Dlawienie silnika

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

zematis
Posty: 667
Rejestracja: 15 maja 2008, o 21:32
Lokalizacja: Wrocław - Dusseldorf

Post autor: zematis »

przepływomierz masz z lewej strony odchodzi od filtra powietrza napewno zauważysz zaraz za filtrem masz takie cos i powinna byc tam opaska i wiazka kabli z wtyczka

filtr paliwa znajduje sie z całym zestawem pod samochodem obok baku masz tam pompe paliwa zawór powrotny i filtr paliwa
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT :D (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Awatar użytkownika
Piotr P.
Posty: 91
Rejestracja: 16 sty 2009, o 22:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piotr P. »

zematis pisze:przepływomierz masz z lewej strony odchodzi od filtra powietrza napewno zauważysz zaraz za filtrem masz takie cos i powinna byc tam opaska i wiazka kabli z wtyczka
To jest ta krótka tuba/rura, czy ta wtyczka z kablami, którą się wpina w tą "tubę". Jeśli chodzi o czyszczenie przepływomierza, to należy tą opaskę rozkręcić i z drugiej strony (bliżej filtra są zatrzaski) odpiąć zatrzaski i wyjąc wtyczkę - to jest ten krótki element /rury?.
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins

https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
zematis
Posty: 667
Rejestracja: 15 maja 2008, o 21:32
Lokalizacja: Wrocław - Dusseldorf

Post autor: zematis »

no dokładnie kolego to jest to ale zanim sie do tego zabierzesz wejdz w zakładkę zrób to sam na forum i tam jest temat jak to zrobic ale nikt ci nie da gwarancji ze wyczyscisz a nie uszkodzisz
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT :D (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Awatar użytkownika
Piotr P.
Posty: 91
Rejestracja: 16 sty 2009, o 22:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piotr P. »

zematis pisze:no dokładnie kolego to jest to ale zanim sie do tego zabierzesz wejdz w zakładkę zrób to sam na forum i tam jest temat jak to zrobic ale nikt ci nie da gwarancji ze wyczyscisz a nie uszkodzisz
Serdecznie dziękuję :-)
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins

https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
zematis
Posty: 667
Rejestracja: 15 maja 2008, o 21:32
Lokalizacja: Wrocław - Dusseldorf

Post autor: zematis »

prosze bardzo ;p ciesze sie ze mogłem pomóc
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT :D (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Awatar użytkownika
Piotr P.
Posty: 91
Rejestracja: 16 sty 2009, o 22:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piotr P. »

zematis pisze:prosze bardzo ;p ciesze sie ze mogłem pomóc
Aby sie upewnić, to jest to:
Załączniki
przeplyw.jpg
przeplyw.jpg (13.95 KiB) Przejrzano 3864 razy
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins

https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
zematis
Posty: 667
Rejestracja: 15 maja 2008, o 21:32
Lokalizacja: Wrocław - Dusseldorf

Post autor: zematis »

Tak to jest to :-P
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT :D (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

W moim w210 240 jest taki sam problem, strzela, jak klepne pedal do konca to nie jedzie, jak delikatnie to da sie zyc, ale jak na 170KM to to nie jedzie, filtr paliwa wymieniony.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

ludzie troche was nie kumam po co wymieniacie cokolwiek na pałe , na chybił trafił to zagrajcie w lotka , trzeba zaczac od zmierzenia cisnienia na listwie , nastepnie za pompa i przed pompa na powrocie i wszystko wiadomo , nastepnie sprawdzic regulator cisnienie na listwie to tez banalne , wyczyscic sitko, a dopiero pozniej wymieniac cokolwiek
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
Piotr P.
Posty: 91
Rejestracja: 16 sty 2009, o 22:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piotr P. »

windykatorek pisze: /.../ trzeba zaczac od zmierzenia cisnienia na listwie , nastepnie za pompa i przed pompa na powrocie i wszystko wiadomo , nastepnie sprawdzic regulator cisnienie na listwie to tez banalne , wyczyscic sitko, a dopiero pozniej wymieniac cokolwiek
Jakie sitko i regulator i gdzie ono się znajduje?
Mam taki objaw: Po zapaleniu rano przejadę np. 40 km. i zgaszę go, a po chwili (5minut) chce jechać dalej i auto nie odpali. Ewidentny brak dopływu paliwa. Dzisiaj zrobiłem "trik" jak nie chciał odpalić, zdjąłem pokrywę filtra powietrza i wtrysnąłem do tuby samostartu - auto od strzała zapaliło, tyle chodziło ile wystarczyło paliwa z samostartu następnie zgasło, powtórzyłem "numer z samostartem kilka razy (druga osoba mi go wtryskiwała, a ja kręciłem i auto paliło, aż zaskoczyło i paliło już samoczynnie - samo bez samostartu czyli coś zaskoczyło, ale co pompa, filtr, czy regulator wspomniany. Nie wiem od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny, ewidentny brak dopływu paliwa.
Proszę o pomoc :-)

PS. Jak przekręcę kluczyk czyli włączę zapłon, to nie słychać odzewu pompy paliwa i wspomnianego regulatora, czy to jest normalne?
Jeszcze jedno, gdy auto nie pali chciałem zdjąć przewód paliwowy dochodzący do silnika i zobaczyć czy pompa podaje paliwo, ale nie wiem gdzie jest ten ten przewód wpięty biegnący od baku do silnika (wtrysku).

[ Dodano: 2009-04-22, 16:58 ]
zematis pisze:filtr paliwa znajduje sie z całym zestawem pod samochodem obok baku masz tam pompe paliwa zawór powrotny i filtr paliwa
Filtr paliwa znalazłem (taki duży) pod prawym nadkolem (tj. wnęka odkręcana jedną śrubką, więcej w tej wnęce nie ma nic, tylko filtr, patrzyłem od dołu samochodu z kanału, a może trzeba okręcić koło i całe nadkole - osłonę), a pompę paliwa i zawór powrotny nie mogę wyczaić gdzie to jest?

Usterka naprawiona:
Winna była pompa paliwa, jak auto nie chciało zapalić, to kijkiem stuknąłem w pompę i zaskoczyła, auto zapaliło, takich prób przeprowadziłem kilka, na 10 jeden nie odpalił i po uderzeniu w pompę auto zapaliło. Resumując wymieniłem pompę paliwa i auto śmiga jak ta lala :-) PS. Przy okazji wymieniłem filtr paliwa.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, o 16:36 przez Piotr P., łącznie zmieniany 2 razy.
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins

https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

to co znalazłes to nie jest filt paliwa tylko pojemnik na opary z baku z filtrem bodajze weglowym , filtr jes t zpompa z lewej strony auta tył

[ Dodano: 2009-04-22, 17:11 ]
regulator cisnienia znajduje sie na listwie , jesli nie wiesz jak wygladaja te rzeczy napewno sobie sam nie poradzisz z diagnoza tej usterki
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
Piotr P.
Posty: 91
Rejestracja: 16 sty 2009, o 22:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piotr P. »

windykatorek pisze:to co znalazłes to nie jest filt paliwa tylko pojemnik na opary z baku z filtrem bodajze weglowym , filtr jes t zpompa z lewej strony auta tył

[ Dodano: 2009-04-22, 17:11 ]
regulator cisnienia znajduje sie na listwie , jesli nie wiesz jak wygladaja te rzeczy napewno sobie sam nie poradzisz z diagnoza tej usterki
Ok, jaka ze mnie ciemna masa ;-)
A gdzie jest te słynne "wyczyścić sitko" - gdzie to sitko jest?

[ Dodano: 2009-04-22, 19:28 ]
PS. Teraz dowiedziałem się od kolegi, który miał podobny przypadek, a wręcz identyczny przy podobnym modelu W210.
Samochód nie chciał mu zapalić - brak dopływu paliwa i okazało się, że był temu winny alarm, który odcinał dopływ paliwa. Elektryk po wypięciu alarmu z odcięcia paliwa (coś go zablokowało, stopiło) samochód pali na dotyk i to już od ponad pół roku temu, do dnia dzisiejszego zero problemów.
Czy może być to wina alarmu, który odcina dopływ paliwa?
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins

https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
Sheen
Posty: 4
Rejestracja: 11 wrz 2008, o 15:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Sheen »

Ja ponownie wracam z problemem, prawdopodobnie przeplywki. A tak przynajmniej mi sie wydaje ze to przeplywka.
Problem wystepuje glownie przy odpalaniu jak jest zimny/dluzej postoi powyzej 6-8h. Po odpaleniu slabo reaguje na dodanie gazu, dlawi sie itp., a jak go w rzuce na bieg i chce ruszyc to juz wogole kaplica bo nie ma sily ciagnac. Pomaga jak go zgasze i zapale ponownie jest wtedy lepiej a po przejechaniu [paru kilometrow i jak juz sie rozgrzeje to duzo lepiej.
Sprawdzalem to Windykatorkowe sitko na wlocie paliwa przed listwa, dmuchac przez nie moge, aczkolwiek nie bardzo swobodnie.
Sprawdzalem tez odpalanie na zimnym silniku z wypieta przeplywka, no i kaplica. Zapala i zaraz gasnie. Z tad tez nie wiem czy to przeplywka czy moze cos innego, a nie chce wyrzucac kasy w bloto.
ANDREAS
Posty: 15
Rejestracja: 23 cze 2009, o 20:36
Lokalizacja: gliwice

Post autor: ANDREAS »

proszę pomóżcie mi w moim KOMPRESSORKU E200
TAK ŁADNIE JEŹDZIŁ A TU NAGLE PRZY DODANIU GAZU ZACZĄŁ SIĘ DŁAWIĆ I UCIEKŁA Z NIEGO MOC, PO WYŁĄCZENIU SILNIKA I ODPALENIU NA NOWO AUTO PRZEZ CHWILĘ JEŹDZI PRAWIDŁOWO A POTEM CHODŹ NIE ZAWSZE POWTÓRKA
E200 KOMPRESSOR ach ta moc !!!!!!!
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

Sheen, na 99% jest to przeplywomierz, u mnie identyczne objawy, pojechalem na serwis, podmienilem na nowa i lata az milo:)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości