Dlawienie silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
dzięki, jutro jadę na montaż instalacji gazowej i mają tam komputer, zobaczymy co będzie po sprawdzeniu, w razie czegoś to napiszę problemy z błędami może wtedy będzie jaśniej teraz już bym chciał żeby to był tylko przepływomierz ale no cóż zobaczymy...
ale w :-( razie czego to jaki kupić? bo są za 100 i nawet 500zł :-(
[ Dodano: 2009-06-24, 18:10 ]
dodam jeszcze że po odłączeniu przepływomierza nie ma żadnej różnicy w pracy silnika, próba była robiona na włączonym silniku :roll:
ale w :-( razie czego to jaki kupić? bo są za 100 i nawet 500zł :-(
[ Dodano: 2009-06-24, 18:10 ]
dodam jeszcze że po odłączeniu przepływomierza nie ma żadnej różnicy w pracy silnika, próba była robiona na włączonym silniku :roll:
E200 KOMPRESSOR ach ta moc !!!!!!!
tak jak pisałem, zainstalowałem instalację sekwencyjną i nie ma żadnej różnicy auto chodzi tak samo i niestety też się dławi i ucieka z niego moc...
po podłączeniu do komputera pojawiły się następujące błędy:
P0805 - czujnik poz. sprzęgła
P0130 - sygn. sondy lambda
P0300 - błąd zapł. wielokrotny przypadkowy
P0304 - błąd zapłonu cylindra 4
P0110 - czujnik temp. powietrza dolotowego
P0100 - przepływomierz powietrza
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
[ Dodano: 2009-07-02, 11:02 ]
eureka !!!! doszedłem sam co do mojego KOMPRESSORKA
trzeba było wymienić świece i po kłopocie filtr też był już nie najlepszy
I PO KŁOPOCIE ŚMIGA AŻ MIŁO
po podłączeniu do komputera pojawiły się następujące błędy:
P0805 - czujnik poz. sprzęgła
P0130 - sygn. sondy lambda
P0300 - błąd zapł. wielokrotny przypadkowy
P0304 - błąd zapłonu cylindra 4
P0110 - czujnik temp. powietrza dolotowego
P0100 - przepływomierz powietrza
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
[ Dodano: 2009-07-02, 11:02 ]
eureka !!!! doszedłem sam co do mojego KOMPRESSORKA
trzeba było wymienić świece i po kłopocie filtr też był już nie najlepszy
I PO KŁOPOCIE ŚMIGA AŻ MIŁO
E200 KOMPRESSOR ach ta moc !!!!!!!
witam i podlaczam sie /umnie ostatnio po odpaleniu zimnego obroty faluja mocno aaz czasami silnik zgasnie,po dodaniu zachwile gazu przerywa i dusi sie ,na cieplymj est niezle ale wydaje mi sie ze powinien ciagnac lepiej.dodam ze czytalem temat od poczatku i wiekszosc ma problemy na cieplym ja mam problem na zimnym,kupilem nowe swiecew serwisie MB z trzema elektrodami i chyba tam przerwa jest ustawiona pod ten model,katalizator wymienialem jak bylem w kwietniu w polsce tyle ze kupilem z allegro za 550zł/i jakas mala ta puszka i po zamontowaniu pierdzi i daje rezonans jak w traktorze przeplywke dzisiaj odpiolem i cgodzil rowno ale po dodaniu gazu przerywa i nie chce wejsc na obroty/ poradzcie bo niechcem tak jak Darek 0473 wydac kupe kasy i dalej bedzie tak samo?
dzieki z gory za kazda podpowiedz
dzieki z gory za kazda podpowiedz
mercedes E 230 classic 97 sedan
WDB 210037 2A 445407 7
WDB 210037 2A 445407 7
Witam,przypnę sie do tematu..kupiłem e 280 96 automata z małym przebiegiem czyli 150 tyś i od początku przy dodaniu szczególnie na pierwszym biegu gazu do oporu lubiał ''postrzelać''po wymianie kabli,świec problem ustał,na tych wolnych obrotach tak nie do konca równo pracował ale to juz trzeba miec dobre ucho,po porannym odpaleniu czuć jakby miał za bogatą mieszankę,natomiast po załozeniu gazu sekwencyjnego znowu zaczął ''strzelac'',przepływomierz?któraś z 3ech cewek?będe wdzięczny za poradę
było-124 200D
jest E210 2,8 1996r WDB2100531A121471
jest E210 2,8 1996r WDB2100531A121471
u mnie auto dławiło, dusiło się przy gwałtownym wciskaniu gazu (2.0 benzyna). Przepływka wymieniona na boscha i nic. kąbinowaliśmy ze znajomym mechanikiem na wszystkie sposoby, wymiana świec, kabli, cewek, sprawdziliśmy nawet pompe paliwową oraz wycieliśmy katalizator okazało się że nic to wszystko nie dało (bez katalizatora auto pierdzi jak polonez
W końcu zmusiłem się na diagnoze w serwisie MB w Opolu.
Okazało się że najczęstszym problemem silników w naszych okularach jeśli chodzi o dławienie silnika to fajka świecy ta która łączy świecę z cewką.
Fajki cewek, kable i przepływomierz powinien każdy najpierw sprawdzić jeśli auto zaczyna sie dławić.
ps. za diagnozę + wymianę jednej fajki zkasowali 130zł. -nie tak źle jak na miesiące badań co to mogłoby być i kąbinowania ;]
W końcu zmusiłem się na diagnoze w serwisie MB w Opolu.
Okazało się że najczęstszym problemem silników w naszych okularach jeśli chodzi o dławienie silnika to fajka świecy ta która łączy świecę z cewką.
Fajki cewek, kable i przepływomierz powinien każdy najpierw sprawdzić jeśli auto zaczyna sie dławić.
ps. za diagnozę + wymianę jednej fajki zkasowali 130zł. -nie tak źle jak na miesiące badań co to mogłoby być i kąbinowania ;]
witam wszystkich, niestety u mnie problem powrócił....
jak pisał ares144 spróbuję z fajkami od cewek może to pomoże.... :-(
[ Dodano: 2009-10-21, 18:31 ]
witam wszystkich, tak jak pisał ares144 o fajkach cewek zapłonowych dziś wymieniłem fajkę na 4 cylindrze (beru za 35 zł) tam gdzie miałem błąd.... i muszę potwierdzić jest wszystko ok!!!
dzięki ares144 !!!!!
jak pisał ares144 spróbuję z fajkami od cewek może to pomoże.... :-(
[ Dodano: 2009-10-21, 18:31 ]
witam wszystkich, tak jak pisał ares144 o fajkach cewek zapłonowych dziś wymieniłem fajkę na 4 cylindrze (beru za 35 zł) tam gdzie miałem błąd.... i muszę potwierdzić jest wszystko ok!!!
dzięki ares144 !!!!!
E200 KOMPRESSOR ach ta moc !!!!!!!
Czy pozostałe dwie fajki, te które są bez cewek i wchodzi w nie kabel są rozbieralne? Samą fajkę można kupić, więc pewnie można wymienić, robił to ktoś ? jakieś wskazówki jak wymienić samą fajkę, aby przewód WN został?
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 30 maja 2015, o 19:54
- Lokalizacja: Wschowa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości