Powietrze w przewodach paliwowych

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

no u mnie w 2,7 tez czasami sa babelki i jakas piana sie pojawia :kwasny:
ale ogolnie silnik daje rade
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Dawanie sobie rady bedzie do czasu. Moze tego nie zauwazasz, ale silnik zawsze traci pare kM jak dostaje powietrze zamiast paliwa.
Zaparkuj kiedys auto z nosem pod gorke na pare godzin i zobacz jak potem odpali.
Awatar użytkownika
neonblue
Posty: 915
Rejestracja: 4 cze 2008, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: neonblue »

Kajtek1, a sprawdze z czystej ciekawosci, bo mam tak za czasmi trzeba sek dwie dluzej pokrecic aby zaskoczyl a czasami od razu zalapie.
Alfa 159 Sportwagon 2.4jtdm 2008
Jeep Grand Cherokee 2.7crd 2002
Luki..:)
Posty: 21
Rejestracja: 8 wrz 2013, o 12:38
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Luki..:) »

Witam u mnie przy dodawaniu gazu pojawiają się pęcherzyki na przewodzie wychodzacym z filtra..jakie mogą być przyczyny?

[ Dodano: 2014-03-02, 13:35 ]
Odpala normalnie jakiś nierówności w pracy silnika nie zauważyłem :|
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

jak ci się nic nie dzieje z tym to zostaw. ja wymieniłem wszystko a i tak coś tam zawsze jest ;D oprócz podgrzewacza ;)
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Ktorego filtra?
Gdzies tu wstawialem rysunek z obiegiem paliwa, wiec podanie numeru powino duzo wyjasnic. oring na prefitrze jest czesto przeoczony. Groszowa sprawa.
Ostatnio zmieniony 2 mar 2014, o 18:30 przez Kajtek1, łącznie zmieniany 2 razy.
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

na filtrze też zmieniałem ;)
Luki..:)
Posty: 21
Rejestracja: 8 wrz 2013, o 12:38
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Luki..:) »

ja mam tylko jeden filtr:)diesel:)ale teraz jak dokręciłem kluczem filtr jak by ustało:)ja wymieniłem tylko te "powroty"przy wtryskach bo wyglądały na zmęczone a to groszowa sprawa..oring tez wymieniłem na filtrze niedawno bo przy zmianie filtra tego nie zrobiłem:)
zygmunt
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2014, o 19:36
Lokalizacja: Bournemouth

Post autor: zygmunt »

Teraz ja mam traki problem ale widze ze cieknie na pompie to chyba zawor odcinajacy taki czrny plastik na pompie gdzies to widzialem na forum ale teraz jak na zlosc nie moge znalezc moze ktos pomoze ?

[ Dodano: 2014-05-14, 20:14 ]
chcialbym sie podzielic wrazeniami z wymiany oringow na :gaszaku: znalazlem na forum jak to zrobic i postepowalem zgodnie z instrukcja wymiana prosta latwa i przyjemne a radosc ze cos mozna samemu naprawic bezcenna dziekuje koledze ktury to napisal niestety niepamietam imienia jeszcze raz dzieki
VIN WDB 2102252A656000
ben gay
Posty: 118
Rejestracja: 24 lip 2010, o 11:29
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: ben gay »

witam może ktoś pomoże w temacie,pojawia mi się powietrze wężyku nr1 od gaszaka do pompy wstępnej nr2 od filtra do gaszaka i nr 4 od pompy do filtra.I nie było by w tym nic dziwnego gdyby auto żle chodziło ,ale objawy są takie że auto chodzi i odpala idealnie tylko jak stanę na wzniesieniu przodem do góry to się zapowietrza i nie mogę odpalić.Wymieniłem:
-oringi na wszystkich przewodach paliwowych
-oringi na śrubie filtra i filtr główny
-oringi dwa na filterku wstępnym
-oringi na gaszaku dwa duże pod kapslami i na styku z pompą
-przewód doprowadzający od grodzi do podgrzewacza
-podgrzewacz sprawdziłem sprężarką zanurzając pod wodą jest ok
-przelewy na wtryskach i przewód od przelewu do filtra
Gdy stanę na wzniesieniu po ok 5-6 godzinach jest bardzo duży problem by odpalić jak godzina lub dwie jest ok.Może ktoś też z tym walczył bo ja już nie mam pomysłów.Może sprawdzić szczelność gaszaka tylko jak? :(

[ Dodano: 2015-09-21, 11:49 ]
koledzy naprawdę nikt nie miał podobnego przypadku bo nie mam już pomysłów

[ Dodano: 2015-09-29, 16:13 ]
Sprawdziłem sprężarką układ niskiego ciśnienia.Wpiąłem się do węża na grodzi i zaślepiłem powrót.Napompowałem ok 2,7 atm.I ku mojemu zdziwieniu wywaliło paliwo oringiem na filtrze wstępnym który wymieniałem.Jak się okazało oring przy montażu musiał mi się podwinąć i leciutko go uszkodziłem.UKŁAD JEST SZCZELNY 2,7 ATM NIE SCHODZI PRZEZ KILKA MIN,ale po odpaleniu powietrze jest widoczne w tych samych przewodach.Powietrze a raczej piana szczególnie widoczna podczas dodawania gazu.Może filtr w zbiorniku zapchany -co myślicie?
W210 300TD 99' AVANTGARDE
WDB2100251A833388
W124 200D 93'(EX)
Marecki90
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2015, o 09:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Marecki90 »

witam, również mam problem z powietrzem. Przyłączam sie do tematu bo zaraz będą pisać o tym żeby z korzystać z opcji szukaj, zamiast faktycznie pomoc.
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

Marecki90, ma Marecki90, być sucho kurde
kruszyntrn
Posty: 2
Rejestracja: 7 maja 2017, o 04:08

Re: Powietrze w przewodach paliwowych

Post autor: kruszyntrn »

Witajcie. Panowie ratujcie posiadam Mietka W210 E 3,2CDI 2001 rok automat kombi. Na zimnym silniku jjakoś tam odpali ale na ciepłym juz nie chce. Zaczęło się wszystko po przegonieniu auta autostrada. Po zgaszeniu silnika juz nie chciał zapalić. Wczoraj zauważyłem bombelki powietrza w przezroczystym wezu idacym z filtra powietrza do pompki.Walczylem wczoraj caly dzien zeby znalesc nieszczelnoc ale niestety poleglem. Prosze o pomoc i z gory za niadziekuje.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości