Powietrze w przewodach paliwowych

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
joker
Posty: 777
Rejestracja: 2 sty 2012, o 17:40
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: joker »

Przy wymianie filtra wymień przewody paliwowe, powinno pomóc ;)
W210 sedan czarna perła ;)
Elegance z beżowym środkiem ;)
WDB2100041A669204
Miko126
Posty: 105
Rejestracja: 28 lut 2011, o 16:12
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Miko126 »

Panowie, otóż w moim 2.9TD w przewodach pojawiały się bąbelki, pomyślałem wymienię przewód od podgrzewacza do filtra razem z oringami i zobaczę stan samego podgrzewacza. Jednak jak to mówią "gówna się nie tyka", po robocie auto przestało odpalać, teraz muszę kręcić z gazem w podłodze i martwię się o rozrusznik. Męczę się już z tym 4 dni, wymieniłem wężyki przelewów, doprowadzenie do filtra, z filtra do pompy i oringi przy filtrze i podgrzewaczu. Naprawdę nie mam już pomysłów... Wcześniej auto odpalało na pierwsze zakręcenie rozrusznikiem.

[ Dodano: 2012-07-18, 13:58 ]
P.S. Czy podałby mi ktoś numery oringów przy pompie i podgrzewaczu? Bo jak sam sprawdzam, to mi nie wyświetla numerów
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

W górnym lewym rogu pozycja 179 i 206.
Nr 179 - A 601 997 03 45 .SEAL RING 002 szt
Nr 206 - A 601 997 04 45 .SEAL RING 001 szt
Załączniki
FUEL FILTER LINES AND THERMOSTAT.gif
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Miko126
Posty: 105
Rejestracja: 28 lut 2011, o 16:12
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Miko126 »

Dzięki bardzo, plus dla Ciebie, widziałem ten schemat, ale u mnie nie było tabeli z częściami.
Może ktoś zapoda jakimś pomysłem? Założyłem zaworek jednostronny na wężu od filtra do pompy, niestety to nic nie zmieniło...
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889
Awatar użytkownika
AntekMesio
Posty: 28
Rejestracja: 16 lip 2012, o 12:40
Lokalizacja: Wawa

Post autor: AntekMesio »

Witam!!! Co prawda nie w Mesiu ale w Jeepie TD dopiero po założeniu zaworków na dwóch wężykach zaczął ładnie rano odpalać więc może lepiej kupić zaworek za 15 PLN niż szukac igły w stogu siana. PS. Jeep już rok na zaworkach lata więc sposób nie do końca doraźny. :)
Miko126
Posty: 105
Rejestracja: 28 lut 2011, o 16:12
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Miko126 »

Szczerze to założenie zaworka nic nie zmienia, próbowałem z i bez i szukałem jakiejkolwiek różnicy, a takowej nie ma. Jednak znalazłem inny defekt, na przelewie 1-go wtrysku wężyk zaślepiony ciągle mi przecieka, założyłem już go chyba 4-ty raz, próbowałem zaślepiać różnymi śrubkami i zmieniłem podkładki przelewu, teraz pytanie. Czy zapowietrzenie przelewu może powodować moją dolegliwość?
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889
glinek21
Posty: 47
Rejestracja: 27 sty 2011, o 18:16
Lokalizacja: dębica

Post autor: glinek21 »

Zaloz zaworek na wezu od grodzi do podgrzewacza, wtedy paliwo nie bedzie sie cofac.
Mercedes E-klass 220D 95km.
1997 r prod.
przebieg 242 tys. km
WDB2100041A360146
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

Ja u siebie teraz wymieniłem filtr paliwa i oringi na przewodach. Niestety powietrze jest dalej zauważalne od filtra do pompy. Od podgrzewacza do filtra nic tam nie dostrzegłem.

Wymienić przewody?
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Miko126, Cały przelew skieruj do jakiegoś plastykowego kanisterka, a drugą stronę zaślep i zobacz co się dzieje. Jak będzie ok to wiadomo, jak nie pomoże to przyjrzałbym się wtryskiwaczowi.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
dzwilu
VIP
Posty: 542
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dzwilu »

ralfi89 pisze:Ja u siebie teraz wymieniłem filtr paliwa i oringi na przewodach. Niestety powietrze jest dalej zauważalne od filtra do pompy. Od podgrzewacza do filtra nic tam nie dostrzegłem.

Wymienić przewody?
Mam ten sam problem,tylko pytanie w czym mi to przeszkadza? troszkę mi zafalują obroty po odpaleniu i to wszystko.
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

W mojej Merc. po zgaszeniu silnika cofa sie paliwo na odcinku podgrzewacz - filterek wstepny i widac pusta przestrzen w wezyku okolo 2cm., ale w niczym to nie przeszkadza i przestalem zajmowac sie ta sprawa ;)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
exeresis
Posty: 444
Rejestracja: 8 lut 2013, o 09:13
Lokalizacja: WueM / Mazowieckie

Post autor: exeresis »

kmtaxi pisze:W górnym lewym rogu pozycja 179 i 206.
Nr 179 - A 601 997 03 45 .SEAL RING 002 szt
Nr 206 - A 601 997 04 45 .SEAL RING 001 szt
Dziś byłem w sklepie i nie mają tych oringów, Panowie gdzie je kupić?

[ Dodano: 2013-03-01, 16:25 ]
w wężu nr 167 jest powietrze, tak jakby paliwo stamtąd uciekało (zauważyłem przy zgaszonym samochodzie).
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

W sklepie gdzie mają łożyska i oringi , kupisz za grosze , bodajże 30 gr. szt. trzymają dłużej niż te drogie z ASO
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
exeresis
Posty: 444
Rejestracja: 8 lut 2013, o 09:13
Lokalizacja: WueM / Mazowieckie

Post autor: exeresis »

mesio14, w tym przewodzie nie powinno być powietrza? Raczej na pewno..
Czyli muszę je najpierw wymontować ;/
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19

EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Niestety Kolega ma rację.Wyroby gumowe MB są coraz gorsze.

Tak jakby były opracowywane na czas działania.Co 2-3 lata wymiana.
Kiedyś tego nie było.Były omalże wieczne.Można podejrzewać celowe działanie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości