Mercedesy i inne Tonidriver
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Proponuje wsiąść do 500-tki to na cdi nie będziesz chciał nawet spojrzeć.jaceklo pisze:Zresztą jak się wsiądzie do 320-tki i pojeździ chwilkę, to trudno potem się przekonać do innej wersji.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
Oczywiście. Od srebrnego aż mdli.mxostry pisze:kolor zajebisty dla mnie duzo ladniejsza ta zielien niz np srebrny
Ten kolor BARDZO mi się podoba! Tak samo jak ciemno-złoty czy ciemno-bordowy
toni, załóż porządną felgę i będzie ideał: w miarę ekonomiczne, mocne, uniwersalne, eleganckie i gangsterskie auto.
Mógłbym wymyślać, że nie ma skóry, Linguatronic czy białych tarcz zegarów, ale to tylko kosmetyczne zachcianki.
Niech Ci służy. Podawaj raporty spalania, bo jestem ciekaw.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Ładniutka ta Twoja mercedes. Kolor też ok, tylko jak to przy ciemnych będziesz często pucował
Kolega z pracy ma czarną w sedanie i dziwię się, dlaczego zrobili auto ciaśniejsze od w210 mimo większego rozstawu osi i większej szerokości (niewiele ale jednak).
To mnie najbardziej boli w w211
Kolega z pracy ma czarną w sedanie i dziwię się, dlaczego zrobili auto ciaśniejsze od w210 mimo większego rozstawu osi i większej szerokości (niewiele ale jednak).
To mnie najbardziej boli w w211
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
To są tak marginalne różnice, że bez wcześniejszego negatywnego nastawienia ciężko to zauważyć. Co prawda konsola podłokietnika jest o wiele bardziej rozbudowana (tak jak w CLS), ale i tak idzie się rozwalić jak żaba na liściuwasiliew pisze:dziwię się, dlaczego zrobili auto ciaśniejsze od w210 mimo większego rozstawu osi i większej szerokości
Tak samo fani BMW mówili, że 5er E60 to plastik nad plastiki, ale jeździłem kilka tygodni 525 i jednak da się tym jeździć. W dodatku szybko i komfortowo.
Przesiadajac się bezpośrednio z w210 różnicę widać i czuć.qoompel pisze:To są tak marginalne różnice, że bez wcześniejszego negatywnego nastawienia ciężko to zauważyć. Co prawda konsola podłokietnika jest o wiele bardziej rozbudowana (tak jak w CLS), ale i tak idzie się rozwalić jak żaba na liściuwasiliew pisze:dziwię się, dlaczego zrobili auto ciaśniejsze od w210 mimo większego rozstawu osi i większej szerokości
Tak samo fani BMW mówili, że 5er E60 to plastik nad plastiki, ale jeździłem kilka tygodni 525 i jednak da się tym jeździć. W dodatku szybko i komfortowo.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
jaceklo pisze:Proponuje wsiąść do 500-tki to na cdi nie będziesz chciał nawet spojrzeć.
Jako ciekawostka - 320 Cdi z silnikiem 3,0 V6 224km, ma osiągi takie jak E500 ,a pali połowę mniej. Bardzo mało jest aut na drodze ,które dają radę nadążyć.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
no nie wiemelspasoo pisze:jaceklo pisze:Proponuje wsiąść do 500-tki to na cdi nie będziesz chciał nawet spojrzeć.
Jako ciekawostka - 320 Cdi z silnikiem 3,0 V6 224km, ma osiągi takie jak E500 ,a pali połowę mniej. Bardzo mało jest aut na drodze ,które dają radę nadążyć.
E320 CDI V6 3,0 l (2987 cm³), DOHC wtrysk common rail 83,00 mm × 92,00 mm 17,7:1 224 KM (165 kW) przy 3800 obr/min 510 N•m przy 1600-2800 obr/min 6,8 s 250 km/h
E500 V8 5,0 l (4966 cm³), SOHC wtrysk EFi 97,00 mm × 84,00 mm 10,0:1 306 KM (225 kW) przy 5600 obr/min 460 N•m przy 2700-4250 obr/min 6,0 s 250 km/h
przy 6 a 6.8 sek do setki wielkiej różnicy nie poczujesz w takim aucie. Ale za to na stacji poczujesz ze nie opłaca cie płacić 8 l benzyny więcej żeby uzyskać 0.8 s. w sumie już tak nie za bardzo jest gdzie pojechać szybciej .
BMW E39 530d 2002 ex
MERCEDES W210 E200 SEDAN 1995 ex
VOLVO S 80 2.4 D5 2002
MERCEDES W210 E200 SEDAN 1995 ex
VOLVO S 80 2.4 D5 2002
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości