Prosze o porade. Chce kupic E klase Kombi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Prosze o porade. Chce kupic E klase Kombi
Witam wszystkich serdecznie!
Nosze sie z zamiarem kupna E klasy w kombiaczu. Potrzebny jest mi jakis luksusowy "traktor" do wozenia narzedzi, ktory bedac jednoczesnie reprezentacyjny bedzie tez niezawodnym srodkiem transportu na budowe i do "koscioła". Obecnie jezdze zagasowana omega B 3.0 211ps. Auto fajne ale jak kazdy opel strasznie gnije i wstyd podjezdzac pod klienta takim autem. Poza tym, ma na liczniku juz 250tys i boje sie, że jak cos strzeli to sie finansowo niepozbieram. Myslalem o mietku, duży, pakowny, szykowny. Wybór padł na E z jakimś dużym motorem. Myslałem o jakimś 2,7 CDTI albo 300TD (177ps). Nie wiem który sie lepiej sprawuje. Wybór nie mniej jednak pada na diesla bo wg prognoz LPG ma zdrozec od nowego roku do 3zl a ON staniec do 4ech. Instalacja gazu w nowym aucie stanie się więc niepołacalna. Auto, jak juz wspomniałem ma być w kombi, ze skóra (łatwiej utrzymac czystosc skory niz weluru bo jeżdże w ciuchach roboczych) w automacie no i z klimą. Czy jest coś co wymieniłem w tych modelach wadliwego na co należy zwrócić uwagę (wiecie, syndrom Opla ). Gotówka jaka dysponuje to 25-35 tys. Czy wyniki spalania ktore podaje sie w necie sa prawdziwe? Podaje tu linki, KLIK oraz KLIK
Dzięki za porady.
Nosze sie z zamiarem kupna E klasy w kombiaczu. Potrzebny jest mi jakis luksusowy "traktor" do wozenia narzedzi, ktory bedac jednoczesnie reprezentacyjny bedzie tez niezawodnym srodkiem transportu na budowe i do "koscioła". Obecnie jezdze zagasowana omega B 3.0 211ps. Auto fajne ale jak kazdy opel strasznie gnije i wstyd podjezdzac pod klienta takim autem. Poza tym, ma na liczniku juz 250tys i boje sie, że jak cos strzeli to sie finansowo niepozbieram. Myslalem o mietku, duży, pakowny, szykowny. Wybór padł na E z jakimś dużym motorem. Myslałem o jakimś 2,7 CDTI albo 300TD (177ps). Nie wiem który sie lepiej sprawuje. Wybór nie mniej jednak pada na diesla bo wg prognoz LPG ma zdrozec od nowego roku do 3zl a ON staniec do 4ech. Instalacja gazu w nowym aucie stanie się więc niepołacalna. Auto, jak juz wspomniałem ma być w kombi, ze skóra (łatwiej utrzymac czystosc skory niz weluru bo jeżdże w ciuchach roboczych) w automacie no i z klimą. Czy jest coś co wymieniłem w tych modelach wadliwego na co należy zwrócić uwagę (wiecie, syndrom Opla ). Gotówka jaka dysponuje to 25-35 tys. Czy wyniki spalania ktore podaje sie w necie sa prawdziwe? Podaje tu linki, KLIK oraz KLIK
Dzięki za porady.
jak to ma byc "traktor" to bierz 3.0td, co bys nie wlal to pojedzie i praktycznie bezobslugowy silnik, bo na lancuchu rozrzadu, wystarczy zebys olej wymienial i plyny. teraz tylko zebys dobra bude trafil na tym silniku, zwroc uwage pod gwiazda jak otworzysz maske czy rdzy nie ma, tak samo miedzy kielichami a pasem przednim oraz na progach pod listwami.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Problem korozji jest w zasadzie w każdym roczniku, to jest jedyna wada okczka , choć zależy jaki egzemplarz trafisz.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
popieram popieram mam bez wypadka nidy nie miał strzała, gnija przednie błotniki na potege:)) odpryski na podszybiu , lekko dach malutkie ogniska korozji , słupek lewy na dole , no i drzwi od wewnertznej strony n kancie , doł mam cały wypryskany bitexem , poudraznijcie progi z przodu i z tyłu sa takie ala zaworki trzeba w nie srubokret wsadzic
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości