Dlawienie silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Niepokoi mnie zapach który czujesz.Ale to nie musi być przepływomierz.
Bardzo często błędy które podałeś komputer podaje gdy do silnika dostaje się
tzw. "fałszywe powietrze".Moi pracownicy odnajdują te nieszczelności polewając
pracujący koniecznie chłodny silnik wodą.Silnik zasysając wodę wydaje z miejsca
nieszczelności charakterystyczny syk i zmienia pracę.Radzę spróbować.
Tylko wody nie za dużo.
Bardzo często błędy które podałeś komputer podaje gdy do silnika dostaje się
tzw. "fałszywe powietrze".Moi pracownicy odnajdują te nieszczelności polewając
pracujący koniecznie chłodny silnik wodą.Silnik zasysając wodę wydaje z miejsca
nieszczelności charakterystyczny syk i zmienia pracę.Radzę spróbować.
Tylko wody nie za dużo.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Po całej drodze wejściowej powietrza od filtra powietrza po uszczelkę między kolektoremGrand1971 pisze:ok a tą wodę gdzie polać, w jakie miejsce?
ssącym i głowicą.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
miałem telefon że auto gotowe, zaraz jadę sprawdzić. Jestem ciekawy co wyszło.
[ Dodano: 2009-02-26, 16:02 ]
No i udało się po trzech tygodniach stania odebrałem auto z warsztatu. Wymieniona pompa paliwa i przepływomierz był zaolejony. Teraz jeździ i jest fajnie poczułem moc kompressora,
ciekawe skąd ten olej , chyba turbina bierze.
[ Dodano: 2009-02-27, 09:04 ]
Udało się kompressorek jeździ jak szalony, przyczyną wszystkich nieszczęść była pompa paliwa.
[ Dodano: 2009-02-26, 16:02 ]
No i udało się po trzech tygodniach stania odebrałem auto z warsztatu. Wymieniona pompa paliwa i przepływomierz był zaolejony. Teraz jeździ i jest fajnie poczułem moc kompressora,
ciekawe skąd ten olej , chyba turbina bierze.
[ Dodano: 2009-02-27, 09:04 ]
Udało się kompressorek jeździ jak szalony, przyczyną wszystkich nieszczęść była pompa paliwa.
Mam podobny problem, rano po zapaleniu dławi, strzela, a jak go zgaszę i zaraz zapale, to wszystko ustępuje i jest ok.transsporter pisze:Witam , chyba mam , kupiłem spray do czyszczenia przepływomierzy , no i ten filtr nie był taki czysty miał ok. 35 tys. wiec też go wyczyściłem , jest ok.
Gdzie jest przepływomierz i filtr paliwa oraz jak jak go przeczyścić ?
PS. Dodam, że świece, cewki, kable są wymienione. Na kopmpie silnik wykazuje, że pracuje na wszystkie sześć cylindrów prawidłowo - 00
Usterka naprawiona.
Znalazłem usterkę co do strzelania rannego - winny był przepływomierz powietrza, po wymianie auto dostało wigoru i przyspieszenia.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2009, o 16:37 przez Piotr P., łącznie zmieniany 4 razy.
Piotr
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
W210 Awantgarde E240 V6 Sedan '98, manual - LPG Prins
https://mvp.support.microsoft.com/profi ... Palusinski
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości