Dlawienie silnika

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

ANDREAS
Posty: 15
Rejestracja: 23 cze 2009, o 20:36
Lokalizacja: gliwice

Post autor: ANDREAS »

dzięki, jutro jadę na montaż instalacji gazowej i mają tam komputer, zobaczymy co będzie po sprawdzeniu, w razie czegoś to napiszę problemy z błędami może wtedy będzie jaśniej teraz już bym chciał żeby to był tylko przepływomierz ale no cóż zobaczymy...
ale w :-( razie czego to jaki kupić? bo są za 100 i nawet 500zł :-(

[ Dodano: 2009-06-24, 18:10 ]
dodam jeszcze że po odłączeniu przepływomierza nie ma żadnej różnicy w pracy silnika, próba była robiona na włączonym silniku :roll:
E200 KOMPRESSOR ach ta moc !!!!!!!
BigBit
VIP
Posty: 67
Rejestracja: 1 maja 2008, o 21:07
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: BigBit »

Już ma problemy ,a jak zainstaluje gaz to dopiero postów napisze,,,
W210 E280 1996 automat
ANDREAS
Posty: 15
Rejestracja: 23 cze 2009, o 20:36
Lokalizacja: gliwice

Post autor: ANDREAS »

tak jak pisałem, zainstalowałem instalację sekwencyjną i nie ma żadnej różnicy auto chodzi tak samo i niestety też się dławi i ucieka z niego moc...
po podłączeniu do komputera pojawiły się następujące błędy:
P0805 - czujnik poz. sprzęgła
P0130 - sygn. sondy lambda
P0300 - błąd zapł. wielokrotny przypadkowy
P0304 - błąd zapłonu cylindra 4
P0110 - czujnik temp. powietrza dolotowego
P0100 - przepływomierz powietrza

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

[ Dodano: 2009-07-02, 11:02 ]
eureka !!!! doszedłem sam co do mojego KOMPRESSORKA
trzeba było wymienić świece i po kłopocie filtr też był już nie najlepszy
I PO KŁOPOCIE ŚMIGA AŻ MIŁO
E200 KOMPRESSOR ach ta moc !!!!!!!
Awatar użytkownika
kemor79
VIP
Posty: 530
Rejestracja: 13 lut 2009, o 23:05
Lokalizacja: Koczała / Edinburgh

Post autor: kemor79 »

witam i podlaczam sie /umnie ostatnio po odpaleniu zimnego obroty faluja mocno aaz czasami silnik zgasnie,po dodaniu zachwile gazu przerywa i dusi sie ,na cieplymj est niezle ale wydaje mi sie ze powinien ciagnac lepiej.dodam ze czytalem temat od poczatku i wiekszosc ma problemy na cieplym ja mam problem na zimnym,kupilem nowe swiecew serwisie MB z trzema elektrodami i chyba tam przerwa jest ustawiona pod ten model,katalizator wymienialem jak bylem w kwietniu w polsce tyle ze kupilem z allegro za 550zł/i jakas mala ta puszka i po zamontowaniu pierdzi i daje rezonans jak w traktorze przeplywke dzisiaj odpiolem i cgodzil rowno ale po dodaniu gazu przerywa i nie chce wejsc na obroty/ poradzcie bo niechcem tak jak Darek 0473 wydac kupe kasy i dalej bedzie tak samo?
dzieki z gory za kazda podpowiedz
mercedes E 230 classic 97 sedan

WDB 210037 2A 445407 7
Awatar użytkownika
darek0473
VIP
Posty: 540
Rejestracja: 22 maja 2008, o 21:11
Lokalizacja: Opole

Post autor: darek0473 »

kemor79 pisze:niechcem tak jak Darek 0473 wydac kupe kasy i dalej bedzie tak samo?
Kupe kasy ale jest ok, jak pisalem wyzej prawie F16 :mrgreen:
co do kata to tez mi dziwnie chodzi po wymianie.
powodzenia
E200 2000r
Awatar użytkownika
kemor79
VIP
Posty: 530
Rejestracja: 13 lut 2009, o 23:05
Lokalizacja: Koczała / Edinburgh

Post autor: kemor79 »

czy trzeba ustawiac przerwe w swiecach z trzema elektr.bosha bo moze to jest przyzyna nierownej pracy na zimnym ssilniku /jezeli sie ustawia to jaki odstep powinien byc?
mercedes E 230 classic 97 sedan

WDB 210037 2A 445407 7
ANDREAS
Posty: 15
Rejestracja: 23 cze 2009, o 20:36
Lokalizacja: gliwice

Post autor: ANDREAS »

z tego co wiem świece mają fabrycznie ustawioną przerwę na 0,8 i taka powinna być,
u mnie w kompressorku wymiana pomogła i śmiga aż miło bez ustawiania przerwy w świecach
E200 KOMPRESSOR ach ta moc !!!!!!!
maariusz
Posty: 5
Rejestracja: 28 sie 2009, o 22:57
Lokalizacja: pow.Będziński

Post autor: maariusz »

Witam,przypnę sie do tematu..kupiłem e 280 96 automata z małym przebiegiem czyli 150 tyś i od początku przy dodaniu szczególnie na pierwszym biegu gazu do oporu lubiał ''postrzelać''po wymianie kabli,świec problem ustał,na tych wolnych obrotach tak nie do konca równo pracował ale to juz trzeba miec dobre ucho,po porannym odpaleniu czuć jakby miał za bogatą mieszankę,natomiast po załozeniu gazu sekwencyjnego znowu zaczął ''strzelac'',przepływomierz?któraś z 3ech cewek?będe wdzięczny za poradę
było-124 200D
jest E210 2,8 1996r WDB2100531A121471
ares144
Posty: 29
Rejestracja: 26 wrz 2008, o 23:28
Lokalizacja: strzelce opolskie

Post autor: ares144 »

u mnie auto dławiło, dusiło się przy gwałtownym wciskaniu gazu (2.0 benzyna). Przepływka wymieniona na boscha i nic. kąbinowaliśmy ze znajomym mechanikiem na wszystkie sposoby, wymiana świec, kabli, cewek, sprawdziliśmy nawet pompe paliwową oraz wycieliśmy katalizator okazało się że nic to wszystko nie dało (bez katalizatora auto pierdzi jak polonez ;)
W końcu zmusiłem się na diagnoze w serwisie MB w Opolu.
Okazało się że najczęstszym problemem silników w naszych okularach jeśli chodzi o dławienie silnika to fajka świecy ta która łączy świecę z cewką.
Fajki cewek, kable i przepływomierz powinien każdy najpierw sprawdzić jeśli auto zaczyna sie dławić.
ps. za diagnozę + wymianę jednej fajki zkasowali 130zł. -nie tak źle jak na miesiące badań co to mogłoby być i kąbinowania ;]
maariusz
Posty: 5
Rejestracja: 28 sie 2009, o 22:57
Lokalizacja: pow.Będziński

Post autor: maariusz »

Własnie wymieniłem te fajki,przestał strzelać i chodzi równiej na wolnych obrotach,serdeczne dzięki dla kolegi ares144 za pomoc w zlokalizowaniu usterki<piwo>
fajki Bosch 25 zł za sztuke
było-124 200D
jest E210 2,8 1996r WDB2100531A121471
ANDREAS
Posty: 15
Rejestracja: 23 cze 2009, o 20:36
Lokalizacja: gliwice

Post autor: ANDREAS »

witam wszystkich, niestety u mnie problem powrócił....
jak pisał ares144 spróbuję z fajkami od cewek może to pomoże.... :-( :cry:

[ Dodano: 2009-10-21, 18:31 ]
witam wszystkich, tak jak pisał ares144 o fajkach cewek zapłonowych dziś wymieniłem fajkę na 4 cylindrze (beru za 35 zł) tam gdzie miałem błąd.... i muszę potwierdzić jest wszystko ok!!!
dzięki ares144 !!!!!
E200 KOMPRESSOR ach ta moc !!!!!!!
Kuler
Posty: 234
Rejestracja: 25 lut 2010, o 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuler »

Czy pozostałe dwie fajki, te które są bez cewek i wchodzi w nie kabel są rozbieralne? Samą fajkę można kupić, więc pewnie można wymienić, robił to ktoś ? jakieś wskazówki jak wymienić samą fajkę, aby przewód WN został?
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla ;)
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
RobertsWalters
Posty: 35
Rejestracja: 30 maja 2015, o 19:54
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: RobertsWalters »

Fajki ebonito-gumowe są wkręcane w przewody WN.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości