Dlawienie silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
przepływomierz masz z lewej strony odchodzi od filtra powietrza napewno zauważysz zaraz za filtrem masz takie cos i powinna byc tam opaska i wiazka kabli z wtyczka
filtr paliwa znajduje sie z całym zestawem pod samochodem obok baku masz tam pompe paliwa zawór powrotny i filtr paliwa
filtr paliwa znajduje sie z całym zestawem pod samochodem obok baku masz tam pompe paliwa zawór powrotny i filtr paliwa
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
To jest ta krótka tuba/rura, czy ta wtyczka z kablami, którą się wpina w tą "tubę". Jeśli chodzi o czyszczenie przepływomierza, to należy tą opaskę rozkręcić i z drugiej strony (bliżej filtra są zatrzaski) odpiąć zatrzaski i wyjąc wtyczkę - to jest ten krótki element /rury?.zematis pisze:przepływomierz masz z lewej strony odchodzi od filtra powietrza napewno zauważysz zaraz za filtrem masz takie cos i powinna byc tam opaska i wiazka kabli z wtyczka
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
no dokładnie kolego to jest to ale zanim sie do tego zabierzesz wejdz w zakładkę zrób to sam na forum i tam jest temat jak to zrobic ale nikt ci nie da gwarancji ze wyczyscisz a nie uszkodzisz
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Serdecznie dziękuję :-)zematis pisze:no dokładnie kolego to jest to ale zanim sie do tego zabierzesz wejdz w zakładkę zrób to sam na forum i tam jest temat jak to zrobic ale nikt ci nie da gwarancji ze wyczyscisz a nie uszkodzisz
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
Aby sie upewnić, to jest to:zematis pisze:prosze bardzo ;p ciesze sie ze mogłem pomóc
- Załączniki
-
- przeplyw.jpg (13.95 KiB) Przejrzano 3864 razy
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
ludzie troche was nie kumam po co wymieniacie cokolwiek na pałe , na chybił trafił to zagrajcie w lotka , trzeba zaczac od zmierzenia cisnienia na listwie , nastepnie za pompa i przed pompa na powrocie i wszystko wiadomo , nastepnie sprawdzic regulator cisnienie na listwie to tez banalne , wyczyscic sitko, a dopiero pozniej wymieniac cokolwiek
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Jakie sitko i regulator i gdzie ono się znajduje?windykatorek pisze: /.../ trzeba zaczac od zmierzenia cisnienia na listwie , nastepnie za pompa i przed pompa na powrocie i wszystko wiadomo , nastepnie sprawdzic regulator cisnienie na listwie to tez banalne , wyczyscic sitko, a dopiero pozniej wymieniac cokolwiek
Mam taki objaw: Po zapaleniu rano przejadę np. 40 km. i zgaszę go, a po chwili (5minut) chce jechać dalej i auto nie odpali. Ewidentny brak dopływu paliwa. Dzisiaj zrobiłem "trik" jak nie chciał odpalić, zdjąłem pokrywę filtra powietrza i wtrysnąłem do tuby samostartu - auto od strzała zapaliło, tyle chodziło ile wystarczyło paliwa z samostartu następnie zgasło, powtórzyłem "numer z samostartem kilka razy (druga osoba mi go wtryskiwała, a ja kręciłem i auto paliło, aż zaskoczyło i paliło już samoczynnie - samo bez samostartu czyli coś zaskoczyło, ale co pompa, filtr, czy regulator wspomniany. Nie wiem od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny, ewidentny brak dopływu paliwa.
Proszę o pomoc :-)
PS. Jak przekręcę kluczyk czyli włączę zapłon, to nie słychać odzewu pompy paliwa i wspomnianego regulatora, czy to jest normalne?
Jeszcze jedno, gdy auto nie pali chciałem zdjąć przewód paliwowy dochodzący do silnika i zobaczyć czy pompa podaje paliwo, ale nie wiem gdzie jest ten ten przewód wpięty biegnący od baku do silnika (wtrysku).
[ Dodano: 2009-04-22, 16:58 ]
Filtr paliwa znalazłem (taki duży) pod prawym nadkolem (tj. wnęka odkręcana jedną śrubką, więcej w tej wnęce nie ma nic, tylko filtr, patrzyłem od dołu samochodu z kanału, a może trzeba okręcić koło i całe nadkole - osłonę), a pompę paliwa i zawór powrotny nie mogę wyczaić gdzie to jest?zematis pisze:filtr paliwa znajduje sie z całym zestawem pod samochodem obok baku masz tam pompe paliwa zawór powrotny i filtr paliwa
Usterka naprawiona:
Winna była pompa paliwa, jak auto nie chciało zapalić, to kijkiem stuknąłem w pompę i zaskoczyła, auto zapaliło, takich prób przeprowadziłem kilka, na 10 jeden nie odpalił i po uderzeniu w pompę auto zapaliło. Resumując wymieniłem pompę paliwa i auto śmiga jak ta lala :-) PS. Przy okazji wymieniłem filtr paliwa.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, o 16:36 przez Piotr P., łącznie zmieniany 2 razy.
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
to co znalazłes to nie jest filt paliwa tylko pojemnik na opary z baku z filtrem bodajze weglowym , filtr jes t zpompa z lewej strony auta tył
[ Dodano: 2009-04-22, 17:11 ]
regulator cisnienia znajduje sie na listwie , jesli nie wiesz jak wygladaja te rzeczy napewno sobie sam nie poradzisz z diagnoza tej usterki
[ Dodano: 2009-04-22, 17:11 ]
regulator cisnienia znajduje sie na listwie , jesli nie wiesz jak wygladaja te rzeczy napewno sobie sam nie poradzisz z diagnoza tej usterki
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Ok, jaka ze mnie ciemna masa ;-)windykatorek pisze:to co znalazłes to nie jest filt paliwa tylko pojemnik na opary z baku z filtrem bodajze weglowym , filtr jes t zpompa z lewej strony auta tył
[ Dodano: 2009-04-22, 17:11 ]
regulator cisnienia znajduje sie na listwie , jesli nie wiesz jak wygladaja te rzeczy napewno sobie sam nie poradzisz z diagnoza tej usterki
A gdzie jest te słynne "wyczyścić sitko" - gdzie to sitko jest?
[ Dodano: 2009-04-22, 19:28 ]
PS. Teraz dowiedziałem się od kolegi, który miał podobny przypadek, a wręcz identyczny przy podobnym modelu W210.
Samochód nie chciał mu zapalić - brak dopływu paliwa i okazało się, że był temu winny alarm, który odcinał dopływ paliwa. Elektryk po wypięciu alarmu z odcięcia paliwa (coś go zablokowało, stopiło) samochód pali na dotyk i to już od ponad pół roku temu, do dnia dzisiejszego zero problemów.
Czy może być to wina alarmu, który odcina dopływ paliwa?
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
Ja ponownie wracam z problemem, prawdopodobnie przeplywki. A tak przynajmniej mi sie wydaje ze to przeplywka.
Problem wystepuje glownie przy odpalaniu jak jest zimny/dluzej postoi powyzej 6-8h. Po odpaleniu slabo reaguje na dodanie gazu, dlawi sie itp., a jak go w rzuce na bieg i chce ruszyc to juz wogole kaplica bo nie ma sily ciagnac. Pomaga jak go zgasze i zapale ponownie jest wtedy lepiej a po przejechaniu [paru kilometrow i jak juz sie rozgrzeje to duzo lepiej.
Sprawdzalem to Windykatorkowe sitko na wlocie paliwa przed listwa, dmuchac przez nie moge, aczkolwiek nie bardzo swobodnie.
Sprawdzalem tez odpalanie na zimnym silniku z wypieta przeplywka, no i kaplica. Zapala i zaraz gasnie. Z tad tez nie wiem czy to przeplywka czy moze cos innego, a nie chce wyrzucac kasy w bloto.
Problem wystepuje glownie przy odpalaniu jak jest zimny/dluzej postoi powyzej 6-8h. Po odpaleniu slabo reaguje na dodanie gazu, dlawi sie itp., a jak go w rzuce na bieg i chce ruszyc to juz wogole kaplica bo nie ma sily ciagnac. Pomaga jak go zgasze i zapale ponownie jest wtedy lepiej a po przejechaniu [paru kilometrow i jak juz sie rozgrzeje to duzo lepiej.
Sprawdzalem to Windykatorkowe sitko na wlocie paliwa przed listwa, dmuchac przez nie moge, aczkolwiek nie bardzo swobodnie.
Sprawdzalem tez odpalanie na zimnym silniku z wypieta przeplywka, no i kaplica. Zapala i zaraz gasnie. Z tad tez nie wiem czy to przeplywka czy moze cos innego, a nie chce wyrzucac kasy w bloto.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości