Centralny zamek
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Centralny zamek
Witam,
Mam pytanie odnośnie centralnego zamka w E320 (W210). Po otwarciu drzwi z pilota czy też z przycisku w kabinie zawsze słychać syczenie w drzwiach kierowcy w okolicach zamka, zamek otiwera i zamyka sie błyskawicznie we wszystkich drzwiach, włączajc w to drzwi kierowcy, natomiast w bagażniku otwiera się dopiero gry syczenie w drzwiach kierowcy ustaje - dopiero wtedy bagażnik otwiera się po wciśnięciu guzika na pilocie lub konsoli. Czasem syczenie zajmuje około minuty czasem kilka sekund. Zdejmowałem boczek na drzwiach kierowcy, rurka która idzie do zamka nie miała żadnych przecięć czy nieszczelności, próbowałem wtedy też otworzyc zamknać zamke i nie mogę zlokalizować miejsca gdzie powietrze by było zasysane. Co to może być i jak się za to zabrać, przy okazji byłbym wdzięczny gdyby ktoś miał dokładny schemat elektryczny i pneumatyczny centralnego zamka w tym modelu.
Adam-Charlie
MODEDIT: Nie piszemy tematów w kategoriach głównych! Jako że jesteś nowy to przenosze - następny usunę!
Mam pytanie odnośnie centralnego zamka w E320 (W210). Po otwarciu drzwi z pilota czy też z przycisku w kabinie zawsze słychać syczenie w drzwiach kierowcy w okolicach zamka, zamek otiwera i zamyka sie błyskawicznie we wszystkich drzwiach, włączajc w to drzwi kierowcy, natomiast w bagażniku otwiera się dopiero gry syczenie w drzwiach kierowcy ustaje - dopiero wtedy bagażnik otwiera się po wciśnięciu guzika na pilocie lub konsoli. Czasem syczenie zajmuje około minuty czasem kilka sekund. Zdejmowałem boczek na drzwiach kierowcy, rurka która idzie do zamka nie miała żadnych przecięć czy nieszczelności, próbowałem wtedy też otworzyc zamknać zamke i nie mogę zlokalizować miejsca gdzie powietrze by było zasysane. Co to może być i jak się za to zabrać, przy okazji byłbym wdzięczny gdyby ktoś miał dokładny schemat elektryczny i pneumatyczny centralnego zamka w tym modelu.
Adam-Charlie
MODEDIT: Nie piszemy tematów w kategoriach głównych! Jako że jesteś nowy to przenosze - następny usunę!
Ostatnio zmieniony 23 paź 2008, o 19:39 przez adam-charlie, łącznie zmieniany 1 raz.
Witaj , prawdopodobnie jest uszkodzony sam siłownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy . Przestaje syczeć dopiero gdy siłownik dojdzie do swojego położenia i przełączy styk w wyłączniku . Napraw to w miarę szybko , bo pompka podciśnienia ma wydłużony czas pracy i może z czasem też się uszkodzić . Może nieszczelność jest na samej złączce do siłownika , lub gumowej przelotce łączącej drzwi z nadwoziem - wewnątrz rurek w zależności czy zamykamy czy otwieramy centralem wytwarzane jest podciśnienie lub ciśnienie powietrza .
Poniżej znajdziesz linki do stron ze schematami centralnego zamka pneumatyczny i elektryczny (elektryczny jest do rocznika 1997 czyli przed liftem ) .
-Schemat pneumatyczny
-Schemat elektryczny
Pzdr.
Poniżej znajdziesz linki do stron ze schematami centralnego zamka pneumatyczny i elektryczny (elektryczny jest do rocznika 1997 czyli przed liftem ) .
-Schemat pneumatyczny
-Schemat elektryczny
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Przedmówca ma rację mebrana gumowa w siłowniku drzwi może być
dziurawa.Możesz to sprawdzić na dwa proste sposoby.
1. Odłącz przewód od siłownika i zaślep przewód,po czym
uruchom centralny zamek jeżeli pompa CZ będzie pracowała krótko
to znalazłeś problem.Jeżeli nie pomogło problem jest w innym miejscu.
2. Postaraj Się jakąś rurką podłączyć do siłownika.Wyssij powietrze,a
potem język przytknij do wylotu Twojej rurki.Powinno być wyczuwalne
przez dłuższą chwilę podciśnienie.Bardzo nie higienicznie-niestety.
Jeżeli go nie będzie siłownik szmelc,jeżeli będzie szukasz dalej.
Najczęściej 90/100 siłownik wlewu paliwa.
Nie naprawisz to w gorący dzień poczujesz "smrodzik" i (żegnaj w najlepszym
razie pompko CZ w najgorszym tylna kanapo).
dziurawa.Możesz to sprawdzić na dwa proste sposoby.
1. Odłącz przewód od siłownika i zaślep przewód,po czym
uruchom centralny zamek jeżeli pompa CZ będzie pracowała krótko
to znalazłeś problem.Jeżeli nie pomogło problem jest w innym miejscu.
2. Postaraj Się jakąś rurką podłączyć do siłownika.Wyssij powietrze,a
potem język przytknij do wylotu Twojej rurki.Powinno być wyczuwalne
przez dłuższą chwilę podciśnienie.Bardzo nie higienicznie-niestety.
Jeżeli go nie będzie siłownik szmelc,jeżeli będzie szukasz dalej.
Najczęściej 90/100 siłownik wlewu paliwa.
Nie naprawisz to w gorący dzień poczujesz "smrodzik" i (żegnaj w najlepszym
razie pompko CZ w najgorszym tylna kanapo).
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości