fabek pisze:ze pompa siadzie, turbina, czy tez zatanakujemy slabego paliwa.
I oto właśnie głównie chodzi. Bo taki samochód nie służy do wyścigów ;-)
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
3,0D 3,0TD i 2,5TD palą prawie tyle samo. 1 miałem , 2 mam a 3 jeździ ojciec. Więc porównanie mam. 2,5 jest stosunkowo głośny, choć temperament ma.Andrzej_w210 pisze: Moim zdaniem optymalnym to 2,5TD. Ma 150KM. 3,0TD ma 177KM. jest to najmocniejszy diesel w gamie okulara do Face Liftingu :-> . Różnica między 2,5TD a 3,0TD jeżeli chodzi o moc nie jest aż tak znacząca. A spalanie napewno :mrgreen:
Andrzej_w210 Zdziwisz się jak poczytasz ile pali 2,5TD a 3,0TD, różnica w spalaniu jest nieznaczna. Zresztą 2,5TD to wersja przeznaczona tylko na rynek włoski, a ciężko trafić uczciwego sprzedawce ze słonecznej Itail 8-) . Więc polecam z tych 2-ch 3,0TDAndrzej_w210 pisze:Moim zdaniem optymalnym to 2,5TD. Ma 150KM. 3,0TD ma 177KM. jest to najmocniejszy diesel w gamie okulara do Face Liftingu :-> . Różnica między 2,5TD a 3,0TD jeżeli chodzi o moc nie jest aż tak znacząca. A spalanie napewno :mrgreen:elspasoo pisze:a optymalny to 3,0TD taka jest moja opinia.
Niezle jezdzisz :mrgreen:dudziako pisze:kombi automat 2.9td +klima+nieodpuszczanie gazu+umiarkowane miasto=11,5l
Pierwsze 500 000km zanim.
E280 V6 204KM benzyna ??? Do street racingu to slabo sie nadaje Wiem bo sam mam taki silnik Troszke wolniejszy spod swiatel od Twojeg bo 4matic robi swoje Owszem jezdzi toto ladnie ale pazurki pokazuje nie spod swiatel a wlasnie jak trzeba wyprzedzic albo szybko auto rozbujac do 180 km/h od 100 km/h Takie moje zdaniebarti pisze:Ja natomiast cenię moje auto za przyspieszenie... jestem fanem street racing'u .... wygoda i elegancja oczywisxie tez jest
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości