który diesel najlepszy-jaka pojemność?

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Albo odchudzic auto o 400kg :mrgreen:
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

fabek pisze:2.2 do tej budy to pomylka. bedzie duzo palil, bo trzeba go caly czas cisnac zeby w ogole jechac.
Święte słowa. Jedyny diesel , który wyróżnia się ekonomicznością poza mniejszymi CDI to 2,9.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
michalgozdek
Posty: 22
Rejestracja: 9 cze 2008, o 11:10
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: michalgozdek »

nie wiem jak to możliwe ale ja miałem w 2002 roku 2,9td i nigdy nie spalił mniej niż 7,5l i teraz mam 3,0TD i też minimum pali 7,5 co prawda jak dokazuje to potrafi i 14 spalić a 2,9td tyle nie spali ale to tylko dlatego że nim nie wariujesz. polecam 3,0TD przy normalnej jeżdzie pali podobnie do 2,9td a jazda nie do porównania


to dla tych którym 2,9TD pali 6 litrów:
MOJA PIĘKNOŚĆ 300TD PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI PALI 3,8l
W MIEŚCIE W POZNANIU W KORKACH 3,3
A NA TRASIE PRZY 100KM/h SCHODZI PONIŻEJ LITRA
A TEN 2,9TD TO MUSIAŁEM SPRZEDAĆ BO NIE NADĄŻAŁEM SPUSZCZAĆ PALIWA I MANDATY DOSTAWAŁEM ZA PLAMIENIE JEZDNI BO CAŁY CZAS PRZYBYWAŁO W BAKU

Pozdrawiam Michał
W 210 300TD Kombi
marcin.k
Posty: 2
Rejestracja: 30 paź 2008, o 18:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: marcin.k »

Witam wszystkich co do silnikow musze powiedziec ze najlepszy jest 2,9td jest praktycznie wieczny malo awaryjny prosty lejesz co popadnie mozna zwiekszyc moc tak jak kolega chipujac [ewentualnie ]a i tak bedzie to ten sam niezawodny silnik co do 3,0td fajny ale tez szalu nie robi sa lepsze wiec sie nie podniecaj UWAZAM ZE 2,9td SA NAJLEPSZE
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

2.9td sa dobre jak nie trafisz na trupa.
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Kolego michalgozdek problemem jest raczej to ,że trafiłeś parcha. I stad te problemy.

[ Dodano: 2008-10-30, 22:28 ]
marcin.k pisze:Witam wszystkich co do silnikow musze powiedziec ze najlepszy jest 2,9td jest praktycznie wieczny malo awaryjny prosty lejesz co popadnie mozna zwiekszyc moc tak jak kolega chipujac [ewentualnie ]a i tak bedzie to ten sam niezawodny silnik co do 3,0td fajny ale tez szalu nie robi sa lepsze wiec sie nie podniecaj UWAZAM ZE 2,9td SA NAJLEPSZE
Rozumiem ,że masz 2,9? Nie bardzo wiem czym cię ten silnik tak zachwycił?
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

elspasoo pisze:Kolego michalgozdek problemem jest raczej to ,że trafiłeś parcha. I stad te problemy. ?
Popieram :mrgreen:
elspasoo pisze:Rozumiem ,że masz 2,9? Nie bardzo wiem czym cię ten silnik tak zachwycił?
Ja tez mam 2.9 ale po chipie, zanim go nabylem wydawal mi sie traktorowaty, glosny, wolny itd. ale taraz przejechalem nim juz kilkadziesiat tys. km. i moge powiedziec, ze ten silnik jest super do oka, malo pali, jedzie na wszystkim co mu sie wleje, jest bezawaryjny i po chipie jest rownie zwawy jak 3.0TD :-P ma troche mniej koni ale wiekszy moment obr. a jak ktos juz wczesniej zauwazyl, konie sa wazne na papierze, a moment na drodze ;-)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Trocin 2,9 to spoko konstrukcja, ale za głośna, przynajmniej dla mnie. Porównując te silniki bez chipa i z chipem zawsze wychodzi miazga. Dla mnie lepszy od 300TD jest tylko 320CDi , nawet common raila bym zaakceptował. Na marginesie mam w planie na przyszły rok chip do mojej 300-tki :-P
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
karol999
Posty: 461
Rejestracja: 27 sie 2008, o 12:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: karol999 »

Ja mam 2.2 Diesel. Na poczatku jakos jeszcze mial przyspieszenie a teraz mam problem z pompa (kontrolka EPC) to muli strasznie :-( Spalanie w miescie ok 10l a w trasie 8l. Ogolnie nie polecam 2.2 Diesel. Pzdr
Awatar użytkownika
Gradzik
VIP
Posty: 422
Rejestracja: 30 sie 2008, o 12:07
Lokalizacja: Opoczno/Warszawa

Post autor: Gradzik »

Jak dla mnie 300TD wymiata. Moment obrotowy ma chyba taki sam jak 320 CDI. Natomiast jeżeli chodzi o spalanie to duże są rozbieżności w zależności od stylu jazdy. W końcu to 6 cylindrów:)
ex: E 220 CDI '00
piker
VIP
Posty: 251
Rejestracja: 1 lis 2008, o 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz-Zielonka

Post autor: piker »

Witam wszystkich. Mój 300 przy normalnej jeżdzie 11 w mieście. To chyba nie dużo w porównaniu do innych silników. Oczywiście przy ciężkiej nodze to i 14 weżmie(automat). W trasie do 120km/h nie całe 8. Także uważam że różnica w spalaniu niewielka a moc nieporównywalnie większa. ;-)
s210 e300td 97r avantgarde WDB2102251A577820- sprzedany
Volvo S80 2.4b
Triumph Tiger 00'
roberts150

Post autor: roberts150 »

Panowie czytam te posty , i przyznam że to zaczyna mnie irytować!
Dyskusja przypomina rozważania nad wyższością świąt Bożego Narodzenia , od Wielkanocy!
Ile wersji silnikowych , tylu zwolenników!
W przypadku roczników 1995-1997 ważny jest stan techniczny , kosmiczne przebiegi to niestety standard !
Więc bez względu na to czy będzie to mułowaty 2,2D , czy super mocny 3.0TD podstawa to jego kondycja.
Obecnie posiadam 2.9TD spalanie to max 8l miasto , 6l trasa . Ale podczas zakupu nie wnikałem w osiągi , i ekonomię , po prostu szukałem auta w dobrym stanie .
Wracając więc do tematu , sugeruję żeby właśnie tym się kierować!
Niewiele oszczędzi nowy właściciel ekonomicznego 2.2D na paliwie , jeżeli zakupi egzemplarz w stanie agonalnym ! Wspomniana pompa lucasa to wierzchołek góry lodowej !
Podobnie ma się do opinii na temat ASB , wiele osób od razu krzyczy że automat NIE! Dlaczego? Bo się psuje! Bo droga naprawa! Bo auto więcej pali! Bo słabe osiągi! etc.
Podsumowując: Szukając auta ,które ma służyć kilka lat względnie bezawaryjnie po prostu szukaj egzemplarza w ogólnie dobrym stanie , nawet płacąc więcej niż średnia cena za określony rocznik! Okazje omijaj z daleka!
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Tomek77
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2008, o 23:44
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomek77 »

michalgozdek pisze:nie wiem jak to możliwe ale ja miałem w 2002 roku 2,9td i nigdy nie spalił mniej niż 7,5l
to dla tych którym 2,9TD pali 6 litrów:
MOJA PIĘKNOŚĆ 300TD PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI PALI 3,8l
W MIEŚCIE W POZNANIU W KORKACH 3,3
A NA TRASIE PRZY 100KM/h SCHODZI PONIŻEJ LITRA
A TEN 2,9TD TO MUSIAŁEM SPRZEDAĆ BO NIE NADĄŻAŁEM SPUSZCZAĆ PALIWA I MANDATY DOSTAWAŁEM ZA PLAMIENIE JEZDNI BO CAŁY CZAS PRZYBYWAŁO W BAKU
To że tobie tyle palił to nie jest powód żeby wprowadzac innych w błąd.
Potwierdzam żę 2,9 potrafi spalić w trasie 6L/100km, a nawet mniej.
W210 2,9 ex
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Dokladnie
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
dw89
Posty: 5
Rejestracja: 23 mar 2008, o 22:03
Lokalizacja: Leszno

E300TD i E320CDI - wartości momentu

Post autor: dw89 »

Gradzik pisze:Jak dla mnie 300TD wymiata. Moment obrotowy ma chyba taki sam jak 320 CDI.
Witam
Z tego co mi wiadomo to 320 CDi ma znaczenie większy moment od 300TD.

E300TD - (330Nm /1600-3000obr/min)
E320 CDI - (470Nm /1800-2600obr/min)

pozdrawiam
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości