obniżyć spalanie 2.9 turbodiesel automat
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
Rysiek, wlasnie.ale teraz pali.po przestawieniu bylo z tym kiepsko ale teraz jest coraz lepiej.Dlaczego tak?czy to sie wypala powoli?z rana zapalil ale uruchamialem go okolo poludnia i bylo okolo 13 st.Ale chyba jezdzi tak samo?Po warszawie w mega korkach z normalna a nawet dynamiczna jazda wzial okolo 9.7 l/100km.To chyba niezle
[ Dodano: 2011-10-02, 04:44 ]
Spalanie spada.Jezdze normalnie tylko na taxi i z kogutem to tez inne wyniki ale pali okolo 8,5-9,0.W korkach makabrycznych okolo 9-10.Przy ostrej jezdzie i sporo mega korkow na klimie okolo 10,5.Niestety w trase nie bylo mi dane jechac :-( ale to spalanie jest moim zdaniem juz bardzo w porzadku a nawet bym powiedzial ze malo pali biorac pod uwage pojemnosc i mase
[ Dodano: 2011-11-22, 03:10 ]
dziwnie mi dymi na bialo po odpaleniu jak daje gaz.Lekko oslabl.Moze ktos wie jak powinna byc dawka na pompie ustawiona?
[ Dodano: 2011-10-02, 04:44 ]
Spalanie spada.Jezdze normalnie tylko na taxi i z kogutem to tez inne wyniki ale pali okolo 8,5-9,0.W korkach makabrycznych okolo 9-10.Przy ostrej jezdzie i sporo mega korkow na klimie okolo 10,5.Niestety w trase nie bylo mi dane jechac :-( ale to spalanie jest moim zdaniem juz bardzo w porzadku a nawet bym powiedzial ze malo pali biorac pod uwage pojemnosc i mase
[ Dodano: 2011-11-22, 03:10 ]
dziwnie mi dymi na bialo po odpaleniu jak daje gaz.Lekko oslabl.Moze ktos wie jak powinna byc dawka na pompie ustawiona?
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
Normalnie jestem w szoku. Wczoraj ganiałem na trasie Białystok -Warszawa. Pojeździłem pozałatwiałem sprawy w stolicy, potem do Białegotosku. Pogoda do d..y, snieg, ślisko. Jazda odcinkami 140, odcinkami 70 km/h, ogólnie niezbyt ekonomiczna.
Przed wyjazdem auto zatankowane pod korek. Po powrocie również pod korek. Spalanie wyszło równo 6.0
Normalnie nie mogłem uwierzyć że prawie 3 liry, jazda do ekonomiczniejszych nie należała, spalanie masakrycznie małe....super...
No chyba że to normalne w tym silniku..
Przed wyjazdem auto zatankowane pod korek. Po powrocie również pod korek. Spalanie wyszło równo 6.0
Normalnie nie mogłem uwierzyć że prawie 3 liry, jazda do ekonomiczniejszych nie należała, spalanie masakrycznie małe....super...
No chyba że to normalne w tym silniku..
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
Więc u mnie jest oki.Nie dymi wcale.Pali w normie przy normalnej jezdzie około 9,5-10l.Oleju nie bierze wcale.Podejrzewam że coś było nie halo z którymś czujnikiem.Czy to możliwe?Przepływka jakiś zamiennik ciągle ta sama
[ Dodano: 2012-03-13, 05:03 ]
A czy za mała dawka paliwa ustawiona ma wpływ na spalanie?A jaka w ogóle powinna być?
[ Dodano: 2012-03-13, 05:03 ]
A czy za mała dawka paliwa ustawiona ma wpływ na spalanie?A jaka w ogóle powinna być?
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- greengrass
- Posty: 11
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:20
- Lokalizacja: Śląsk
Jeden ma automat, drugi manual, jeden ma sedana drugi kombi, jeden miał grzebane w pompie drugi nie, jeden ma laczki 245 drugi 205, jednemu pali w trasie 8 drugiemu 6. Żeby obniżyć spalanie to trzeba przeanalizować czynniki które na nie wpływają(czesciowo napisane powyżej). Sprawa prosta. Przyjdzie wiosna to zarezerwować sobie wolną sobotę. Kupić czteropaka i płyn do mycia mocno zabrudzonych silników. Wyczyścić cały EGR, kolektor dolotowy i przewody od turbo plus wymiana filtra powietrza. Lepsze zbieranie auta i niższe spalanie niemal gwarantowane. Auto w końcu oddycha pełnymi płucami a nie jak przez słomkę.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
No też tak z ciekawości wlazłem i czytam...
Myślałem że 290TD pali sporo mniej od 300TD która znana jest ze swojego opilstwa ale nic podobnego. Zważywszy jeszcze na fakt mocy 129KM vs. 177KM.
Obiło mi się o uszy że 2.9 średnio ok 6,5L palą ale z tego co tu piszecie - bzdury opowiadają...
A z 300TD bez problemu można 200KM wydłubać i ... nadal pali tyle samo...
Myślałem że 290TD pali sporo mniej od 300TD która znana jest ze swojego opilstwa ale nic podobnego. Zważywszy jeszcze na fakt mocy 129KM vs. 177KM.
Obiło mi się o uszy że 2.9 średnio ok 6,5L palą ale z tego co tu piszecie - bzdury opowiadają...
A z 300TD bez problemu można 200KM wydłubać i ... nadal pali tyle samo...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Czyli wychodzi na to że jedyną alternatywą z diesli (montowanych w W210) na dzisiejsze czasy i CENY... to
220CDI i ew. 270CDI
220CDI i ew. 270CDI
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości