Wibracje przy hamowaniu wymienione tarcze, tylne sprężyny
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Oj luz musi być w W210.Wyczuwalny.Jak go nie będzie, to narobisz Sobie szkód.lucas_ka pisze:Winą moze być łożysko które nawet nie musi mieć luzu wyczówalnego ręką.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Chodziło mi oto że nie musi być na pierwszy rzut "oka" niczego co wskazywałoby na uszkodzenie łozyska.
Sam to przerabiałem z tym że w w203. Łożysko o.k, nie buczało nie szumiało. Ale podczas krecenia kołem wyczówalne było jak łożysko co chwile chwyta, delikatnie sie blokuje. Przy hamowaniu na tyle sie to przenosiło że drgania były wyczówalne na samochodzie.
Sam to przerabiałem z tym że w w203. Łożysko o.k, nie buczało nie szumiało. Ale podczas krecenia kołem wyczówalne było jak łożysko co chwile chwyta, delikatnie sie blokuje. Przy hamowaniu na tyle sie to przenosiło że drgania były wyczówalne na samochodzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości