który diesel najlepszy-jaka pojemność?

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

roberts150 pisze:Panowie czytam te posty , i przyznam że to zaczyna mnie irytować!
Dyskusja przypomina rozważania nad wyższością świąt Bożego Narodzenia , od Wielkanocy!
Ile wersji silnikowych , tylu zwolenników!
W przypadku roczników 1995-1997 ważny jest stan techniczny , kosmiczne przebiegi to niestety standard !
Więc bez względu na to czy będzie to mułowaty 2,2D , czy super mocny 3.0TD podstawa to jego kondycja.
Obecnie posiadam 2.9TD spalanie to max 8l miasto , 6l trasa . Ale podczas zakupu nie wnikałem w osiągi , i ekonomię , po prostu szukałem auta w dobrym stanie .
Wracając więc do tematu , sugeruję żeby właśnie tym się kierować!
Niewiele oszczędzi nowy właściciel ekonomicznego 2.2D na paliwie , jeżeli zakupi egzemplarz w stanie agonalnym ! Wspomniana pompa lucasa to wierzchołek góry lodowej !
Podobnie ma się do opinii na temat ASB , wiele osób od razu krzyczy że automat NIE! Dlaczego? Bo się psuje! Bo droga naprawa! Bo auto więcej pali! Bo słabe osiągi! etc.
Podsumowując: Szukając auta ,które ma służyć kilka lat względnie bezawaryjnie po prostu szukaj egzemplarza w ogólnie dobrym stanie , nawet płacąc więcej niż średnia cena za określony rocznik! Okazje omijaj z daleka!
Pozdrawiam
Szkoda ze nie wiesz co to okazja... :-/ Okazja to dobre auto po niskiej cenie.Podmalowany trup za male pieniadze to nie jest okazja... Jesio raz. Jesli trafi sie OKAZJA to sie kupuje 8-)
maciejlabiak
VIP
Posty: 36
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:18
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: maciejlabiak »

Pare dni temu kupiłem piękną E 320 Cdi spala średnio 8 litrów na 100. Boże ale jak on przyspiesza !!!
M.Łabiak E 320 CDI 2000r.VIN WDB2100261B146159
wcześniej e124 300D 1993r.
oraz 124 200D 1988r.
bettinsoli
Posty: 67
Rejestracja: 11 lis 2008, o 20:43
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: bettinsoli »

słyszałem wiele opini,że silnik 2,7 do tego ciężkiego auta to minimum.Każdy mniejszy jest za słaby.Sam jeżdżę 3,2 cdi i wiem na pewno,że kolejny będzie też 3,2 albo jeszcze większy
S 210 E320 CDI '00 avantgarde
WDB2102261B110500
Karol M
Posty: 23
Rejestracja: 3 wrz 2008, o 11:13
Lokalizacja: 68-208 Łeknica

Post autor: Karol M »

polecam 3.2CDI
ROKI
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Wymieniacie moce, momenty, spalanie a żaden nie podaje wsp. mocy czyli ile kg masy auta przypada na 1 kM.
Wg. mnie jest dobrze gdy 1kM przypada na 10 kg autka . CZyli w moim było by 163kM a jest 177 kM i to wystarczy.
Drobny problem że kucyki w stajni (czyli te niewykorzystane kM) tez owsa potrzebują.
JAk dlamnie to te 177 sztuk to nawet za dużo, Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

baca pisze:Wymieniacie moce, momenty, spalanie a żaden nie podaje wsp. mocy czyli ile kg masy auta przypada na 1 kM.
Wg. mnie jest dobrze gdy 1kM przypada na 10 kg autka . CZyli w moim było by 163kM a jest 177 kM i to wystarczy.
Drobny problem że kucyki w stajni (czyli te niewykorzystane kM) tez owsa potrzebują.
JAk dlamnie to te 177 sztuk to nawet za dużo, Hej!
Wsiądz do auta i juz bedziesz mial 1 kucyk na 10kg 8-)
Awatar użytkownika
niejakub
VIP
Posty: 523
Rejestracja: 18 gru 2008, o 22:11
Lokalizacja: Sandnes Nor

Post autor: niejakub »

jakie piwo jest najlepsze? Ile gardeł, tyle opinii.
S124 200 D ASB '91 ex
S210 320 CDI '01 ex
w123 220D '76 ex
w123 300D '77 ex
lubię ZIPPO

Oo\=|=/oO
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

A który diesel najlepszy?? Wychodzi ze 300td i kropka. Myszka i ogonek swoją drogą. Ale ja przed nabyciem poczytałem , posłuchałem i nabyłem. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
Max
Posty: 160
Rejestracja: 30 paź 2008, o 14:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Max »

baca pisze:A który diesel najlepszy?? Wychodzi ze 300td i kropka. Myszka i ogonek swoją drogą. Ale ja przed nabyciem poczytałem , posłuchałem i nabyłem. Hej!
popieram bo mam :mrgreen: aczkolwiek... miałem wcześniej Audi z silnikiem 2.5 V6 TDI i jednym mocno z Meśkiem wygrywał - dzwięk V6 vs. R6 jest nieporównywalnie przyjemniejszy, ten z Audi był fantastyczny. Ale to chyba nie licząc napędu quattro (w PL żadko się przydaje) jedyna zaleta nad MB :-) czasem fajnie jest nie mieć trakcji :mrgreen:
FB W210 User :) http://www.facebook.com/pages/Mercedes- ... 9332026063

Jest 99' E320 CDI Kombi Elegance
był 03' E270 CDI Kombi Avantgarde
był 00' E320 CDI Kombi Avantgarde
był 98' E300 TURBODIESEL Avantgarde
był 78' Mercedes C123 280CE
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Braciszek ma A6 Qatro 2.5l diesel -- i to jest muzyka!! Jak Harley Davidson do Goldwinga.
Ale R6 tez ma klasę! I piaskiem po oczach temu co twierdzi inaczej! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
Max
Posty: 160
Rejestracja: 30 paź 2008, o 14:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Max »

baca pisze: Ale R6 tez ma klasę! I piaskiem po oczach temu co twierdzi inaczej! Hej!
no może jak się wkręca na obroty... Ale co V to V :-)
FB W210 User :) http://www.facebook.com/pages/Mercedes- ... 9332026063

Jest 99' E320 CDI Kombi Elegance
był 03' E270 CDI Kombi Avantgarde
był 00' E320 CDI Kombi Avantgarde
był 98' E300 TURBODIESEL Avantgarde
był 78' Mercedes C123 280CE
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

NA wolnych też pięknie mruczy. A jak sie pięknie wkręca......
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

2.5tdi z audi silniki tragedia zarowno pod wszystkimi wzgledami, duzo pala, teoretycznie mocne, praktycznie slabe i w dodatku awaryjne (rozrzad). zobaczcie ile na allegro stoi audiczek z tym silnikiem... i taniej wychodza od 1.9tdi.

ale dzwiek V-ki niezapomniany, rzedowki to troche takie szlifiery sa hehe.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
Max
Posty: 160
Rejestracja: 30 paź 2008, o 14:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Max »

fabek pisze:2.5tdi z audi silniki tragedia zarowno pod wszystkimi wzgledami, duzo pala, teoretycznie mocne, praktycznie slabe i w dodatku awaryjne (rozrzad). zobaczcie ile na allegro stoi audiczek z tym silnikiem... i taniej wychodza od 1.9tdi.

ale dzwiek V-ki niezapomniany, rzedowki to troche takie szlifiery sa hehe.
zaczyna sie off topic ale... Nie zgodzę się z tym co piszesz, miałem, chwaliłem sobie (silnik) sprzedałem ze względu na awaryjne zawieszenie i ciasne wnętrze.
FB W210 User :) http://www.facebook.com/pages/Mercedes- ... 9332026063

Jest 99' E320 CDI Kombi Elegance
był 03' E270 CDI Kombi Avantgarde
był 00' E320 CDI Kombi Avantgarde
był 98' E300 TURBODIESEL Avantgarde
był 78' Mercedes C123 280CE
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Prorok FAbek słusznie prawi; braciszkowy Audik to skarbonka: rozrząd, zawory pogubione, etc. zazem 12 tyszł poszło. Ale dopiero kopa dostał, bo rok to omułkiem jeżdził.
Sądobre wypieki (np. nie chwaląc sie 300TD) i gnioty (jak wspomniany Audik 2.5) choć oba szlachetnie urodzone w ASB. .
A OT musi do licha być, jeż był poważny aż zdechł.
Heej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości