Do jakiej felgi ta sruba ?

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

wlasnie chcialem powiedziec febi =) pare razy na allegro widzialem, pojawia sie od czasu do czasu. w aso na pewno, ale przeplacisz. licz 7-8zl za srube.
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

Juz po odwiedzinach w InterCars:

Cena 6,30 za szt.

Ale TYLKO takie:

Obrazek

Dla ciekawosci: ASO Mercedes: 14,63 szt !! (ta z odsadzeniem)
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Grzechoo pisze:ASO Mercedes: 14,63 szt !! (ta z odsadzeniem)
To albo zmień felgi albo odżałuj i kup... te zamienniki w IC wyglądają beznadziejne, a w oryginałach można ładnie wypolerować czoła łbów i jest błysk do felunku...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

A dlaczego nie można dać zwykłych śrub? Tych nie przedłużonych? Dlaczego klucz ma nie wejść? Tam jest jakieś zwężenie?
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: S.W.A.T »

fabek pisze:w tych felgach śruby są głęboko osadzone, dlatego zastosowano wydłużone, bo nie byłoby jak klucza wsadzić.
fabek taka jak po lewej mam do swoich 8mio dziurowców w 190tce, a do 15 dziurowców mam te po prawej.
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

wasiliew pisze:A dlaczego nie można dać zwykłych śrub? Tych nie przedłużonych? Dlaczego klucz ma nie wejść? Tam jest jakieś zwężenie?
Sluchajcie - na osi przod mam takie z odsadzeniem. Na tyl - takie dziwne bez odsadzenia (nie mialem suwmiarki) to sruby ze zdjecia za 6.30 pln.

Dla wyjasnienia: chcialem dokupic takie z lbem odsadzonym poniewaz zmieniajac u gumiarza opony po zimie na lato: ten g*** albo mi ukradl albo nie wiem pourywal sruby na tylnej osi.
Zorientowalem sie juz grubo po czasie a jadac do niego pytajac sie co sie stalo ze srubami oryginalnymy - gosc dostal zacmy umyslowej - "Paaaaaanie tak bylo".
Ok. Ale temat nie o tym. szkoda slow.

Teraz gdy zmienilem z lata na zime okazalo sie ze te "odsadzone" poprzekrecaly sie o kilka stopni (tzn leb odchylil sie od gwintu o kilka stopni - przyczyna prawdopodobnie byla za duza sila przykrecenia srub)
O dziwo te krotsze sa ok. Zlego dobrego zakonczenie.
Dlatego postanowilem dokupic krotkie i zastapic te dlugie. Poprostu nigdzie oprocz ASO nie ma takich srub.
Fabek pisal ze co jakis tylko czas sa na alledrogo. Nie chce kusic losu i czekac na niepotrzebna awarie. Szczegolnie po ciemku ;-)

Co do klucza to i jedne i drugie odkrecam i dokrecam. Poprostu jedna jest na wierzchu (rowno z felga) tylnie kapke w feldze.
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Grzechoo pisze:Poprostu jedna jest na wierzchu (rowno z felga) tylnie kapke w feldze
I to chyba jedyna różnica - wygląd. Także spokojnie można montować te krótsze.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

Wyglad pol bidy. Chodzi o bezpieczenstwo.
a w lato zdarzalo sie przekroczyc predkosc z "2" z przodku...

Choc przejezdzilem lato (odpukac w niemalowane) po odkreceniu krotkie sruby sa ok. Dlatego wlasnie zdecydowalem sie na zakup krotkich. Choc nie ukrywam ze dla zachowania oryginalu chcialem dokupic z odsadzeniem.
No ale coz: jak sie nie ma co sie lubi ...
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Grzechoo pisze:Wyglad pol bidy. Chodzi o bezpieczenstwo.
No ale jakie to niebezpieczeństwo? Jesli przy tych krótszych, wchodzi taka sama ilość gwintu do piasty, to ok.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

Sruby zamowione ... jutro odbior i montaz
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Grzechoo pisze:Chodzi o bezpieczenstwo.
zdarzalo sie przekroczyc predkosc z "2" z przodku...
.
jakoś to się razem kłóci ze sobą. :mrgreen:
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

a gdzie tam ... ;-) czasem trzeba nagar z kolektora wyczyscic :-)
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 513
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 »

fabek pisze:w tych felgach śruby są głęboko osadzone, dlatego zastosowano wydłużone, bo nie byłoby jak klucza wsadzić.
Byłym w Mercedesie na ul. Daimlera, i te długie śruby które są na zdjęciu nie są już produkowane i nie ma ich w ofercie sprzedarzy.
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

W pl juz nie. Sa do sprowadzenia na chocby jutro ... z niemiec ;-) temat znam. dzwonilem. rozmawialem.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Grzechoo pisze:Teraz gdy zmienilem z lata na zime okazalo sie ze te "odsadzone" poprzekrecaly sie o kilka stopni (tzn leb odchylil sie od gwintu o kilka stopni - przyczyna prawdopodobnie byla za duza sila przykrecenia srub)
śmiało mogę powiedzieć, że śruby za mocno dokręcone i na 99% ukrecą się, bo stal jest już osłabiona. brachu przerabiałem ten temat przed wakacjami, bo taką śrubę ukręciłem, po tym jak głupek-mechanik dokręcił mi ją na pałe albo przez rurkę. żeby rozwiercić śrubę o twardości 10.9 musiałem kupić super twarde wiertła, które kosztują krocie.

[ Dodano: 2010-11-03, 22:44 ]
tomeks215 pisze:Byłym w Mercedesie na ul. Daimlera, i te długie śruby które są na zdjęciu nie są już produkowane i nie ma ich w ofercie sprzedarzy.
widziałem teraz zamiast tych z głęboko osadzonym łbem, takie z wydłużonym łbem na klucz.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości