Dlawienie silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
zeszlifowanie wałka szlifierka to srednio dobry plan , tarcza porusza sie na wieloklinie i pewno sazniedziała , lepiej było użyć szczotki drucianej i smaru miedzianeg teraz istnieje ryzyko ze przy zasprzegleniu obroci sie na wałku i wtedy juz nic mu nie pomoze:)
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
a :-D
Ostatnio zmieniony 23 sty 2009, o 18:15 przez criswrock, łącznie zmieniany 2 razy.
S 210 E-200T KOMPRESSOR
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
- Lokalizacja: Kołobrzeg
oj nie czepiajcie sie go tak bardzo, niech kazdy pisze jak potrafi najlepiej ;-) to nie forum jezyka polskiego, ale samochodowe. bykow nie robi, da sie przezyc.
criswrock a nie wystarczylo pasek wieloklinowy wymienic i ladnie wyczyscic kolo wieloklinowe? szlifowanie fleksa to juz smiechowa rzezba i chocbys nie wiem jak bardzo sie staral nie zrobisz tego rowno. przeciez kolo wieloklinowe nie bedzie teraz wywazone ani rowne. nie zdziwilbym sie jakby pasek wieloklinowy sie przetarl teraz. takie rzeczy jak chcesz konkretnie zrobic to sie robi na tokarce, gdzie precyzje masz do dziesiatych czesci milimetra.
skoro mowiles, ze ktos tam juz grzebal to kompressory az tak niezawodne nie sa, sama konstukcja moze jest niezniszczalna, ale osprzet juz srednio. turbina w 1.9 td z volksvagena potrafi 700 tys. przejechac bez tykania czegokolwiek. sam nie wierzylem dopoki nie zobaczylem. a turbiny mercedesa to juz niech sami koledzy powiedza. nie slyszalem, zeby ktos sie skarzyl.
criswrock a nie wystarczylo pasek wieloklinowy wymienic i ladnie wyczyscic kolo wieloklinowe? szlifowanie fleksa to juz smiechowa rzezba i chocbys nie wiem jak bardzo sie staral nie zrobisz tego rowno. przeciez kolo wieloklinowe nie bedzie teraz wywazone ani rowne. nie zdziwilbym sie jakby pasek wieloklinowy sie przetarl teraz. takie rzeczy jak chcesz konkretnie zrobic to sie robi na tokarce, gdzie precyzje masz do dziesiatych czesci milimetra.
skoro mowiles, ze ktos tam juz grzebal to kompressory az tak niezawodne nie sa, sama konstukcja moze jest niezniszczalna, ale osprzet juz srednio. turbina w 1.9 td z volksvagena potrafi 700 tys. przejechac bez tykania czegokolwiek. sam nie wierzylem dopoki nie zobaczylem. a turbiny mercedesa to juz niech sami koledzy powiedza. nie slyszalem, zeby ktos sie skarzyl.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
:-| :-x
Ostatnio zmieniony 23 sty 2009, o 18:20 przez criswrock, łącznie zmieniany 3 razy.
S 210 E-200T KOMPRESSOR
a :roll:
Ostatnio zmieniony 23 sty 2009, o 18:18 przez criswrock, łącznie zmieniany 1 raz.
S 210 E-200T KOMPRESSOR
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Nie chcę być upierdliwy, ale postaw się w sytuacji osoby czytającej Twój elaborat. Czasami mała kropka lub przecinek potrafi nadać zdaniu całkowicie inny sens od tego jaki Ty miałeś na myśli.
Pozdr.criswrock pisze:Piszę szybko i jeśli kogoś boli ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,że przecinka nie ma to"sorki" ale to forum samochodowe
pomysł zajefajny bo kupe kasy w kieszeni zaznaczam chciałem kupić
używek na rynku nie ma a nowe za 1600 to tylko głupi może prezentowac jest taki fajny program na kablówce
element to firma która jest największa firmą serwisująca turbiny parowe,
glowa boli ale to jes moja opinia subiektywna a na wałku się nie obruci
mogło by pęknąć w szczękachi padło na uniwersalną szlifierkę ja napisałem FAKTY
a niektórzy jak walną zdanie to jak szyfr i trzeba by mieć enigme na tokarce
Vito 115 CDI 2005r.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
Kolego criswrock, swoim postem zmuszasz mnie do jednej z dwóch rzeczy. Albo oleję Twoją wypowiedź, jako całkowicie niezrozumiałą, albo poświęcę co najmniej pół godziny na jej odszyfrowanie. Muszę przyznać, że wybrałem to pierwsze. Fakt, że jest to forum samochodowe nie usprawiedliwia takiego jednego wielkiego bełkotu. Sorry za szczerość, ale nie spotkałem się jeszcze z takim "czymś" na żadnym forum... :shock: :shock: :shock:
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
Jako że kolega odniósł się do mnie nawet osobiście, to pozwole sobie na mały komentarz. Moim zdaniem fajnie byłoby gdyby robił jakieś odstępy i odseparował troche zdania.
Co do osób "czepiających się" to nic złego zwrócić kulturalnie uwagę, byle bez złośliwości. Jedno co jest w tej sprawie najważniejsze to to, że posty kolegi mają sens i wnoszą sporo do tematyki forum.
Co do osób "czepiających się" to nic złego zwrócić kulturalnie uwagę, byle bez złośliwości. Jedno co jest w tej sprawie najważniejsze to to, że posty kolegi mają sens i wnoszą sporo do tematyki forum.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2009, o 18:17 przez criswrock, łącznie zmieniany 2 razy.
S 210 E-200T KOMPRESSOR
Witam jest to mój pierwszy post na tym forum nie licząc przywitalni. Monkey8 raczej już się nie martwi szarpaniem, bo przez przypadek jestem nowym właścicielem i teraz dopiero dotarło do mnie co się szykuje do roboty w mojej karawanie. Jeszcze nie byłem na trasie nim ale w święta zrobię trasę to opisze objawy. Pozdrawiam wszystkich
I jak po trasie, jakie wrazenia auto zrobione?Grand1971 pisze:Witam jest to mój pierwszy post na tym forum nie licząc przywitalni. Monkey8 raczej już się nie martwi szarpaniem, bo przez przypadek jestem nowym właścicielem i teraz dopiero dotarło do mnie co się szykuje do roboty w mojej karawanie. Jeszcze nie byłem na trasie nim ale w święta zrobię trasę to opisze objawy. Pozdrawiam wszystkich
Ostatnio zmieniony 14 sty 2009, o 19:08 przez darek0473, łącznie zmieniany 1 raz.
E200 2000r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości