UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum




Poprzedni temat «» Następny temat
Wibracje przy hamowaniu wymienione tarcze, tylne sprężyny
Autor Wiadomość
manmark 

Auto: E200 1996
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 10
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-08-03, 12:28   Wibracje przy hamowaniu wymienione tarcze, tylne sprężyny

Auto wpada w wibracje przy hamowaniu, wymienione tarcze przód tył z klockami, tylne sprężyny i remont zawieszenia (tuleje, wahacze,końcówki).
Szczególnie wibracje, trzęsienie czuć podczas hamowania z większej prędkości 120-140 km, samochód cały się trzęsie, jednak nie ma bicia kierownicy, jest uczucie jakby się jechało po twardych, nierównych torach kolejowych. Może to być awaria pompy hamulcowej, która nierówno podaje ciśnienia lub ABS-u ? A może poduszki pod tylnym sprężynami w tylnym zawieszeniu?
  
 
     
mesio14 
VIP


Pomógł: 71 razy
Wiek: 63
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 3448
Skąd: pleszew
Wysłany: 2011-08-03, 12:48   

Najpierw poczytaj troszkę REGULAMIN dużo się dowiesz :mrgreen:
_________________
E 270 CDI 2000r, lift, manual
 
 
     
tonidriver 
VIP


Auto: Passat B5
Pomógł: 105 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 6013
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-08-03, 13:41   

Ban autorowi.

ps. do wymiany tylne tarcze hamulcowe.
_________________
VW 1.6
 
     
manmark 

Auto: E200 1996
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 10
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-08-03, 13:50   

tarcze tył wymienione tak jak pisałem wyżej
_________________
E 200 benzyna+gaz 1996 r. manualna
 
     
allias 
Doradca


Auto: W210 320CDI
Pomógł: 106 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 1441
Skąd: Szczecin/Leeds
Wysłany: 2011-08-03, 13:52   

Wyczysc pozadnie zaciski i je nasmaruj. Jesli klocek/tarcza sie troche zacina to bedziesz mial wibracje.
_________________
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
 
     
wasiliew 
Doradca VIP


Auto: E200T 1997
Pomógł: 279 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 3456
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-08-03, 17:50   

manmark napisał/a:
tarcze tył wymienione tak jak pisałem wyżej


Jakiej firmy?
_________________
W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.



Cześć Gość (Oo\==/oO)
 
     
noc 
Doradca VIP


Auto: MB
Pomógł: 767 razy
Wiek: 102
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 7812
Skąd: Sypialnia stolicy
Wysłany: 2011-08-03, 17:54   

Tarcze do wymiany, bez względu na to czy nowe czy stare.Ewentualnie "niechlujny montaż"
nieoczyszczona piasta itd.Nawet na tak (głupiej) robocie trzeba się znać.
Ziarnko piasku - bicie tarczy. :-P
_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes.
S210 320CDI 00'
WDB2102261B135709, rdza-suvenir, Helmut włożył co mógł, ja resztę i serce.
.
Nie wszystkim jestem w stanie pomóc.
Niektórym nie, innych przegapię.
.
 
     
bifil 
VIP


Auto: E200 2001
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 89
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2011-08-05, 22:54   

Sprawdź sobie zaciski. U mnie powodem bicia przy hamowaniu był..... skorodowany cilinderek w zacisku który nie wysywał się, przez co nierównomiernie dociskało klocki hamulcowe do tarczy.
_________________
E200 Kompressor ELEGANCE 2001r
 
     
devil_inside 

Auto: E300TD
Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 872
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-08-07, 10:23   

A może najprostsze rozwiązanie - wyważyć koła? Czasem jedna dzióra w drodze wystarczy..
 
     
seburaj 


Auto: E290
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 677
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2011-08-08, 17:16   

co wystarczy ? :shock:
_________________
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
 
     
allias 
Doradca


Auto: W210 320CDI
Pomógł: 106 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 1441
Skąd: Szczecin/Leeds
Wysłany: 2011-08-08, 17:39   

seburaj napisał/a:
co wystarczy ? :shock:


....zeby zgubic odwaznik albo uszkodzic kolo/opone na tyle zeby "wybila sie z balansu".
_________________
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
 
     
kemor79 
VIP


Auto: mercedes e230
Pomógł: 12 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 541
Skąd: Koczała / Edinburgh
Wysłany: 2011-08-08, 20:49   

ja wymieniłem tarcze i klocki p/t ATE wywarzyłem koła i dalej lekko trzęsło kierą( zawieszenie stan idealny -robione kompleksowo wcześniej) jaki byłem wku....ny ,nie wiedziałem do czego tu jeszcze się przyczepić,aż przez przypadek z innym kolegą pojechałem do innego mechanika i powiedziałem mu co jest z moim autem ,a on zaczął sie przechwalać że jego wyważarka jest najlepsza bo ustawia ją jakiś mistrz itp. mówił żebym przyjechał i on mi wyważy jeszcze raz ,tak też zrobiłem ,po wyjechaniu z jego warsztatu autko nawet niedrgnie i prowadzi się idealnie :-D
_________________
mercedes E 230 classic 97 sedan

WDB 210037 2A 445407 7
 
     
ufoludek 

Auto: e3001996
Pomógł: 1 raz
Wiek: 63
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 28
Skąd: katowice
Wysłany: 2011-08-08, 22:22   wibracje przy hamowaniu.

Witam Wszystkich na forum.U mnie kiedyś w scorpio powodem wibracji była tarcza hamulcowa/nowa firmy ATE/.Tarcza miała różną grubość na obwodzie.Po przetoczeniu było dobrze.
 
 
     
qoompel 
Doradca


Auto: E300TDT 1997
Pomógł: 186 razy
Wiek: 93
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 3542
Skąd: Chrząszczyrzewoszyce
Wysłany: 2011-08-09, 08:39   

ufoludek napisał/a:
w scorpio powodem wibracji była tarcza hamulcowa/nowa firmy ATE/.Tarcza miała różną grubość na obwodzie.Po przetoczeniu było dobrze.
Ja bym nie przetaczał, tylko rzucił nią w tego, który mi sprzedał...
_________________
Jestem na Forum z przerwami... <płacze_z_bezradności>
 
     
Mariusz 


Auto: E220CDI- był
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 708
Skąd: Konin
Wysłany: 2011-11-25, 11:41   

U mnie od jakiegoś czasu jest podobnie, gdy wciskam hamulec czuje jakby koło miało jakieś wybrzuszenie na gumie takie dziwne bicie. Myślałem że to wina opon ale po zmianie całego zestawu z felgami na zimowe jest to samo. Dzieje sie to od jakiegos miesiąca. Nowe tarcze na przodzie i klocki wymieniane były ale ponad rok temu. Co może być przyczyną takiego bicia? Wydaje mi się że bicie jest z przednich kół lub jednego koła.
_________________
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


części mercedes





naprawa turbosprężarek warszawa

Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa