Dlawienie silnika

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
darek0473
VIP
Posty: 540
Rejestracja: 22 maja 2008, o 21:11
Lokalizacja: Opole

Post autor: darek0473 »

Ja tez tak sadzilem i wymienilem katalizator i nic nie pomoglo nie potrzebne koszta sproboj z ta przeplywka, podmianka innej, jak masz od kogo.
E200 2000r
Grand1971
Posty: 16
Rejestracja: 15 gru 2008, o 17:23
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Grand1971 »

Właśnie nie mam od kogo i to jest problem. Teraz ledwo się dokulałem do domu jedynka, dwójka spadek mocy szarpanie, ale czuć spaleniznę spod auta.
Awatar użytkownika
darek0473
VIP
Posty: 540
Rejestracja: 22 maja 2008, o 21:11
Lokalizacja: Opole

Post autor: darek0473 »

Katalizator nie jest tez tani kombinuj cos, u mnie kotlowalo sie w katalizatorze, spalenizny nie bylo czuc po wymianie jeden dzien bylo dobrze, twoja decyzja.
E200 2000r
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

te bledy wskazuja na walniety przeplywomierz, zle dobiera mieszanke. katalizatorem i lambda sie na koniec zajmij. masz numery tych bledow w formacie DTC? litera "P" z przodu numeru.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Niepokoi mnie zapach który czujesz.Ale to nie musi być przepływomierz.
Bardzo często błędy które podałeś komputer podaje gdy do silnika dostaje się
tzw. "fałszywe powietrze".Moi pracownicy odnajdują te nieszczelności polewając
pracujący koniecznie chłodny silnik wodą.Silnik zasysając wodę wydaje z miejsca
nieszczelności charakterystyczny syk i zmienia pracę.Radzę spróbować.
Tylko wody nie za dużo.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Grand1971
Posty: 16
Rejestracja: 15 gru 2008, o 17:23
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Grand1971 »

ok a tą wodę gdzie polać, w jakie miejsce?
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Grand1971 pisze:ok a tą wodę gdzie polać, w jakie miejsce?
Po całej drodze wejściowej powietrza od filtra powietrza po uszczelkę między kolektorem
ssącym i głowicą.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Grand1971
Posty: 16
Rejestracja: 15 gru 2008, o 17:23
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Grand1971 »

Witam ponownie, trzy dni testowali auto. Zrobili całą diagnostykę silnika i wyszło na padniętą pompę paliwa. Stwierdzili że wszystko jest winą pompy. Jutro wymieniam pompę i się okaże, jaki będzie rezultat dam znać.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

a cisnienie paliwa na listwie zmierzyli, czy tak na oko stwierdzili ze to pompka?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Grand1971
Posty: 16
Rejestracja: 15 gru 2008, o 17:23
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Grand1971 »

Witam , mierzyli na listwie. Dziś będę wiedział więcej i się okaże czy auto pójdzie na części czy nie.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

no jezeli pompka to koszta nieduze.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Grand1971
Posty: 16
Rejestracja: 15 gru 2008, o 17:23
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Grand1971 »

Mam nadziejęże nic więcej nie wyskoczy, Trzy dni robili diagnostyke.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

lepiej 3 dni diagnostyke robic, niz w 2 dni pol auta wymienic.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Grand1971
Posty: 16
Rejestracja: 15 gru 2008, o 17:23
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Grand1971 »

miałem telefon że auto gotowe, zaraz jadę sprawdzić. Jestem ciekawy co wyszło.

[ Dodano: 2009-02-26, 16:02 ]
No i udało się po trzech tygodniach stania odebrałem auto z warsztatu. Wymieniona pompa paliwa i przepływomierz był zaolejony. Teraz jeździ i jest fajnie poczułem moc kompressora,
ciekawe skąd ten olej , chyba turbina bierze.

[ Dodano: 2009-02-27, 09:04 ]
Udało się kompressorek jeździ jak szalony, przyczyną wszystkich nieszczęść była pompa paliwa.
Awatar użytkownika
Piotr P.
Posty: 91
Rejestracja: 16 sty 2009, o 22:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Piotr P. »

transsporter pisze:Witam , chyba mam , kupiłem spray do czyszczenia przepływomierzy , no i ten filtr nie był taki czysty miał ok. 35 tys. wiec też go wyczyściłem , jest ok.
Mam podobny problem, rano po zapaleniu dławi, strzela, a jak go zgaszę i zaraz zapale, to wszystko ustępuje i jest ok.
Gdzie jest przepływomierz i filtr paliwa oraz jak jak go przeczyścić ?

PS. Dodam, że świece, cewki, kable są wymienione. Na kopmpie silnik wykazuje, że pracuje na wszystkie sześć cylindrów prawidłowo - 00


Usterka naprawiona.

Znalazłem usterkę co do strzelania rannego - winny był przepływomierz powietrza, po wymianie auto dostało wigoru i przyspieszenia.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, o 16:37 przez Piotr P., łącznie zmieniany 4 razy.
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins

https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości