Szkoda ze nie wiesz co to okazja... :-/ Okazja to dobre auto po niskiej cenie.Podmalowany trup za male pieniadze to nie jest okazja... Jesio raz. Jesli trafi sie OKAZJA to sie kupuje 8-)roberts150 pisze:Panowie czytam te posty , i przyznam że to zaczyna mnie irytować!
Dyskusja przypomina rozważania nad wyższością świąt Bożego Narodzenia , od Wielkanocy!
Ile wersji silnikowych , tylu zwolenników!
W przypadku roczników 1995-1997 ważny jest stan techniczny , kosmiczne przebiegi to niestety standard !
Więc bez względu na to czy będzie to mułowaty 2,2D , czy super mocny 3.0TD podstawa to jego kondycja.
Obecnie posiadam 2.9TD spalanie to max 8l miasto , 6l trasa . Ale podczas zakupu nie wnikałem w osiągi , i ekonomię , po prostu szukałem auta w dobrym stanie .
Wracając więc do tematu , sugeruję żeby właśnie tym się kierować!
Niewiele oszczędzi nowy właściciel ekonomicznego 2.2D na paliwie , jeżeli zakupi egzemplarz w stanie agonalnym ! Wspomniana pompa lucasa to wierzchołek góry lodowej !
Podobnie ma się do opinii na temat ASB , wiele osób od razu krzyczy że automat NIE! Dlaczego? Bo się psuje! Bo droga naprawa! Bo auto więcej pali! Bo słabe osiągi! etc.
Podsumowując: Szukając auta ,które ma służyć kilka lat względnie bezawaryjnie po prostu szukaj egzemplarza w ogólnie dobrym stanie , nawet płacąc więcej niż średnia cena za określony rocznik! Okazje omijaj z daleka!
Pozdrawiam
który diesel najlepszy-jaka pojemność?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- VIP
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:18
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 11 lis 2008, o 20:43
- Lokalizacja: świętokrzyskie
Wymieniacie moce, momenty, spalanie a żaden nie podaje wsp. mocy czyli ile kg masy auta przypada na 1 kM.
Wg. mnie jest dobrze gdy 1kM przypada na 10 kg autka . CZyli w moim było by 163kM a jest 177 kM i to wystarczy.
Drobny problem że kucyki w stajni (czyli te niewykorzystane kM) tez owsa potrzebują.
JAk dlamnie to te 177 sztuk to nawet za dużo, Hej!
Wg. mnie jest dobrze gdy 1kM przypada na 10 kg autka . CZyli w moim było by 163kM a jest 177 kM i to wystarczy.
Drobny problem że kucyki w stajni (czyli te niewykorzystane kM) tez owsa potrzebują.
JAk dlamnie to te 177 sztuk to nawet za dużo, Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Wsiądz do auta i juz bedziesz mial 1 kucyk na 10kg 8-)baca pisze:Wymieniacie moce, momenty, spalanie a żaden nie podaje wsp. mocy czyli ile kg masy auta przypada na 1 kM.
Wg. mnie jest dobrze gdy 1kM przypada na 10 kg autka . CZyli w moim było by 163kM a jest 177 kM i to wystarczy.
Drobny problem że kucyki w stajni (czyli te niewykorzystane kM) tez owsa potrzebują.
JAk dlamnie to te 177 sztuk to nawet za dużo, Hej!
popieram bo mam :mrgreen: aczkolwiek... miałem wcześniej Audi z silnikiem 2.5 V6 TDI i jednym mocno z Meśkiem wygrywał - dzwięk V6 vs. R6 jest nieporównywalnie przyjemniejszy, ten z Audi był fantastyczny. Ale to chyba nie licząc napędu quattro (w PL żadko się przydaje) jedyna zaleta nad MB :-) czasem fajnie jest nie mieć trakcji :mrgreen:baca pisze:A który diesel najlepszy?? Wychodzi ze 300td i kropka. Myszka i ogonek swoją drogą. Ale ja przed nabyciem poczytałem , posłuchałem i nabyłem. Hej!
FB W210 User http://www.facebook.com/pages/Mercedes- ... 9332026063
Jest 99' E320 CDI Kombi Elegance
był 03' E270 CDI Kombi Avantgarde
był 00' E320 CDI Kombi Avantgarde
był 98' E300 TURBODIESEL Avantgarde
był 78' Mercedes C123 280CE
Jest 99' E320 CDI Kombi Elegance
był 03' E270 CDI Kombi Avantgarde
był 00' E320 CDI Kombi Avantgarde
był 98' E300 TURBODIESEL Avantgarde
był 78' Mercedes C123 280CE
Braciszek ma A6 Qatro 2.5l diesel -- i to jest muzyka!! Jak Harley Davidson do Goldwinga.
Ale R6 tez ma klasę! I piaskiem po oczach temu co twierdzi inaczej! Hej!
Ale R6 tez ma klasę! I piaskiem po oczach temu co twierdzi inaczej! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
no może jak się wkręca na obroty... Ale co V to V :-)baca pisze: Ale R6 tez ma klasę! I piaskiem po oczach temu co twierdzi inaczej! Hej!
FB W210 User http://www.facebook.com/pages/Mercedes- ... 9332026063
Jest 99' E320 CDI Kombi Elegance
był 03' E270 CDI Kombi Avantgarde
był 00' E320 CDI Kombi Avantgarde
był 98' E300 TURBODIESEL Avantgarde
był 78' Mercedes C123 280CE
Jest 99' E320 CDI Kombi Elegance
był 03' E270 CDI Kombi Avantgarde
był 00' E320 CDI Kombi Avantgarde
był 98' E300 TURBODIESEL Avantgarde
był 78' Mercedes C123 280CE
2.5tdi z audi silniki tragedia zarowno pod wszystkimi wzgledami, duzo pala, teoretycznie mocne, praktycznie slabe i w dodatku awaryjne (rozrzad). zobaczcie ile na allegro stoi audiczek z tym silnikiem... i taniej wychodza od 1.9tdi.
ale dzwiek V-ki niezapomniany, rzedowki to troche takie szlifiery sa hehe.
ale dzwiek V-ki niezapomniany, rzedowki to troche takie szlifiery sa hehe.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
zaczyna sie off topic ale... Nie zgodzę się z tym co piszesz, miałem, chwaliłem sobie (silnik) sprzedałem ze względu na awaryjne zawieszenie i ciasne wnętrze.fabek pisze:2.5tdi z audi silniki tragedia zarowno pod wszystkimi wzgledami, duzo pala, teoretycznie mocne, praktycznie slabe i w dodatku awaryjne (rozrzad). zobaczcie ile na allegro stoi audiczek z tym silnikiem... i taniej wychodza od 1.9tdi.
ale dzwiek V-ki niezapomniany, rzedowki to troche takie szlifiery sa hehe.
FB W210 User http://www.facebook.com/pages/Mercedes- ... 9332026063
Jest 99' E320 CDI Kombi Elegance
był 03' E270 CDI Kombi Avantgarde
był 00' E320 CDI Kombi Avantgarde
był 98' E300 TURBODIESEL Avantgarde
był 78' Mercedes C123 280CE
Jest 99' E320 CDI Kombi Elegance
był 03' E270 CDI Kombi Avantgarde
był 00' E320 CDI Kombi Avantgarde
był 98' E300 TURBODIESEL Avantgarde
był 78' Mercedes C123 280CE
Prorok FAbek słusznie prawi; braciszkowy Audik to skarbonka: rozrząd, zawory pogubione, etc. zazem 12 tyszł poszło. Ale dopiero kopa dostał, bo rok to omułkiem jeżdził.
Sądobre wypieki (np. nie chwaląc sie 300TD) i gnioty (jak wspomniany Audik 2.5) choć oba szlachetnie urodzone w ASB. .
A OT musi do licha być, jeż był poważny aż zdechł.
Heej!
Sądobre wypieki (np. nie chwaląc sie 300TD) i gnioty (jak wspomniany Audik 2.5) choć oba szlachetnie urodzone w ASB. .
A OT musi do licha być, jeż był poważny aż zdechł.
Heej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości