nierowne wolne obroty
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
nierowne wolne obroty
falujace wolne obroty, czasem wystepujace czesciej, czasem rzadziej, co za objaw, zaznaczam, ze wymienione swiece i filtry
co to moze byc? kable, uszczelka pod glowica, ta cholernie glosna pompa paliwowa?
co to moze byc? kable, uszczelka pod glowica, ta cholernie glosna pompa paliwowa?
W210 E200 1996 Automatic niestety bez kompresora
W201 190E 1984 niezawodny, sprzedany:)
Marzenia do spelnienia: SEC
W201 190E 1984 niezawodny, sprzedany:)
Marzenia do spelnienia: SEC
Ja dołączę się do tematu. Borykam się z tym samym problemem. Jak jest zimny, to skacze często na obrotach wolnych, podczas jazdy na zimnym również. Ale to nie wszystko, czasem na rozgrzanym motorze też potrafi szarpnąc od czasu do czasu, gdy np. stoje na światłach etc. Denerwujące.. i to strasznie.
W124 2,3E SPRZEDAM - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10541346
R129 SL500 SPRZEDAM - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10653833
Części do Mercedesa, nowe i używane. Zapraszam.
R129 SL500 SPRZEDAM - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10653833
Części do Mercedesa, nowe i używane. Zapraszam.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Witam ja mam ten sam problem tylko zauważyłem że dzieje się tak gdy jest poniżej 6 stopni a gdy wyłącze dogrzewanie silnika problem znika gdy załącze z powrotem znów faluje
Aktualnie E220 T CDI AVANGARDE ASB 2002r
Poprzednio OKO E240 V6 1998.
a także świeży nabytek mojej małżonki
A 170 CDI 2001r ELEGANCE biała perła
Oraz TATY 190D 1988r nadal z nami i E270 CDI
AVANGARDE 2003r
Poprzednio OKO E240 V6 1998.
a także świeży nabytek mojej małżonki
A 170 CDI 2001r ELEGANCE biała perła
Oraz TATY 190D 1988r nadal z nami i E270 CDI
AVANGARDE 2003r
Mam ten sam problem byłem u znajomego mechanika i kazał mi kupić oringi do czujnika ciśnienia który znajduje się na listwie zasilającej wtryski. Prawdopodobnie jest nieszczelny lub trzeba go wyczyścić. A jeżeli chodzi o ten dogrzewacz to też myślałem że przy jego wyłączeniu wahania obrotów silnika ustają, ale po dłuższych testach stwierdziłem że nadal są ale mniej intensywne. Po prostu po włączeniu dogrzewacza silnik jest bardziej obciążony i może mieć to wpływ na intensywność tych falujących obrotów.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 mar 2008, o 12:31
- Lokalizacja: lublin
Witam. Pisałem wcześniej na forum o nie równej pracy silnika na wolnych obrotach?? zmieniłem czujnik wyysokiego ciśnienia na listwie jak inni doradzali i nie pomogło> :lol: ale raz siedziałem w samochodzie i chciałem sprawdzić przycisk w popielniczce i okazało się że był cały czas włonczony, wyłonczyłem go i zauważyłem że samochód chodzi jak powinien nie faluje równiutko dodam że sprawdzałem to wielokrotnie 'włonczam" nierówno 'wyłąnczam" równo?? :mrgreen: poprostu kamień z serca. teraz PYTANIE CO TO MOŻE BYC ZA PRZYCZYNA Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA PODPOWIEDZI.
pozdrawiam!!!
pozdrawiam!!!
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
tu kolega ma chyba rację też słyszałem że winny jest akumulator (za mała pojemność ) lub słabo ładujący alternator . Akumulator mam nowy 100am/h więc pozostaje alternator pojadę go sprawdzićwindykatorek pisze:zamały akumulator , za małe ładowanie spawdz ładowanie po włączeniu grzałki
Aktualnie E220 T CDI AVANGARDE ASB 2002r
Poprzednio OKO E240 V6 1998.
a także świeży nabytek mojej małżonki
A 170 CDI 2001r ELEGANCE biała perła
Oraz TATY 190D 1988r nadal z nami i E270 CDI
AVANGARDE 2003r
Poprzednio OKO E240 V6 1998.
a także świeży nabytek mojej małżonki
A 170 CDI 2001r ELEGANCE biała perła
Oraz TATY 190D 1988r nadal z nami i E270 CDI
AVANGARDE 2003r
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości