dziwny dźwięk w zawieszeniu po wjechaniu na krawężnik
: 1 gru 2010, o 13:43
Witam podłączam się pod ten temat dziś zawracając na zalodzonym rondzie wyrzuciło mnie i na skręconych kołach wypłaciłem w krawężnik przy prędkości około 20km\h skutki tego mam takie ze prawej felgi nie mam załączam zdjęcie... zaraz po zjechaniu na bok zmieniłem koło po tym podjechałem na podnośnik i zauważyłem że jak skręcam na max w lewo prawe koło tzn opona trze o wahacz jak w lewo na podnośniku nie mogłem dojrzeć o co ale jak spuszczę auto z podnośnika to jest ewidentnie słychać podczas skręcania w prawo też o coś haczy na dodatek są przy tym niemiłe dźwięki jak by charczenie czy chrobotanie nie wiem jak to nazwać
i rzucanie prawą stroną.Tak samo się dzieję jak skręcam na wstecznym Też zauważyłem na podnośniku hydraulicznym na hali jak całe auto wisiało w powietrzu koło od strony kierowcy jest w normalniej pozycji a koło od pasażera jak jak by zawinięte do wewnątrz ... patrzyłem na spod zawieszenia niby nic nie było widać jedyna rzeczą co znalazłem jest PROTECTIVE CAP
STEERING STOP mała gumka co znajduje się na zwrotnicy osi przedniej z lewej strony styka się z tym miejscem co zaznaczyłem na fotce jak koła są na max na zewnątrz auta z kolei z drugiej strony jak skręcę koła to brakuje do dotknięcia coś pomiędzy 1,5cm a 2cm. na większe oględziny muszę zamówić wizytę bo gościu zamykał zakład. Proszę o poradę być może przegapiłem coś ponieważ sam się patrzyłem nie jest to żaden mechanik a ni nic tylko ma hale i wynajmuję ją na godziny. Mniej więcej co mogło walnąć przy takim uderzeniu i na co zwracać uwagę jakie części mogły dostać po dup... ?? Pozdrawiam z zaśnieżonej Kopenhagi
i rzucanie prawą stroną.Tak samo się dzieję jak skręcam na wstecznym Też zauważyłem na podnośniku hydraulicznym na hali jak całe auto wisiało w powietrzu koło od strony kierowcy jest w normalniej pozycji a koło od pasażera jak jak by zawinięte do wewnątrz ... patrzyłem na spod zawieszenia niby nic nie było widać jedyna rzeczą co znalazłem jest PROTECTIVE CAP
STEERING STOP mała gumka co znajduje się na zwrotnicy osi przedniej z lewej strony styka się z tym miejscem co zaznaczyłem na fotce jak koła są na max na zewnątrz auta z kolei z drugiej strony jak skręcę koła to brakuje do dotknięcia coś pomiędzy 1,5cm a 2cm. na większe oględziny muszę zamówić wizytę bo gościu zamykał zakład. Proszę o poradę być może przegapiłem coś ponieważ sam się patrzyłem nie jest to żaden mechanik a ni nic tylko ma hale i wynajmuję ją na godziny. Mniej więcej co mogło walnąć przy takim uderzeniu i na co zwracać uwagę jakie części mogły dostać po dup... ?? Pozdrawiam z zaśnieżonej Kopenhagi