Kontrolka świec żarowych - świeci po uruchomieniu silnika.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
A co ty kolekcjonerchrustu1 pisze:kledzy nie napisałem że w jednym mercedesie tylko wpięciu bo tyle ich mam
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
to może by tak wrócić do tematu?
u mnie od zakupu czyli już prawie rok jest tak, że po przekręceniu stacyjki kontrolka grzania gaśnie po kilku sekundach, odpalam i jeśli silnik jest zimny to kontrolka po chwili się zapala i świeci kilknaście, czasem kilkadziesiąt sekund, w każdym razie nie kilka minut tak jak niektórym kolegom. Jeśli jest bardzo zimno koło 0st albo na minusie to zimny silnik potrafi przy odpaleniu lekko zatrzęść i przez dosłownie kilka sekund (max 5) chodzić nierówno - nie na wszystkich świecach.
Jak byłem wiosną w ASO na kompie to nie wychwycili żadnego problemu z tym, że wtedy silnik był ciepły.
Pytanie czy szukać dziury w całym i sprawdzać świece itd. w poszukiwaniu usterki?
u mnie od zakupu czyli już prawie rok jest tak, że po przekręceniu stacyjki kontrolka grzania gaśnie po kilku sekundach, odpalam i jeśli silnik jest zimny to kontrolka po chwili się zapala i świeci kilknaście, czasem kilkadziesiąt sekund, w każdym razie nie kilka minut tak jak niektórym kolegom. Jeśli jest bardzo zimno koło 0st albo na minusie to zimny silnik potrafi przy odpaleniu lekko zatrzęść i przez dosłownie kilka sekund (max 5) chodzić nierówno - nie na wszystkich świecach.
Jak byłem wiosną w ASO na kompie to nie wychwycili żadnego problemu z tym, że wtedy silnik był ciepły.
Pytanie czy szukać dziury w całym i sprawdzać świece itd. w poszukiwaniu usterki?
S210 Avantgarde 320 CDI '99/'00
VIN: WDB2102261B039720
VIN: WDB2102261B039720
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
, przeciez on nie chodzi na swiecach , swiece kilka sekund grzeja komore a pozniej nie pracują, ktoras ze swiec jest uszkodzona dlatego wyswietla sie kontrolka po odpaleniu podczas pracyertee pisze:zatrzęść i przez dosłownie kilka sekund (max 5) chodzić nierówno - nie na wszystkich świecach.
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
no ja to bym spac nie mogl hehe. najwyrazniej swieczka juz jakas ie grzeje jak trzeba stad efekt, ze zimny silnik kuleje przez chwile. a tak serio daj sobie na luz do wiosny, pamietaj ze w cdi swieczki sie latwo ukrecaja, a potem zdjemowanie glowicy, rozwiercanie, koszty, koszty, koszty.ertee pisze:Pytanie czy szukać dziury w całym i sprawdzać świece itd. w poszukiwaniu usterki?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
miało być "nie na wszystkich cylindrach" niechcący zrobił mi się jakiś dziwny skrót myślowy :mrgreen:windykatorek pisze:, przeciez on nie chodzi na swiecachertee pisze:zatrzęść i przez dosłownie kilka sekund (max 5) chodzić nierówno - nie na wszystkich świecach.
nie strasz :shock:fabek pisze:a tak serio daj sobie na luz do wiosny, pamietaj ze w cdi swieczki sie latwo ukrecaja, a potem zdjemowanie glowicy, rozwiercanie, koszty, koszty, koszty.
może mimo wszystko jest jakiś sposób na to żeby skutecznie wykręcić świece w domowym zaciszu czy lepiej oddać do ASO niech się pomęczą?
przy okazji bo nie wiem czy dobrze myślę - jeśli świeca jest spalona to w tym cylindrze nie dochodzi do spalania paliwa? w benzynie to wiem że wtedy się nie spala paliwo bo tam jest iskra, ale w dieslu jest samozapłon więc trochę zgłupiałem :shock:
S210 Avantgarde 320 CDI '99/'00
VIN: WDB2102261B039720
VIN: WDB2102261B039720
viewtopic.php?t=1517
viewtopic.php?t=1425
omomierzem mozesz sobie sprawdzic bez wykrecania, jest duza szansa ze znajdziesz bezblednie.
gdy komora jest niedogrzana w dieselu rowniez nie dochodzi do zaplonu mieszanki, nazywa sie to "jalowa praca tloka", dlatego kuleje przez pare chwil.
viewtopic.php?t=1425
omomierzem mozesz sobie sprawdzic bez wykrecania, jest duza szansa ze znajdziesz bezblednie.
gdy komora jest niedogrzana w dieselu rowniez nie dochodzi do zaplonu mieszanki, nazywa sie to "jalowa praca tloka", dlatego kuleje przez pare chwil.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Witam.Mam 2.7cdi.Niedawno kupiłem auto i wiedziałem że świeca do wymiany(kontrolka po odpaleniu swieiła przez 2-3min).Jak zaczołem sie dobierac do silnika(wymieniałem napinacz paska wielorowkowego) to zauważyłem że 1-wsza swieca jest urwana
Zawołalem kilku tarych "wyjadaczy" którzy stwierdzili tak:
Jeśli z rana pali bez problemu (a tak jest dzisiaj -11 stopni) to się niczym nie przejmuj.Musze tylko w/g ich rady zalożyć opornik zamiast tej uszkodzonej świecy po to by przekażnik do świec myślał że wszystkie 5 grzeje i tu pojawia śie moje pytanie.Ile powinna wynosić oporność świecy.Kumpel elektryk-automatyk z pracy stwierdziłże mi takowy zrobi tylko ILE?
[ Dodano: 2008-12-31, 16:03 ]
Witam.Mam 2.7cdi.Niedawno kupiłem auto i wiedziałem że świeca do wymiany(kontrolka po odpaleniu swieiła przez 2-3min).Jak zaczołem sie dobierac do silnika(wymieniałem napinacz paska wielorowkowego) to zauważyłem że 1-wsza swieca jest urwana
Zawołalem kilku tarych "wyjadaczy" którzy stwierdzili tak:
Jeśli z rana pali bez problemu (a tak jest dzisiaj -11 stopni) to się niczym nie przejmuj.Musze tylko w/g ich rady zalożyć opornik zamiast tej uszkodzonej świecy po to by przekażnik do świec myślał że wszystkie 5 grzeje i tu pojawia śie moje pytanie.Ile powinna wynosić oporność świecy.Kumpel elektryk-automatyk z pracy stwierdziłże mi takowy zrobi tylko ILE?
Zawołalem kilku tarych "wyjadaczy" którzy stwierdzili tak:
Jeśli z rana pali bez problemu (a tak jest dzisiaj -11 stopni) to się niczym nie przejmuj.Musze tylko w/g ich rady zalożyć opornik zamiast tej uszkodzonej świecy po to by przekażnik do świec myślał że wszystkie 5 grzeje i tu pojawia śie moje pytanie.Ile powinna wynosić oporność świecy.Kumpel elektryk-automatyk z pracy stwierdziłże mi takowy zrobi tylko ILE?
[ Dodano: 2008-12-31, 16:03 ]
Witam.Mam 2.7cdi.Niedawno kupiłem auto i wiedziałem że świeca do wymiany(kontrolka po odpaleniu swieiła przez 2-3min).Jak zaczołem sie dobierac do silnika(wymieniałem napinacz paska wielorowkowego) to zauważyłem że 1-wsza swieca jest urwana
Zawołalem kilku tarych "wyjadaczy" którzy stwierdzili tak:
Jeśli z rana pali bez problemu (a tak jest dzisiaj -11 stopni) to się niczym nie przejmuj.Musze tylko w/g ich rady zalożyć opornik zamiast tej uszkodzonej świecy po to by przekażnik do świec myślał że wszystkie 5 grzeje i tu pojawia śie moje pytanie.Ile powinna wynosić oporność świecy.Kumpel elektryk-automatyk z pracy stwierdziłże mi takowy zrobi tylko ILE?
czlenio WDB2102161B102802
Pasuje do nich ta nazwa "wyjadacze", bo mechanikami nie można ich nazwać.czlenio pisze: Zawołalem kilku tarych "wyjadaczy" którzy stwierdzili tak:
Jeśli z rana pali bez problemu (a tak jest dzisiaj -11 stopni) to się niczym nie przejmuj.Musze tylko w/g ich rady zalożyć opornik zamiast tej uszkodzonej świecy po to by przekażnik do świec myślał że wszystkie 5 grzeje
Jak to zrobisz to też będziesz myślał jak ten przekażnik że wszystkie świece grzeją? :-D
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Renault Fluence 1,6 110KM
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości