Powietrze w przewodach paliwowych
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
Witam
Odświeżę temat.Mam powietrze w przewodach paliwowych i cofa się do podgrzewacza na postoju.Filtr paliwa ma tylko polowę paliwa.Chodzi o wężyki do filtra od podgrzewacza i od filtra do pompy.Oringi wymienione jak i przewód doprowadzający od grodzi do podgrzewacza i tam nie ma powietrza.Również wymienialem przelewy na wtryskach.Czy To pogrzewacz paliwa?A i filtr również wymienialem.Czy w moim silniku na śrubę do filtra idą oba oringi?
Odświeżę temat.Mam powietrze w przewodach paliwowych i cofa się do podgrzewacza na postoju.Filtr paliwa ma tylko polowę paliwa.Chodzi o wężyki do filtra od podgrzewacza i od filtra do pompy.Oringi wymienione jak i przewód doprowadzający od grodzi do podgrzewacza i tam nie ma powietrza.Również wymienialem przelewy na wtryskach.Czy To pogrzewacz paliwa?A i filtr również wymienialem.Czy w moim silniku na śrubę do filtra idą oba oringi?
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
Nie sledzilem przeszlosci tego tematu, ale zalaczam obieg paliwa w 3-litrowym silniku.
Te wezyki sa przezroczyste z pewnego powodu. Jesli nie sa juz przezroczyste ze wzgledu na wiek to juz wiesz gdzie problem sie zaczyna.
Komplet 5 wezykow w USA kosztuje ok $70 podczas gdy podlaczenie auta do komputera u dealera $150.
Dlatego ja zawsze zalecam wymiane calego kompletu wezykow ktore przychodza z oringami na nich. Skipnalem ten od podgrzewacza i na razie on nie sprawia klopotu na 15-letnich silnikach.
Robota za drugim razem zajmuje mniej niz godzine jak umyjesz silnik wczesniej.
Nie zapominiec o oringu na zaworze odcinajacym
Te wezyki sa przezroczyste z pewnego powodu. Jesli nie sa juz przezroczyste ze wzgledu na wiek to juz wiesz gdzie problem sie zaczyna.
Komplet 5 wezykow w USA kosztuje ok $70 podczas gdy podlaczenie auta do komputera u dealera $150.
Dlatego ja zawsze zalecam wymiane calego kompletu wezykow ktore przychodza z oringami na nich. Skipnalem ten od podgrzewacza i na razie on nie sprawia klopotu na 15-letnich silnikach.
Robota za drugim razem zajmuje mniej niz godzine jak umyjesz silnik wczesniej.
Nie zapominiec o oringu na zaworze odcinajacym
Kajtek1 pisze:Komplet 5 wezykow w USA kosztuje ok $70 podczas gdy podlaczenie auta do komputera u dealera $150.
Sugerujesz koledze że ma wężyki sprowadzić z USA
Kajtek1 Wydaje mi się że mało kogo obchodzi ile co kosztuje w Stanach bo tu jest Polska
.Możesz zamówić wszystkie jako komplet lub pojedynczo koszt ok 200zł.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Ja problem . My wiemy że Hamerykańskie jest najlepsze ,Tylko po jakiego grzyba sprowadzać coś ze Stanów jak u nas jest to samo.Jeśli cena była by o połowę niższa to tak ale w tym przypadku to ni ma sensu.
No chyba ze dla szpanu Hamerykańskie wężyki.
No chyba ze dla szpanu Hamerykańskie wężyki.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Powinienie wiedziec ze Mercedes to Niemiecka marka.
Przy globalnej ekonomi ceny maja bardzo dziwne relacje.
Dlaczego Niemieckie czesci kosztuja w USA polowe tego co w Niemczech?
Szczerze g.. mnie to obchodzi. Kupowalem czesci do Mercedesa z Serbii i byla to bardzo dobra transakcja.
Przy globalnej ekonomi ceny maja bardzo dziwne relacje.
Dlaczego Niemieckie czesci kosztuja w USA polowe tego co w Niemczech?
Szczerze g.. mnie to obchodzi. Kupowalem czesci do Mercedesa z Serbii i byla to bardzo dobra transakcja.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2013, o 18:08 przez Kajtek1, łącznie zmieniany 1 raz.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
Ważne żeby węzyki byly oryginalne i szczelne.A po co mi Hamerykańskie.A podgrzewacz?Może tu problem.Dzisiaj z tym walczylem ale ogólnie chyba poprawilem.Tzreba bylo wyczyścić i dobrze dokręcić.A może ktoś ma sprawny podgrzewacz na zbyciu bo chyba u mnie puszcza zarór zwrotny
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 11 gru 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wołomin
Po co takie głupoty nie mające nic wspólnego z tematem.Powodem był podgrzewacz paliwa.Oczyszczenie dokładne go.Wyjęcie uszczelki.Założenie odwrotnie Uszczelki podgrzewacza dokręcenie na opór i znowy przełożenie do pierwotnego stanu i porządne dokręcenie.Zero powietrza.Po całej nocy jazdy jeszcze zobaczę czy paliwo się nie będzie cofać ale ogólnie wielka poprawa.Polecam
[ Dodano: 2013-07-18, 15:29 ]
A co to jest filterek wstępny i gdzie on jest
[ Dodano: 2013-07-18, 15:29 ]
A co to jest filterek wstępny i gdzie on jest
WDB2102171A677897 S210'98 2.9 TD ELEGANCE.Grzane fotele przod , klimatronik.
Kajtek1 pisze:Filter wstepny to taka siateczka wielkosci malego palca wsunielta po lewej stronie glownego filtra.
Czesto da sie go oczyszcic bez wymiany, ale daj nowy oring.
W 2,9TD nie ma takiego filterka jest w 300 TD.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
W 210 - nie, ale w innych - tak (np. sprinter)Kajtek1 pisze:Sorry. 2.9 nigdy nie dojechal na ta strone Oceanu
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 49 gości