który diesel najlepszy-jaka pojemność?

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Andrzej_w210
Posty: 35
Rejestracja: 7 mar 2008, o 08:49
Lokalizacja: Lidzbark Warm

Post autor: Andrzej_w210 »

fabek pisze:ze pompa siadzie, turbina, czy tez zatanakujemy slabego paliwa.

I oto właśnie głównie chodzi. Bo taki samochód nie służy do wyścigów ;-)
MB W210 E300D- Biała Dama
Chrysler Voyager 2,5TD 2000r-Rodzinne toczydło
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Andrzej_w210 pisze: Moim zdaniem optymalnym to 2,5TD. Ma 150KM. 3,0TD ma 177KM. jest to najmocniejszy diesel w gamie okulara do Face Liftingu :-> . Różnica między 2,5TD a 3,0TD jeżeli chodzi o moc nie jest aż tak znacząca. A spalanie napewno :mrgreen:
3,0D 3,0TD i 2,5TD palą prawie tyle samo. 1 miałem , 2 mam a 3 jeździ ojciec. Więc porównanie mam. 2,5 jest stosunkowo głośny, choć temperament ma.
Nie twierdzę ,że jakiś silnik jest bee a inny super , każdy kupuje to co mu najbardziej odpowiada ,3,0 to bardzo dobry silnik ale przy tej masie auta to nie ma rewelacji ,3,0TD daje najwięcej frajdy i bezpieczeństwa na drodze.Jeszcze miesiąc temu szukałem oko więc różne warianty roztrząsałem, obstawiałem 2,9 2,5 3,0 turbo. Gdybym celował bardziej w spalanie niż osiągi wybrał bym 2,9TD. ponieważ wolę mieć zapas mocy wybrałem 3,0TD, za co zapłacę pod stacją. 2,5TD i 3,0 nie wybrałem ponieważ, 2,5 jest stosunkowo głośny i w E klasie pali prawie tyle co 3,0TD, a zużycie 3,0D wygląda podobnie ale przyjemność z jazdy jest już zupełnie inna.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Andrzej_w210 pisze:
elspasoo pisze:a optymalny to 3,0TD taka jest moja opinia.
Moim zdaniem optymalnym to 2,5TD. Ma 150KM. 3,0TD ma 177KM. jest to najmocniejszy diesel w gamie okulara do Face Liftingu :-> . Różnica między 2,5TD a 3,0TD jeżeli chodzi o moc nie jest aż tak znacząca. A spalanie napewno :mrgreen:
Andrzej_w210 Zdziwisz się jak poczytasz ile pali 2,5TD a 3,0TD, różnica w spalaniu jest nieznaczna. Zresztą 2,5TD to wersja przeznaczona tylko na rynek włoski, a ciężko trafić uczciwego sprzedawce ze słonecznej Itail 8-) . Więc polecam z tych 2-ch 3,0TD
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Chudy
VIP
Posty: 406
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: Chudy »

Tonidriver, fabek przestańcie prosze tą batalię o to kto co kiedy widzial bo posypią się ostreżenia!
Posty nie na temat zostaly usunięte...
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Chudy pisze:Tonidriver, fabek przestańcie prosze tą batalię o to kto co kiedy widzial bo posypią się ostreżenia!
Posty nie na temat zostaly usunięte...
Są pewnie lepsi odemnie jesli chodzi o jazde autem. Ja tylko uswiadomilem koledze gdzie byl i co widzial 8-)
Chudy
VIP
Posty: 406
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: Chudy »

Rozumiem, ale wolabym żeby takie rzeczy to raczej na priva pisać, bo z tematu robi się śmietnik. Proponuje wrócić do dyskusji o DiZeLkAcH... ;-)
Pozdrawiam!
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
dudziako
Posty: 2
Rejestracja: 7 wrz 2008, o 20:18
Lokalizacja: lodz

Post autor: dudziako »

kombi automat 2.9td +klima+nieodpuszczanie gazu+umiarkowane miasto=11,5l :!:
Pierwsze 500 000km zanim.
Joanna
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 1 wrz 2008, o 11:46
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: Joanna »

Dużo czytałam na temat 2.2D jest tu sporo informacji.
Rozumiem że jest mało dynamiczny,ale za to mało pali a zależy mi na ekonomicznym aucie :-)
Piszecie o awaryjności , o pompie LUKAS ... :cry:
Naprawdę nikt nie poleciłby tego silnika :?:
Mam nadzieję że nie bedę żałowała zakupu 8-) :-)
Mercedes E 220D r.96
barti
VIP
Posty: 367
Rejestracja: 22 cze 2008, o 11:10
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: barti »

Joanna pisze: Piszecie o awaryjności , o pompie LUKAS ... :cry:
Naprawdę nikt nie poleciłby tego silnika :?:
Mam nadzieję że nie bedę żałowała zakupu 8-) :-)
Będziesz się martwiła jak już pompa padnie. Nie wiem po co masz się martwić na zapas.
Mondzio :D
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

dudziako pisze:kombi automat 2.9td +klima+nieodpuszczanie gazu+umiarkowane miasto=11,5l :!:
Pierwsze 500 000km zanim.
Niezle jezdzisz :mrgreen:
Ja w swoim 2.9 nawet w korkach w Poznaniu załadowany nie osiągnąłem wiecej niż 8,5 litra na klimie, ale ja mam manual no i mysle ze po chipie spalanie spadlo (lepiej sie zbiera od dołu) ;-)
Srednio mi pali 7,5 litra, a jezdze szybko 8-)
Przebieg 360kkm
Ja polecam 2.9TD ale z chipem ;-)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
robert130469
Posty: 2
Rejestracja: 7 wrz 2008, o 22:18
Lokalizacja: legnica

Post autor: robert130469 »

Witam jestem tu nowy i posiadam okulara 2,2 d rok 1995.Myślę że przede wszystkim mercedesa kupuje się dla wygody i elegancji bo te samochody są tworzone właśnie do tego. Jeżeli ktoś twierdzi że silnik 2,2 jest do kitu no to się grubo myli Ja okulara kupiłem przede wszystkim dla stylu a problem osiągów i sportowej jazdy rozwiązałem kupując drugie auto którym mogę poszaleć.Od dawna jest wiadomo że mercedes przede wszystkim stawiał na elegancje i wygodę I to jest właśnie MERCEDES.
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

No tak ale tą elegancją i wygodą czasem trzeba wyprzedzać ,no i tu zaczynają sie schody... ;-)
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

elspasoo pisze:No tak ale tą elegancją i wygodą czasem trzeba wyprzedzać ,no i tu zaczynają sie schody... ;-)
w 100% racja, dlatego tez silnik 2.2 jest do tego auta za slaby ;)
E 220 CDI '01 Elegance
barti
VIP
Posty: 367
Rejestracja: 22 cze 2008, o 11:10
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: barti »

robert130469 pisze:Od dawna jest wiadomo że mercedes przede wszystkim stawiał na elegancje i wygodę I to jest właśnie MERCEDES.
Ja natomiast cenię moje auto za przyspieszenie... jestem fanem street racing'u .... wygoda i elegancja oczywisxie tez jest :)
Mondzio :D
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

barti pisze:Ja natomiast cenię moje auto za przyspieszenie... jestem fanem street racing'u .... wygoda i elegancja oczywisxie tez jest :)
E280 V6 204KM benzyna ??? Do street racingu to slabo sie nadaje ;) Wiem bo sam mam taki silnik :) Troszke wolniejszy spod swiatel od Twojeg bo 4matic robi swoje ;) Owszem jezdzi toto ladnie ale pazurki pokazuje nie spod swiatel a wlasnie jak trzeba wyprzedzic albo szybko auto rozbujac do 180 km/h od 100 km/h :) Takie moje zdanie :)
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości