Strona 17 z 27

: 18 lip 2015, o 22:53
autor: CREAMTEAM
A czemuż by nie Castrola ???

: 18 lip 2015, o 22:53
autor: avandgarde
Olej osadowy

: 18 lip 2015, o 23:00
autor: CREAMTEAM
Yyyyy...rozwiń swą myśl ;)
I tak zastanawiam się czy nie zalać 10W40...przejrzałem książkę serwisową i od już w Niemczech od pierwszej wizyty miał lany 10W40....

: 18 lip 2015, o 23:01
autor: avandgarde
10w40 miał od nowości a jaki ???

: 18 lip 2015, o 23:15
autor: wilkuE270
10w40 chyba nie lubisz swojego mercedesa

: 18 lip 2015, o 23:15
autor: CREAMTEAM
Na samym początku 15W40 - Mobil Delvac HP, później 5W40 później 2 razy 5W50, a później znów 5W40...ostatni właściciel zalał Mobila 10W40...

Czyli chyba jednak wleję tego Castrola 5W30...

: 18 lip 2015, o 23:24
autor: Rusty_Cherry
W moim pierwszy olej Castrol 10W60 przez 120 tys., później historia serwisowa się urywa. Ja po kupnie zalałem Castrola 10W40, a niedawno przeszedłem na 5W30 i nic złego się nie dzieje. I nie zgadzam się, że Castrol to olej osadowy. :)

: 19 lip 2015, o 03:33
autor: --Arkadia--
Rusty_Cherry, zgadzać się nie musisz ale jest to olej osadowy...

: 24 lip 2015, o 08:49
autor: CREAMTEAM
Karawan przeszedł pierwszy duży serwis ;)

- cały środek kompleksowo wyprany
- sprawdzenie, odgrzybienie i nabicie klimatyzacji
- zalany 5W30 Castrol - pięknie na nim chodzi
- wymieniony płyn hamulcowy
- płyn chłodniczy
- wszystkie filtry MANNA
- tarcze oraz klocki (przód) TRW
- sprężynki ręcznego
- 10 nowych szpilek do kół
- guma lewarka zmiany biegów
- zatrzaski progowe (cały dół)
- olej w moście
- wymieniony mechanizm tylnej lewej szyby
- wtyczka parktronica
- kilka uszczelek na listwie wtryskowej
- osłona silnika

To na tyle ;)
Teraz tylko jeździć z :] na twarzy !

: 3 sie 2015, o 11:45
autor: CREAMTEAM
Panowie, pierwszy tysiąc na 5W30 Castrola przejechany :)
Odczucia...rano zdecydowanie ciszej chodzi :)
Na rozgrzanym jest bardziej miękki...więc zmiana z półsyntetyka na full syntetyk JAK NAJBARDZIEJ NA PLUS :)

Dziś zaczynam ponad miesięczny urlop a więc będę "pieścił" karawan ile się da :)
- pomyślę nad grillem w carbonie
- rant w full poler
- cała skóra przejdzie gruntowną regenerację
- zabezpieczenie podwozia
- wygłuszenie auta

I coś jeszcze się pewnie znajdzie, wszelkie zmiany będę dokumentował fotami ;)

: 10 sie 2015, o 18:58
autor: CREAMTEAM
Postanowiłem odwiedzić znajomego lakiernika celem "przejrzenia" auta i zrobienia wstępnego kosztorysu malowania maski, dachu, zderzaka i klapy bagażnika...od razu coś mu się "nie spodobał" kolor jeśli chodzi o oryginalność względem palaty kolorów MB...niby 366 ale powiedział, że coś tu jest pomieszane...

Pojechaliśmy do mieszalni...no i miał rację, po całym dniu prób wykonania odpowiedniego odcienia...LIPA :/ nie dają rady zrobić takiego koloru jak na całym aucie...

Uprzedzając wasze wypowiedzi, lakiernik jest bardzo dobry i sprawdzony i mieszalnia to samo...
Mieliście kiedyś podobny problem ???

EDIT

Chyba, że jest jakaś różnica pomiędzy 366 a 366U bo tak mam wg VINu, ale wpisując w google wszędzie wyskakuje tylko pod 366

: 10 sie 2015, o 22:28
autor: done666
Wiem ze literki po numerze lakieru oznaczaja producenta, ale skrótu U nie rozwine niestety. Poprzednik dokładał pakiet wiec musial malowac tak? Jak trafione w kolor to wiesz kogo pytac :)

: 10 sie 2015, o 23:19
autor: auto
CREAMTEAM, w140 poszło?szkoda fajne było?a teraz czytam że zyzkowozem jezdzisz?;-)a zyzek teraz z buta dyla czy kupil cos?

: 11 sie 2015, o 07:40
autor: CREAMTEAM
To U nic nie oznacza...366 to kolor właściwy, tylko niestety mój jest już z jakąś domieszką :/
Wiem, że zyzek malował (nie tylko pakiet tylko całość)...teraz chyba jest akurat za granicą więc nic się nie dowiem...ale też nie mam gwarancji że jego lakiernik ma jeszcze "przepis" na ten lakier...jak nie ma to jestem ugotowany :kwasny:

: 11 sie 2015, o 08:01
autor: Szrama
CREAMTEAM jak dobra mieszalnia to powinni mieć spektometr. Próbowaliście ? Może on Was naprowadzi.