który diesel najlepszy-jaka pojemność?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Święte słowa. Jedyny diesel , który wyróżnia się ekonomicznością poza mniejszymi CDI to 2,9.fabek pisze:2.2 do tej budy to pomylka. bedzie duzo palil, bo trzeba go caly czas cisnac zeby w ogole jechac.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- michalgozdek
- Posty: 22
- Rejestracja: 9 cze 2008, o 11:10
- Lokalizacja: bydgoszcz
nie wiem jak to możliwe ale ja miałem w 2002 roku 2,9td i nigdy nie spalił mniej niż 7,5l i teraz mam 3,0TD i też minimum pali 7,5 co prawda jak dokazuje to potrafi i 14 spalić a 2,9td tyle nie spali ale to tylko dlatego że nim nie wariujesz. polecam 3,0TD przy normalnej jeżdzie pali podobnie do 2,9td a jazda nie do porównania
to dla tych którym 2,9TD pali 6 litrów:
MOJA PIĘKNOŚĆ 300TD PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI PALI 3,8l
W MIEŚCIE W POZNANIU W KORKACH 3,3
A NA TRASIE PRZY 100KM/h SCHODZI PONIŻEJ LITRA
A TEN 2,9TD TO MUSIAŁEM SPRZEDAĆ BO NIE NADĄŻAŁEM SPUSZCZAĆ PALIWA I MANDATY DOSTAWAŁEM ZA PLAMIENIE JEZDNI BO CAŁY CZAS PRZYBYWAŁO W BAKU
Pozdrawiam Michał
to dla tych którym 2,9TD pali 6 litrów:
MOJA PIĘKNOŚĆ 300TD PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI PALI 3,8l
W MIEŚCIE W POZNANIU W KORKACH 3,3
A NA TRASIE PRZY 100KM/h SCHODZI PONIŻEJ LITRA
A TEN 2,9TD TO MUSIAŁEM SPRZEDAĆ BO NIE NADĄŻAŁEM SPUSZCZAĆ PALIWA I MANDATY DOSTAWAŁEM ZA PLAMIENIE JEZDNI BO CAŁY CZAS PRZYBYWAŁO W BAKU
Pozdrawiam Michał
W 210 300TD Kombi
Witam wszystkich co do silnikow musze powiedziec ze najlepszy jest 2,9td jest praktycznie wieczny malo awaryjny prosty lejesz co popadnie mozna zwiekszyc moc tak jak kolega chipujac [ewentualnie ]a i tak bedzie to ten sam niezawodny silnik co do 3,0td fajny ale tez szalu nie robi sa lepsze wiec sie nie podniecaj UWAZAM ZE 2,9td SA NAJLEPSZE
Kolego michalgozdek problemem jest raczej to ,że trafiłeś parcha. I stad te problemy.
[ Dodano: 2008-10-30, 22:28 ]
[ Dodano: 2008-10-30, 22:28 ]
Rozumiem ,że masz 2,9? Nie bardzo wiem czym cię ten silnik tak zachwycił?marcin.k pisze:Witam wszystkich co do silnikow musze powiedziec ze najlepszy jest 2,9td jest praktycznie wieczny malo awaryjny prosty lejesz co popadnie mozna zwiekszyc moc tak jak kolega chipujac [ewentualnie ]a i tak bedzie to ten sam niezawodny silnik co do 3,0td fajny ale tez szalu nie robi sa lepsze wiec sie nie podniecaj UWAZAM ZE 2,9td SA NAJLEPSZE
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Popieram :mrgreen:elspasoo pisze:Kolego michalgozdek problemem jest raczej to ,że trafiłeś parcha. I stad te problemy. ?
Ja tez mam 2.9 ale po chipie, zanim go nabylem wydawal mi sie traktorowaty, glosny, wolny itd. ale taraz przejechalem nim juz kilkadziesiat tys. km. i moge powiedziec, ze ten silnik jest super do oka, malo pali, jedzie na wszystkim co mu sie wleje, jest bezawaryjny i po chipie jest rownie zwawy jak 3.0TD :-P ma troche mniej koni ale wiekszy moment obr. a jak ktos juz wczesniej zauwazyl, konie sa wazne na papierze, a moment na drodze ;-)elspasoo pisze:Rozumiem ,że masz 2,9? Nie bardzo wiem czym cię ten silnik tak zachwycił?
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Trocin 2,9 to spoko konstrukcja, ale za głośna, przynajmniej dla mnie. Porównując te silniki bez chipa i z chipem zawsze wychodzi miazga. Dla mnie lepszy od 300TD jest tylko 320CDi , nawet common raila bym zaakceptował. Na marginesie mam w planie na przyszły rok chip do mojej 300-tki :-P
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Witam wszystkich. Mój 300 przy normalnej jeżdzie 11 w mieście. To chyba nie dużo w porównaniu do innych silników. Oczywiście przy ciężkiej nodze to i 14 weżmie(automat). W trasie do 120km/h nie całe 8. Także uważam że różnica w spalaniu niewielka a moc nieporównywalnie większa. ;-)
s210 e300td 97r avantgarde WDB2102251A577820- sprzedany
Volvo S80 2.4b
Triumph Tiger 00'
Volvo S80 2.4b
Triumph Tiger 00'
Panowie czytam te posty , i przyznam że to zaczyna mnie irytować!
Dyskusja przypomina rozważania nad wyższością świąt Bożego Narodzenia , od Wielkanocy!
Ile wersji silnikowych , tylu zwolenników!
W przypadku roczników 1995-1997 ważny jest stan techniczny , kosmiczne przebiegi to niestety standard !
Więc bez względu na to czy będzie to mułowaty 2,2D , czy super mocny 3.0TD podstawa to jego kondycja.
Obecnie posiadam 2.9TD spalanie to max 8l miasto , 6l trasa . Ale podczas zakupu nie wnikałem w osiągi , i ekonomię , po prostu szukałem auta w dobrym stanie .
Wracając więc do tematu , sugeruję żeby właśnie tym się kierować!
Niewiele oszczędzi nowy właściciel ekonomicznego 2.2D na paliwie , jeżeli zakupi egzemplarz w stanie agonalnym ! Wspomniana pompa lucasa to wierzchołek góry lodowej !
Podobnie ma się do opinii na temat ASB , wiele osób od razu krzyczy że automat NIE! Dlaczego? Bo się psuje! Bo droga naprawa! Bo auto więcej pali! Bo słabe osiągi! etc.
Podsumowując: Szukając auta ,które ma służyć kilka lat względnie bezawaryjnie po prostu szukaj egzemplarza w ogólnie dobrym stanie , nawet płacąc więcej niż średnia cena za określony rocznik! Okazje omijaj z daleka!
Pozdrawiam
Dyskusja przypomina rozważania nad wyższością świąt Bożego Narodzenia , od Wielkanocy!
Ile wersji silnikowych , tylu zwolenników!
W przypadku roczników 1995-1997 ważny jest stan techniczny , kosmiczne przebiegi to niestety standard !
Więc bez względu na to czy będzie to mułowaty 2,2D , czy super mocny 3.0TD podstawa to jego kondycja.
Obecnie posiadam 2.9TD spalanie to max 8l miasto , 6l trasa . Ale podczas zakupu nie wnikałem w osiągi , i ekonomię , po prostu szukałem auta w dobrym stanie .
Wracając więc do tematu , sugeruję żeby właśnie tym się kierować!
Niewiele oszczędzi nowy właściciel ekonomicznego 2.2D na paliwie , jeżeli zakupi egzemplarz w stanie agonalnym ! Wspomniana pompa lucasa to wierzchołek góry lodowej !
Podobnie ma się do opinii na temat ASB , wiele osób od razu krzyczy że automat NIE! Dlaczego? Bo się psuje! Bo droga naprawa! Bo auto więcej pali! Bo słabe osiągi! etc.
Podsumowując: Szukając auta ,które ma służyć kilka lat względnie bezawaryjnie po prostu szukaj egzemplarza w ogólnie dobrym stanie , nawet płacąc więcej niż średnia cena za określony rocznik! Okazje omijaj z daleka!
Pozdrawiam
To że tobie tyle palił to nie jest powód żeby wprowadzac innych w błąd.michalgozdek pisze:nie wiem jak to możliwe ale ja miałem w 2002 roku 2,9td i nigdy nie spalił mniej niż 7,5l
to dla tych którym 2,9TD pali 6 litrów:
MOJA PIĘKNOŚĆ 300TD PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI PALI 3,8l
W MIEŚCIE W POZNANIU W KORKACH 3,3
A NA TRASIE PRZY 100KM/h SCHODZI PONIŻEJ LITRA
A TEN 2,9TD TO MUSIAŁEM SPRZEDAĆ BO NIE NADĄŻAŁEM SPUSZCZAĆ PALIWA I MANDATY DOSTAWAŁEM ZA PLAMIENIE JEZDNI BO CAŁY CZAS PRZYBYWAŁO W BAKU
Potwierdzam żę 2,9 potrafi spalić w trasie 6L/100km, a nawet mniej.
W210 2,9 ex
E300TD i E320CDI - wartości momentu
WitamGradzik pisze:Jak dla mnie 300TD wymiata. Moment obrotowy ma chyba taki sam jak 320 CDI.
Z tego co mi wiadomo to 320 CDi ma znaczenie większy moment od 300TD.
E300TD - (330Nm /1600-3000obr/min)
E320 CDI - (470Nm /1800-2600obr/min)
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości