UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum




Poprzedni temat «» Następny temat
Niwo w E klasie
Autor Wiadomość
jana 

Auto: E210 1997
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 9
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2013-01-15, 15:46   Niwo w E klasie

Witam.
Mam mały problemik z moim Mieczysławem z zawieszeniem nivo. Mianowicie kupiłem go jakiś rok temu od kolegi, jemu poszedł jeden z amortyzatorów i aby zaoszczędzić zamiast kupić oryginalne amortyzatory on kupił i wstawił zwykłe nie do tego zawieszenia. Wszystko było by ok. ale jak w samochodzie siądzie więcej niż trzy osoby pompa od zawieszenia automatycznie chce podnieść zawieszenie do góry alem że są to zwykłe amorki nie może tego zrobić więc przeraźliwie wyje. Co mam z tym zrobić? Jak to odłączyć? Bardzo proszę o porade bo już mi ręce opadają. Nadmieniam że jest to sedan.
_________________
jana
 
     
Robert gd 
VIP

Auto: W211 1,8
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 437
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2013-01-15, 16:12   

A pomapa potrzebna?Ja bym tez ją wyrzucił i po problemie.
_________________
W211 1,8 kompressor
Vito 2,2 CDI 150 km
 
     
zagiel9 


Auto: S200 Kompresor
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 268
Skąd: Białe Błota
Wysłany: 2013-01-15, 16:53   

Pompa od nivo i od wspomagania kierownicy to jedno czyli jak odłączysz pompe nie bedziesz miał wspomagania kierownicy, zeby samochód sie nie podnosił przy obciążeniu to musisz odłączyć takie urządzenie regulator nivo podłaczone jest do drązka stabilzatora.
_________________
E klasa T 2.0 Kompressor +LPG, kombi, 98r
WDB2102451A810782

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to np
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
 
 
     
wasiliew 
Doradca VIP


Auto: E200T 1997
Pomógł: 277 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 3440
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-01-15, 18:40   

A nie myślałeś wrócić tak jak było w oryginale?
_________________
W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.



Cześć Gość (Oo\==/oO)
 
 
     
Miko126 

Auto: W210 1997
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 105
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-01-16, 22:59   

Nie musisz odłączać regulatora, skręć dzwigienkę ku górze.
Ja natomiast spytam się jeszcze raz, bo jak już chyba z 3 razy pytałem i nikt nie raczy odpowiedzieć.
Czy regeneracji tylnego siłownika, podlegają tylko tuleje w stopce, czy też wahacz?
_________________
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889
 
     
jana 

Auto: E210 1997
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 9
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2013-01-17, 00:33   

Dzięki za porady. W najbliższym wolnym czasie spróbuję tak zrobić :) .
A co do powrotu do starego zawieszenia to bym tak zrobił ale na razie mam założone nowe amorki i szkoda by ich było wyrzucać a i na nich sobie całkiem dobrze radzi. Tylko upierdliwe jest te wycie przy obciążeniu.
pozdr.
_________________
jana
 
     
zagiel9 


Auto: S200 Kompresor
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 268
Skąd: Białe Błota
Wysłany: 2013-01-17, 05:35   

Miko126 napisał/a:
Nie musisz odłączać regulatora, skręć dzwigienkę ku górze.
Ja natomiast spytam się jeszcze raz, bo jak już chyba z 3 razy pytałem i nikt nie raczy odpowiedzieć.
Czy regeneracji tylnego siłownika, podlegają tylko tuleje w stopce, czy też wahacz?


Tylko amortyzatora.
_________________
E klasa T 2.0 Kompressor +LPG, kombi, 98r
WDB2102451A810782

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to np
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
 
 
     
zyzek 


Auto: 190. w210
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 664
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-01-25, 18:16   

panowie to co w końcu trzeba zrobić po wywaleni nivo żeby było ok ? tylko ustawić ten regulator w neutralnym położeniu ? czy po prostu ten regulator wywalić na stałe ... ? chce pewną odpowiedź , a nie duperele :P
_________________
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
 
 
     
zagiel9 


Auto: S200 Kompresor
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 268
Skąd: Białe Błota
Wysłany: 2013-01-26, 06:51   

zyzek napisał/a:
panowie to co w końcu trzeba zrobić po wywaleni nivo żeby było ok ? tylko ustawić ten regulator w neutralnym położeniu ? czy po prostu ten regulator wywalić na stałe ... ? chce pewną odpowiedź , a nie duperele :P


Zależy co rozumiesz przez wywalenie nivo ,ale żeby nie smęcić :D to wystarczy odłączyć regulator od drążka stabilizatora i już poziomowania nie będzie.
_________________
E klasa T 2.0 Kompressor +LPG, kombi, 98r
WDB2102451A810782

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to np
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
 
 
     
zyzek 


Auto: 190. w210
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 664
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-02-02, 20:28   

ok a co z ciśnieniem z pompy która będzie dawać? czy po odłączeniu już nie będzie dawać ? bo końcówki mam zamiar zaślepić ... (te co szły do amorów nivo)
_________________
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
 
 
     
maclos 

Auto: Focus MKII
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 776
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-02-02, 22:53   

Nawalilo Ci Nivo?
 
     
zyzek 


Auto: 190. w210
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 664
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-02-03, 00:08   

nie ale potrzeba mi to odłączyć , nie pytaj w jakich celach ;D
_________________
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
 
 
     
Aikas 


Auto: E290 '97
Pomógł: 34 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1004
Skąd: OK / SG
Wysłany: 2013-06-25, 14:37   

zyzek napisał/a:
nie ale potrzeba mi to odłączyć

zyzek, wywaliłeś nivo ze swojego auta?
Mój brat ma kombi i myśli nad wstawieniem gwinta...
_________________
W210 E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97



Pomogłem? Kliknij pomógł...
 
     
jana 

Auto: E210 1997
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 9
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2013-07-31, 23:01   

Niestety nie działa to co mi poradziliście. po odłączeniu, nie wiek jak to możliwe ale dalej pompuje. :(
_________________
jana
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


części mercedes





naprawa turbosprężarek warszawa

Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa