Silnik się dławi przy ok. 2000 obr/min
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Silnik się dławi przy ok. 2000 obr/min
Witam .Przeszukałem forum i nie mogłem znaleźć jakieś recepty na mój problem. Przy ok 2 tys obr/ min auto się dławi tak jakby nie dostawało paliwa.Gdy delikatnie zdejmę nogę z gazu i znowu przycisnę wszystko jest ok.Dzieje się to tylko w czasie jazdy .Myślałem że problem tkwi w pompie a że miałem mały wyciek pompa poszła do Szubina. Niestety po uszczelnieniu i ustawieniu problem nadal występuje i to niezależnie od temperatury otoczenia , jakości paliwa i etc.Podłączenie pod komputer też niczego nie wykazało.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, o 11:00 przez PiterCab, łącznie zmieniany 1 raz.
MB 202 1,8B WDB2020181a527729 - obecnie
MB 211 E200 WDB2110071b401584 - obecnie
MB 210 2,2 CDI WDB2100061B396270 - był
MB 210 2,2 D WDB2100041A058441 - był
MB 211 E200 WDB2110071b401584 - obecnie
MB 210 2,2 CDI WDB2100061B396270 - był
MB 210 2,2 D WDB2100041A058441 - był
Wymieniłem oringi razem z przewodami paliwowymi ale nie jestem pewny czy mechanik wymienił gumki przy wtryskach.No ale dlaczego przy tych obrotach takie dławienie?
MB 202 1,8B WDB2020181a527729 - obecnie
MB 211 E200 WDB2110071b401584 - obecnie
MB 210 2,2 CDI WDB2100061B396270 - był
MB 210 2,2 D WDB2100041A058441 - był
MB 211 E200 WDB2110071b401584 - obecnie
MB 210 2,2 CDI WDB2100061B396270 - był
MB 210 2,2 D WDB2100041A058441 - był
Występuje na wyższych biegach 3,4 i 5. Chyba na niższych jest to po prostu nieodczuwalne.Skoki prędkościomierza w niższych biegach są znaczne i nie zdąży mi się chyba zadławić
Generalnie mam problem z powietrzem w układzie zasilającym już nie wiem gdzie szukać.Wymieniłem filtr paliwa , przewody paliwowe , oringi a i tak po odpaleniu między filtrem a pompą mam bąble powietrza i obroty skaczą aż auto się nagrzeje.Może dlatego te dławienia przy 2 tys obrotów?
Generalnie mam problem z powietrzem w układzie zasilającym już nie wiem gdzie szukać.Wymieniłem filtr paliwa , przewody paliwowe , oringi a i tak po odpaleniu między filtrem a pompą mam bąble powietrza i obroty skaczą aż auto się nagrzeje.Może dlatego te dławienia przy 2 tys obrotów?
MB 202 1,8B WDB2020181a527729 - obecnie
MB 211 E200 WDB2110071b401584 - obecnie
MB 210 2,2 CDI WDB2100061B396270 - był
MB 210 2,2 D WDB2100041A058441 - był
MB 211 E200 WDB2110071b401584 - obecnie
MB 210 2,2 CDI WDB2100061B396270 - był
MB 210 2,2 D WDB2100041A058441 - był
Witam, u mnie były podobne objawy, auto przygasało podczas zatrzzymywania się a przy prędkościach 80 - 110 traciło obroty. Jeżeli chodzi o usterki, które wykryłem: nieszczelna pompa wtryskowa i pęcherzyki powietrza zarówno pomiędzy pompa paliwa a filtrem jak i filtrem a pompą wtryskową. Zacząłem naprawę od wymiany filtra paliwa i co mnie mile zaskoczyło, wymiana pomogła. Auto przestało się dławić. Ostatnio wymieniłem także uszczelki na pompie wtryskowej jednak pęcherzyków powietrza nie udało mi się pozbyć do dzisiaj. Silnik chodzi jak żyleta mimo tych bąbli w układzie paliwowy, zarówno zimny jak i ciepły. Sprawdzałeś jak wygląda kolektor i układ dolotowy, może zapchany jest.
Mercedes Benz Classic E290 TD 1997 r. kombi
Wiem że temat stary ale może komuś się przyda jak będzie miał podobny problem. Kupiłem auto z drugiej ręki w Polsce. Gość który go sprowadził (znajomy) generalnie nie miał z nim większych problemów ale e 210 był wtedy dość rzadkim autem i mechanicy dopiero tego auta się uczyli. Pojawiły się pęcherzyki w układzie paliwowym, auto ciężko paliło i zamiast zmienić po bożemu oringi (gumki) na przewodach mechanik założył mu na głównym przewodzie dolotowym i przelewowym zaworki zwrotne. Efekt był połowiczny ale auto paliło dużo lepiej niż poprzednio. I z takim stanem przed zimą kupiłem auto. W skrócie - pod wpływem ujemnej temperatury zaworki zatykały się w tą i z powrotem. Paliwo przechodziło ale z bąbelkami ale chyba nie powietrza tylko chyba z próżnią. Jak do tego doszła jakaś spalona świeca to auto odpalałem 30 min tzn odpalałem -kontrolka EPC i gasł. Dopóki nie odmroziły się zaworki nie chciał chodzić . Nie dość że zniknął problem szarpania przy 2tys obrotów to nie ma żadnego bąbla w układzie paliwowym.
MB 202 1,8B WDB2020181a527729 - obecnie
MB 211 E200 WDB2110071b401584 - obecnie
MB 210 2,2 CDI WDB2100061B396270 - był
MB 210 2,2 D WDB2100041A058441 - był
MB 211 E200 WDB2110071b401584 - obecnie
MB 210 2,2 CDI WDB2100061B396270 - był
MB 210 2,2 D WDB2100041A058441 - był
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
- Lokalizacja: międzyrzec podl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości