Powietrze w przewodach paliwowych
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Ktorego filtra?
Gdzies tu wstawialem rysunek z obiegiem paliwa, wiec podanie numeru powino duzo wyjasnic. oring na prefitrze jest czesto przeoczony. Groszowa sprawa.
Gdzies tu wstawialem rysunek z obiegiem paliwa, wiec podanie numeru powino duzo wyjasnic. oring na prefitrze jest czesto przeoczony. Groszowa sprawa.
Ostatnio zmieniony 2 mar 2014, o 18:30 przez Kajtek1, łącznie zmieniany 2 razy.
Teraz ja mam traki problem ale widze ze cieknie na pompie to chyba zawor odcinajacy taki czrny plastik na pompie gdzies to widzialem na forum ale teraz jak na zlosc nie moge znalezc moze ktos pomoze ?
[ Dodano: 2014-05-14, 20:14 ]
chcialbym sie podzielic wrazeniami z wymiany oringow na :gaszaku: znalazlem na forum jak to zrobic i postepowalem zgodnie z instrukcja wymiana prosta latwa i przyjemne a radosc ze cos mozna samemu naprawic bezcenna dziekuje koledze ktury to napisal niestety niepamietam imienia jeszcze raz dzieki
[ Dodano: 2014-05-14, 20:14 ]
chcialbym sie podzielic wrazeniami z wymiany oringow na :gaszaku: znalazlem na forum jak to zrobic i postepowalem zgodnie z instrukcja wymiana prosta latwa i przyjemne a radosc ze cos mozna samemu naprawic bezcenna dziekuje koledze ktury to napisal niestety niepamietam imienia jeszcze raz dzieki
VIN WDB 2102252A656000
witam może ktoś pomoże w temacie,pojawia mi się powietrze wężyku nr1 od gaszaka do pompy wstępnej nr2 od filtra do gaszaka i nr 4 od pompy do filtra.I nie było by w tym nic dziwnego gdyby auto żle chodziło ,ale objawy są takie że auto chodzi i odpala idealnie tylko jak stanę na wzniesieniu przodem do góry to się zapowietrza i nie mogę odpalić.Wymieniłem:
-oringi na wszystkich przewodach paliwowych
-oringi na śrubie filtra i filtr główny
-oringi dwa na filterku wstępnym
-oringi na gaszaku dwa duże pod kapslami i na styku z pompą
-przewód doprowadzający od grodzi do podgrzewacza
-podgrzewacz sprawdziłem sprężarką zanurzając pod wodą jest ok
-przelewy na wtryskach i przewód od przelewu do filtra
Gdy stanę na wzniesieniu po ok 5-6 godzinach jest bardzo duży problem by odpalić jak godzina lub dwie jest ok.Może ktoś też z tym walczył bo ja już nie mam pomysłów.Może sprawdzić szczelność gaszaka tylko jak?
[ Dodano: 2015-09-21, 11:49 ]
koledzy naprawdę nikt nie miał podobnego przypadku bo nie mam już pomysłów
[ Dodano: 2015-09-29, 16:13 ]
Sprawdziłem sprężarką układ niskiego ciśnienia.Wpiąłem się do węża na grodzi i zaślepiłem powrót.Napompowałem ok 2,7 atm.I ku mojemu zdziwieniu wywaliło paliwo oringiem na filtrze wstępnym który wymieniałem.Jak się okazało oring przy montażu musiał mi się podwinąć i leciutko go uszkodziłem.UKŁAD JEST SZCZELNY 2,7 ATM NIE SCHODZI PRZEZ KILKA MIN,ale po odpaleniu powietrze jest widoczne w tych samych przewodach.Powietrze a raczej piana szczególnie widoczna podczas dodawania gazu.Może filtr w zbiorniku zapchany -co myślicie?
-oringi na wszystkich przewodach paliwowych
-oringi na śrubie filtra i filtr główny
-oringi dwa na filterku wstępnym
-oringi na gaszaku dwa duże pod kapslami i na styku z pompą
-przewód doprowadzający od grodzi do podgrzewacza
-podgrzewacz sprawdziłem sprężarką zanurzając pod wodą jest ok
-przelewy na wtryskach i przewód od przelewu do filtra
Gdy stanę na wzniesieniu po ok 5-6 godzinach jest bardzo duży problem by odpalić jak godzina lub dwie jest ok.Może ktoś też z tym walczył bo ja już nie mam pomysłów.Może sprawdzić szczelność gaszaka tylko jak?
[ Dodano: 2015-09-21, 11:49 ]
koledzy naprawdę nikt nie miał podobnego przypadku bo nie mam już pomysłów
[ Dodano: 2015-09-29, 16:13 ]
Sprawdziłem sprężarką układ niskiego ciśnienia.Wpiąłem się do węża na grodzi i zaślepiłem powrót.Napompowałem ok 2,7 atm.I ku mojemu zdziwieniu wywaliło paliwo oringiem na filtrze wstępnym który wymieniałem.Jak się okazało oring przy montażu musiał mi się podwinąć i leciutko go uszkodziłem.UKŁAD JEST SZCZELNY 2,7 ATM NIE SCHODZI PRZEZ KILKA MIN,ale po odpaleniu powietrze jest widoczne w tych samych przewodach.Powietrze a raczej piana szczególnie widoczna podczas dodawania gazu.Może filtr w zbiorniku zapchany -co myślicie?
W210 300TD 99' AVANTGARDE
WDB2100251A833388
W124 200D 93'(EX)
WDB2100251A833388
W124 200D 93'(EX)
witam, również mam problem z powietrzem. Przyłączam sie do tematu bo zaraz będą pisać o tym żeby z korzystać z opcji szukaj, zamiast faktycznie pomoc.
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 04:08
Re: Powietrze w przewodach paliwowych
Witajcie. Panowie ratujcie posiadam Mietka W210 E 3,2CDI 2001 rok automat kombi. Na zimnym silniku jjakoś tam odpali ale na ciepłym juz nie chce. Zaczęło się wszystko po przegonieniu auta autostrada. Po zgaszeniu silnika juz nie chciał zapalić. Wczoraj zauważyłem bombelki powietrza w przezroczystym wezu idacym z filtra powietrza do pompki.Walczylem wczoraj caly dzien zeby znalesc nieszczelnoc ale niestety poleglem. Prosze o pomoc i z gory za niadziekuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości