się przewód podciśnienia odpowiadający za zawór EGR np.
_________________
W210 E220 Sedan
Ford Focus MKIII
Opel Corsa C
Suzuki Samurai
Suzuki Bandit GSF 1200N
BMW R1200C
SHL M11W
 
     
kid 


Auto: G 300TD
Pomógł: 65 razy
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 2664
Skąd: 100licaKochana
Wysłany: 2013-10-12, 16:07   

zbed89 napisał/a:
Co ewentualnie zrobić/sprawdzić żeby było dobrze?


zajrzeć tu: :P

http://www.w210.pl/viewtopic.php?p=284839#284839
_________________
:hyhy:
 
     
zbed89 

Auto: e220 2002r
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-10-12, 16:29   

Bandit120080 napisał/a:
Kulką zaślepia się przewód podciśnienia odpowiadający za zawór EGR np.


Tak, wiem o tym tylko po co, skoro efekt jaki uzyskał ten kto to włożył jest taki, że samochód jest przymulony, choć fakt, znacznie mniej kopci ?

Czy są osoby, które zaślepiały ten przewód i jakie to dało w ich przypadku efekty ??
Osobiście wolałbym, żeby było jak fabryka ale to kopcenie jest irytujące :zly:

I co nikt nie wie/nie pomoże ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


części mercedes





naprawa turbosprężarek warszawa

Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa