Strona 2 z 42

: 22 lis 2012, o 22:57
autor: jaceklo
Wrocław miastem dobrobytu, to i osoby są większe ;)
Zresztą jak się wsiądzie do 320-tki i pojeździ chwilkę, to trudno potem się przekonać do innej wersji.

: 22 lis 2012, o 23:06
autor: Leonidas79
jaceklo pisze:Zresztą jak się wsiądzie do 320-tki i pojeździ chwilkę, to trudno potem się przekonać do innej wersji.
Proponuje wsiąść do 500-tki to na cdi nie będziesz chciał nawet spojrzeć. :D

: 23 lis 2012, o 08:55
autor: mxostry
kolor zajebisty dla mnie duzo ladniejsza ta zielien niz np srebrny

: 23 lis 2012, o 15:57
autor: qoompel
mxostry pisze:kolor zajebisty dla mnie duzo ladniejsza ta zielien niz np srebrny
Oczywiście. Od srebrnego aż mdli.
Ten kolor BARDZO mi się podoba! Tak samo jak ciemno-złoty czy ciemno-bordowy :padam:

toni, załóż porządną felgę i będzie ideał: w miarę ekonomiczne, mocne, uniwersalne, eleganckie i gangsterskie auto.

Mógłbym wymyślać, że nie ma skóry, Linguatronic czy białych tarcz zegarów, ale to tylko kosmetyczne zachcianki.

Niech Ci służy. Podawaj raporty spalania, bo jestem ciekaw.

: 23 lis 2012, o 16:47
autor: tonidriver
qoompel, ta felga jest na zimę a na lato będą łopaty jak w anantgarde

: 23 lis 2012, o 17:09
autor: qoompel
tonidriver pisze:na lato będą łopaty jak w anantgarde
Dobry wzór. Mam nadzieję, że założysz 17"? Bo za 16-tkę bym Cię chyba zastrzelił :hyhy:

: 23 lis 2012, o 19:53
autor: bonifacq
Nie mój kolor i kombi ;/ ale autdo ładne

: 24 lis 2012, o 17:49
autor: wasiliew
Ładniutka ta Twoja mercedes. Kolor też ok, tylko jak to przy ciemnych będziesz często pucował :]

Kolega z pracy ma czarną w sedanie i dziwię się, dlaczego zrobili auto ciaśniejsze od w210 mimo większego rozstawu osi i większej szerokości (niewiele ale jednak).

To mnie najbardziej boli w w211 :(

: 24 lis 2012, o 18:56
autor: Michal_Rokitki
Kurde , może Mikołaj mi taką przyniesie ;)

: 24 lis 2012, o 19:10
autor: qoompel
wasiliew pisze:dziwię się, dlaczego zrobili auto ciaśniejsze od w210 mimo większego rozstawu osi i większej szerokości
To są tak marginalne różnice, że bez wcześniejszego negatywnego nastawienia ciężko to zauważyć. Co prawda konsola podłokietnika jest o wiele bardziej rozbudowana (tak jak w CLS), ale i tak idzie się rozwalić jak żaba na liściu ;)

Tak samo fani BMW mówili, że 5er E60 to plastik nad plastiki, ale jeździłem kilka tygodni 525 i jednak da się tym jeździć. W dodatku szybko i komfortowo.

: 24 lis 2012, o 19:34
autor: wasiliew
qoompel pisze:
wasiliew pisze:dziwię się, dlaczego zrobili auto ciaśniejsze od w210 mimo większego rozstawu osi i większej szerokości
To są tak marginalne różnice, że bez wcześniejszego negatywnego nastawienia ciężko to zauważyć. Co prawda konsola podłokietnika jest o wiele bardziej rozbudowana (tak jak w CLS), ale i tak idzie się rozwalić jak żaba na liściu ;)

Tak samo fani BMW mówili, że 5er E60 to plastik nad plastiki, ale jeździłem kilka tygodni 525 i jednak da się tym jeździć. W dodatku szybko i komfortowo.
Przesiadajac się bezpośrednio z w210 różnicę widać i czuć.

: 24 lis 2012, o 20:31
autor: tonidriver
bonifacq pisze:Nie mój kolor i kombi ;/ ale autdo ładne
a jaki jest Twój kolor ? majonez ?

: 25 lis 2012, o 06:27
autor: elspasoo
jaceklo pisze:Proponuje wsiąść do 500-tki to na cdi nie będziesz chciał nawet spojrzeć. :D

Jako ciekawostka - 320 Cdi z silnikiem 3,0 V6 224km, ma osiągi takie jak E500 ,a pali połowę mniej. Bardzo mało jest aut na drodze ,które dają radę nadążyć.

: 25 lis 2012, o 09:09
autor: jacekm7
elspasoo pisze:
jaceklo pisze:Proponuje wsiąść do 500-tki to na cdi nie będziesz chciał nawet spojrzeć. :D

Jako ciekawostka - 320 Cdi z silnikiem 3,0 V6 224km, ma osiągi takie jak E500 ,a pali połowę mniej. Bardzo mało jest aut na drodze ,które dają radę nadążyć.
no nie wiem :)
E320 CDI V6 3,0 l (2987 cm³), DOHC wtrysk common rail 83,00 mm × 92,00 mm 17,7:1 224 KM (165 kW) przy 3800 obr/min 510 N•m przy 1600-2800 obr/min 6,8 s 250 km/h

E500 V8 5,0 l (4966 cm³), SOHC wtrysk EFi 97,00 mm × 84,00 mm 10,0:1 306 KM (225 kW) przy 5600 obr/min 460 N•m przy 2700-4250 obr/min 6,0 s 250 km/h

: 25 lis 2012, o 09:45
autor: blacha122
przy 6 a 6.8 sek do setki wielkiej różnicy nie poczujesz w takim aucie. Ale za to na stacji poczujesz ze nie opłaca cie płacić 8 l benzyny więcej żeby uzyskać 0.8 s. w sumie już tak nie za bardzo jest gdzie pojechać szybciej .