Strona 5 z 5

: 12 lip 2011, o 18:53
autor: silveruser
noc pisze:Utrzymanie na przyzwoitym poziomie takiego auta, to dodatkowo ~ 20-30 rocznie.
Kto nie wierzy niech kupi.Paliwa nie wliczyłem. :-P
dzieki za informacje! i wiem, jestem tego swiadom ;(

co do paliwa to przy 740 ktora pali 18-20 w miescie nic mi duzej roznicy nie zrobi. v90 mimo bycia N/A tez pali ile wlejesz.

jako ze e55 narazie brak (w sumie jest jeden z 2KY na eBay z lpg cena poczatkowa 5k + minimalna jaka tam sobie wymyslil - na wstepie o 1.5k za duzo), szukam budy od SLK 450/500. Tak, jest to zgola inny plan, takim na market nie pojade zakupow zrobic - ale szkoda mi mojej 740 na upalanie a zakupy moge wozic v90 od biedy. Do tego kobieta naburmuszona, kupel z ktorym bedziemy te auto przygotowywac niecierpliwy jak by okres mial...

licze ze ta 126 aliasa bedzie 2 drzwiowa :mrgreen:

: 12 lip 2011, o 19:08
autor: noc
Mam kilkudziesięciu klientów z AMG, BRABUS, LORISNER, ADR, ATR itp.
Część z nich utrzymuje damy w stanie oryginalnym.Niestety są i tacy, których auta schodzą (na psy).
Ci pierwsi są szanowani i wiąże się to nawet z cenami usług (niższe). :-P

: 14 wrz 2011, o 13:39
autor: tooFATtoDRIVE
noc pisze:Ci pierwsi są szanowani i wiąże się to nawet z cenami usług (niższe). :-P
Godne podziwu :)

: 15 wrz 2011, o 09:14
autor: noc
W aucie zadbanym, czystym, każda praca jest przyjemna i krócej trwa.
W aucie gdzie pod pokrywą oleju i piachu można się tylko domyślać części czy śruby, a narzędzia i ręce co chwila trzeba myć nie jest miło.