Mercedec W210 2.9td automat Problem z EPC Motor elektronik
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Mercedec W210 2.9td automat Problem z EPC Motor elektronik
Witam wszystkich
Wiem ze ten temat na forum był już kilka krotnie poruszany ale przemaglowałem wszystkie wątki i nieznalazlem rozwiązania dla mojego przypadku :-(
Mianowicie zapala sie kontrolka EPC motor elektronik i silnik jest strasznie słaby nie ma mocy i nie chce jechać wyraznie głośniej chodzi niż wcześniej jakby zapłon się przestawiał w każdym bądz razie glosno pracuje o wiele glosniej niż wcześniej. Podjechałem na kompa i wyszło że to przepływka faktycznie wyciągnełem ją i blaszka była pęknieta. Kupiłem nową orginalną założyłem i zero poprawy dalej to samo. Podjechałem jeszcze raz na kompa i wyszło że jest jakiś problem z pompa ( Pompa Boscha) prawdopodobnie jakiś czujnik poszedł albo coś się rozłączyło tak rzekł mechanik ale nikt nie chce się tego podjąć żeby to zrobić.
Może wiecie co to mogło dokładnie sie sypnąć ? Lub znacie jakiś dobry warsztat w okolicy Gdyni który by się tym zajoł ?
Dodam że jak silnik zimny to kontrolka sie nie zapala ale silnik i tak chodzi glośno i i nie ma mocy..... Wystarczy że złapie temperaturę gdzieś 50 st C i kontrolka sie zapala i pozniej czy zgasze i odpale odrazu czy za godz. i tak kontrolka się zapala ( nie pali się tylko wtedy gdy silnik całkowicie zimny) dodam ze samochod jest 1998 rocznik
Z góry dziękuję za pomocy
Wiem ze ten temat na forum był już kilka krotnie poruszany ale przemaglowałem wszystkie wątki i nieznalazlem rozwiązania dla mojego przypadku :-(
Mianowicie zapala sie kontrolka EPC motor elektronik i silnik jest strasznie słaby nie ma mocy i nie chce jechać wyraznie głośniej chodzi niż wcześniej jakby zapłon się przestawiał w każdym bądz razie glosno pracuje o wiele glosniej niż wcześniej. Podjechałem na kompa i wyszło że to przepływka faktycznie wyciągnełem ją i blaszka była pęknieta. Kupiłem nową orginalną założyłem i zero poprawy dalej to samo. Podjechałem jeszcze raz na kompa i wyszło że jest jakiś problem z pompa ( Pompa Boscha) prawdopodobnie jakiś czujnik poszedł albo coś się rozłączyło tak rzekł mechanik ale nikt nie chce się tego podjąć żeby to zrobić.
Może wiecie co to mogło dokładnie sie sypnąć ? Lub znacie jakiś dobry warsztat w okolicy Gdyni który by się tym zajoł ?
Dodam że jak silnik zimny to kontrolka sie nie zapala ale silnik i tak chodzi glośno i i nie ma mocy..... Wystarczy że złapie temperaturę gdzieś 50 st C i kontrolka sie zapala i pozniej czy zgasze i odpale odrazu czy za godz. i tak kontrolka się zapala ( nie pali się tylko wtedy gdy silnik całkowicie zimny) dodam ze samochod jest 1998 rocznik
Z góry dziękuję za pomocy
Odpowiedz na pytania:Plasteeer pisze:Podjechałem na kompa i wyszło że to przepływka faktycznie wyciągnełem ją i blaszka była pęknieta. Kupiłem nową orginalną założyłem i zero poprawy dalej to samo. Podjechałem jeszcze raz na kompa i wyszło że jest jakiś problem z pompa ( Pompa Boscha)
1. Przy pierwszym badaniu komputer pokazał tylko błąd przepływomierza? Nie pokazał błędu pompy wtryskowej?
2. Po wymianie przepływomierza i ponownej diagnozie na kompie nie pokazał błędu przepływomierza a pokazał błąd pompy?
3. Jakim interfejsem był badany silnik?
Czy bez podpiętego przepływomierza silnik pracuje?
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
Witam
Tak po pierwszym badaniu tez pokazało błąd w pompie ale fachowiec stwierdził że wystarczy wymienić przepływkę
Na drugim badaniu błąd przepływki nie wystąpił
samochód chodzi tak samo jak sie odepnie przepływkę nie gasnie
dodam tez ze zapala od strzala i obroty nie faluja ani nic podobnego nie szarpie silnikiem itd
Tak po pierwszym badaniu tez pokazało błąd w pompie ale fachowiec stwierdził że wystarczy wymienić przepływkę
Na drugim badaniu błąd przepływki nie wystąpił
samochód chodzi tak samo jak sie odepnie przepływkę nie gasnie
dodam tez ze zapala od strzala i obroty nie faluja ani nic podobnego nie szarpie silnikiem itd
Spróbuj tu:Plasteeer pisze:ale nikt nie chce się tego podjąć żeby to zrobić.
http://www.alejafirm.pl/motoryzacja/cze ... 33707.html naprawiają pompy po dostarczeniu wymontowanej, lub tu:
http://maps.google.pl/maps/place?hl=pl& ... 0511108952
wymontują i przeslą do naprawy do PEZAL
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
Dzieki za pomoc bede próbował dzwonić do nich
Tylko czy to napewno pompa niechce nie potrzebnie wyżucać pieniedzy w błoto
może ktoś może sie podzielić swoimi spostrzeżeniami na ten temat
Z góry dzięki
[ Dodano: 2010-10-05, 15:08 ]
Dzwonilem do Pezal umówiłem się na czwartek.
Miedzy czasem przypomnialo mi sie ze nie mowilem ze to nie stalo sie tak odrazu
wczesniej tez kilka razy zapalala sie kontrolka EPC ale silnik chodzil normalnie i po zgazeniu i
ponownym uruchomieniu gasla i ( a zapalala sie tylko wtedy jak troche mocniej silnik dostal
na cylindry) pierwszy raz zapalila mi sie podczas wyprzedzania jakies 2 tygodnie temu i
i pozniej jeszcze kilka razy ( gdzies z 4 razy) az za 5 razem silnik stracil moc i kontrolka po
zgaszeniu nie zgasla i zaczely sie dziac takie cuda. Moze to cos wiecej rozjasni
Tylko czy to napewno pompa niechce nie potrzebnie wyżucać pieniedzy w błoto
może ktoś może sie podzielić swoimi spostrzeżeniami na ten temat
Z góry dzięki
[ Dodano: 2010-10-05, 15:08 ]
Dzwonilem do Pezal umówiłem się na czwartek.
Miedzy czasem przypomnialo mi sie ze nie mowilem ze to nie stalo sie tak odrazu
wczesniej tez kilka razy zapalala sie kontrolka EPC ale silnik chodzil normalnie i po zgazeniu i
ponownym uruchomieniu gasla i ( a zapalala sie tylko wtedy jak troche mocniej silnik dostal
na cylindry) pierwszy raz zapalila mi sie podczas wyprzedzania jakies 2 tygodnie temu i
i pozniej jeszcze kilka razy ( gdzies z 4 razy) az za 5 razem silnik stracil moc i kontrolka po
zgaszeniu nie zgasla i zaczely sie dziac takie cuda. Moze to cos wiecej rozjasni
Jeżeli jest problem z EPC MOTOR ELEKTRONIK i na kompie wyszło, że coś z pompą to może być to także wina zawieszającego się (brudnego) elektrycznego zaworu odcinającego paliwo w pompie (można spróbować wykręcić i wyczyścić).
W210 E290TD 1997 Elegance Aftomat
WDB2100171A392706
W210 220CDI 2001 Elegance Aftomat
WDB2100061B384018
WDB2100171A392706
W210 220CDI 2001 Elegance Aftomat
WDB2100061B384018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość