Strona 17 z 18

: 19 sty 2011, o 21:41
autor: drex
wasiliew pisze:
drex pisze:Próbowałem znaleźć i nie mogę. Jak/gdzie kupić te gumy, coś rozsądnego, jak najmniej partyzanckie...?
Kupisz w ASO. Tu co i jak - viewtopic.php?t=8807
Extra, dzięki!!!

i jeszcze pytanie... czy ktoś wie, jakie standardowo powinny byc w Elegance?

: 19 sty 2011, o 21:44
autor: wasiliew
i jeszcze pytanie... czy ktoś wie, jakie standardowo powinny byc w Elegance?
Podaj VIN to dobiorą odpowiednie.

: 27 sty 2011, o 21:18
autor: redaktorbs
U kolegi NOC podwyższyłem sobie Avantgarde do poziomu Classic. Jeździ się ... inaczej.

Widzę jakby mniej przed sobą, niż widziałem i mam wrażenie, że komfort jazdy jest jednak nieco mniejszy. Warto o tym pamiętać.

Liczę tylko, że będzie mi się trzymał drogi równie dobrze...

No ale korzyść jest jednak znacząca - dziś po raz pierwszy wjechałem sobie na krawężnik ot tak, zwyczajnie, bez ostrożnego podjeżdżania powolutku, jak dotychczas. A okazało się, że po tej jeździe po zaspach miałem trochę rozwalony przód - na szczęście nic nie było zniszczone, ale powyginane. A wszystko przez tę niskość przodu.

: 27 sty 2011, o 21:20
autor: S.W.A.T
Coś za coś co poradzić, jeździłem 18" AMG+Avantgarde i było CUDNIE jednak na polske, niestety niemożliwe do jazdy, zostaje 17" i opona profil /50

: 13 gru 2011, o 13:09
autor: klocher
Panowie mam wersje elegance i chciałbym mieć zawieszenie takie jak w avangarde , co musze wymienić ? Sprężyny + amory ?

: 13 gru 2011, o 19:46
autor: S.W.A.T
Krotkie pytanie, o 201ke ale w sumie dotyczy i 210tki.
Czy gumy z czasem się ubijają?! Planuje wymienic gumy w swojej 190tce, mam 2 cycki jednak pytanko czy po wymianie na nowe też z 2 cyckami 'pójdzie' autko troche wyzej?

@klocher; jeżeli chcesz tylko obniżyć to możesz wsadzić najmniejsza podkładke gumową pod sprężyne.

: 13 gru 2011, o 20:45
autor: bartek4334
klocher, tak jak mówi kolega S.W.A.T, jak chcesz konkretne avantgarde to musisz zmienić amorki i sprężyny, a jak chcesz obniżyć go o troszkę to sprawdź jakie masz gumy pod sprężynami i daj niższe.

S.W.A.T, autko pójdzie troszke do góry, ale to są milimetry :) Guma jak guma z czasem siada, ale nie na duzo. Lepiej załóż z 3cyckami i za jakis czas się troszkę ubiją jak będzie za wysoko :D

: 13 gru 2011, o 21:23
autor: S.W.A.T
Wlasnie nie chce za wysoko bo mój akurat IDEALNIE stoi tak jak powinien, tyle że mam slabe amorki a brak funduszy aktualnie na nowe a zimowa guma 195/65 lekko obciera o nadkole :/ i poprostu musze jakos podnieśc na kilka tyg auto :zdegustowany:

: 13 gru 2011, o 21:28
autor: herianm
Może kupić lepiej używane amorki, które pozwolą "dojeździć" do wymiany na nowe? Jak ostatnio pytał się kumpla to był mi w stanie załatwić amorki z bilsteina za około 250zł za sztukę dla avy 3.0TD.

: 13 gru 2011, o 21:40
autor: bartek4334
S.W.A.T, no to kup sobie gumy i będzie gitara :)

: 20 mar 2012, o 20:14
autor: grzessrz
panowie a jesli mam cos takiego w nr vin
482 SPRINGS FOR HIGHER GROUND CLEARANCE to jesli zaloze sprezyny od avangarde to tez ino 2centy w dol pojdzie czy wiecej??

: 20 mar 2012, o 20:22
autor: Damian86 w210
482 - dłuższe sprężyny, podwyższone zawieszenie
grzessrz, więcej

: 20 mar 2012, o 20:23
autor: mesio14
Pójdzie 5 centów ,dokładnie , bo masz sprężyny o jeden zwój krótsze

: 10 maja 2012, o 14:32
autor: jefo
Po zapoznaniu się z eksperymentem kolegi Waldorff trochę na przekór zapytam czy ktoś założył do sprężyn Ava amortyzatory Classic/Elegance :?:

pozdrawiam

Jefo

Re: Różnice w zawieszeniach Classic Elegance Avantgarde

: 9 kwie 2018, o 14:20
autor: franus1
Witam Panowie jakie sprężyny kupić dobrej firmy do mojego Misia bo mi pękły Mój vin WDB 2100171A591369