problem z elektryką MB 300 td
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
problem z elektryką MB 300 td
Witam mam problemik ze swoim okularem.Często po uruchomieniu świeci mi się kontrolka na przycisku otwierania kufra oraz nie gaśnie tylnia lampka oświetlenia wnętrza (na podsufitce).Wtedy nie działają mi wycieraczki oraz kierunki.Przyciskami z przodu nie mogę tego wyłączyć.Kufra w ogóle nie mogę otworzyć.central nie działa.Szyby raz można opuścić ,raz nie .Zagłówki z tyłu na przycisk-nie działają .Fotele przednie "nie pompują się ".W tyniej części coś terkoce.Nazbierało się .Ale traska Dania -Polska pozytywnie.
1.
wymień zamek w tylnej klapie, on odpowiada za palenie się kontrolki i oświetlenie tylnej części samochodu.
2. wycieraczki to osobny temat, maja osobne zasilanie z bezpiecznika (są innym układem) często zaciera się mechanizm wysywu wycieraczki, trzeba ja wyjąć umyć w benzynie i przesmarować.
3. kierunki to też osobny obwód, sa sterowane ze sterownika w komorze między silnikiem a przedziałem pasażerskim, często występują na module zimne luty.
4. centralny zamek nie działa, on jest sterowany podciśnieniami z pompki sprawdź czy są prawidłowo podłączone żółte przewody, jeżeli wszystko jest szczelne , wymień zamek
5. zagłówki sa też składane podciśnieniowo. Sprawdź pompkę może nie starcza jej na złożenie zagłówków i zamknięcie centrala albo gdzieś tył po wypadku jest odcięty na wyjściu z pomki
:-D
wymień zamek w tylnej klapie, on odpowiada za palenie się kontrolki i oświetlenie tylnej części samochodu.
2. wycieraczki to osobny temat, maja osobne zasilanie z bezpiecznika (są innym układem) często zaciera się mechanizm wysywu wycieraczki, trzeba ja wyjąć umyć w benzynie i przesmarować.
3. kierunki to też osobny obwód, sa sterowane ze sterownika w komorze między silnikiem a przedziałem pasażerskim, często występują na module zimne luty.
4. centralny zamek nie działa, on jest sterowany podciśnieniami z pompki sprawdź czy są prawidłowo podłączone żółte przewody, jeżeli wszystko jest szczelne , wymień zamek
5. zagłówki sa też składane podciśnieniowo. Sprawdź pompkę może nie starcza jej na złożenie zagłówków i zamknięcie centrala albo gdzieś tył po wypadku jest odcięty na wyjściu z pomki
:-D
E 270 CDI 2000
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Witam mam problem z centralnym zamkiem tzn. przy zamykaniu pilotem muszę czynność tę powtórzyć 40/50 razy zanim zamknie całkowicie , odrazu dodam , że potem otwiera się prawidłowo nawet po dwóch dniach . Pompka jest sprawna bo zagłówki i bagażnik działają normalnie. Podejrzewam ,że to problem z jakowymś przekaźnikiem bo pomka przy zamykaniu włącza się tylko na sekundę , albo i wcale. Stąd ta ilość załączeń trzeba "zrobić ciśnienie" . Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem proszę o radę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości