Powietrze w przewodach paliwowych
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Panowie, otóż w moim 2.9TD w przewodach pojawiały się bąbelki, pomyślałem wymienię przewód od podgrzewacza do filtra razem z oringami i zobaczę stan samego podgrzewacza. Jednak jak to mówią "gówna się nie tyka", po robocie auto przestało odpalać, teraz muszę kręcić z gazem w podłodze i martwię się o rozrusznik. Męczę się już z tym 4 dni, wymieniłem wężyki przelewów, doprowadzenie do filtra, z filtra do pompy i oringi przy filtrze i podgrzewaczu. Naprawdę nie mam już pomysłów... Wcześniej auto odpalało na pierwsze zakręcenie rozrusznikiem.
[ Dodano: 2012-07-18, 13:58 ]
P.S. Czy podałby mi ktoś numery oringów przy pompie i podgrzewaczu? Bo jak sam sprawdzam, to mi nie wyświetla numerów
[ Dodano: 2012-07-18, 13:58 ]
P.S. Czy podałby mi ktoś numery oringów przy pompie i podgrzewaczu? Bo jak sam sprawdzam, to mi nie wyświetla numerów
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889
WDB2102171A477889
- AntekMesio
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 12:40
- Lokalizacja: Wawa
Szczerze to założenie zaworka nic nie zmienia, próbowałem z i bez i szukałem jakiejkolwiek różnicy, a takowej nie ma. Jednak znalazłem inny defekt, na przelewie 1-go wtrysku wężyk zaślepiony ciągle mi przecieka, założyłem już go chyba 4-ty raz, próbowałem zaślepiać różnymi śrubkami i zmieniłem podkładki przelewu, teraz pytanie. Czy zapowietrzenie przelewu może powodować moją dolegliwość?
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889
WDB2102171A477889
Mam ten sam problem,tylko pytanie w czym mi to przeszkadza? troszkę mi zafalują obroty po odpaleniu i to wszystko.ralfi89 pisze:Ja u siebie teraz wymieniłem filtr paliwa i oringi na przewodach. Niestety powietrze jest dalej zauważalne od filtra do pompy. Od podgrzewacza do filtra nic tam nie dostrzegłem.
Wymienić przewody?
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
W mojej Merc. po zgaszeniu silnika cofa sie paliwo na odcinku podgrzewacz - filterek wstepny i widac pusta przestrzen w wezyku okolo 2cm., ale w niczym to nie przeszkadza i przestalem zajmowac sie ta sprawa
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Dziś byłem w sklepie i nie mają tych oringów, Panowie gdzie je kupić?kmtaxi pisze:W górnym lewym rogu pozycja 179 i 206.
Nr 179 - A 601 997 03 45 .SEAL RING 002 szt
Nr 206 - A 601 997 04 45 .SEAL RING 001 szt
[ Dodano: 2013-03-01, 16:25 ]
w wężu nr 167 jest powietrze, tak jakby paliwo stamtąd uciekało (zauważyłem przy zgaszonym samochodzie).
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Niestety Kolega ma rację.Wyroby gumowe MB są coraz gorsze.
Tak jakby były opracowywane na czas działania.Co 2-3 lata wymiana.
Kiedyś tego nie było.Były omalże wieczne.Można podejrzewać celowe działanie.
Tak jakby były opracowywane na czas działania.Co 2-3 lata wymiana.
Kiedyś tego nie było.Były omalże wieczne.Można podejrzewać celowe działanie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości